Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä huonoja tapoja teillä on?

Vierailija
15.11.2016 |

Itse tykkään raaputtaa berliininmunkeista kuorrutteen pois niin että ostaessani esim. 2 kappaletta berliininmunkkeja niin siellä on lisäksi pohjalla paljon kuorrutetta. Esitän aina etten saisi berliininmunkista pihdeillä kunnon otetta ja vahingossa berliininmunkin kuorrutteesta lohkeaa iso pala -- otan jonkun toisen berliininmunkin koska enhän minä voi "pilalle" mennyttä berliininmunkkia ottaa, joten samaan aikaan kun otan sitten sitä varsinaista berliininmunkkia, jossa on kaikki kuorrutteet täydellisesti päällä, otan myös samalla berliininmunkkialtaan pohjalle tippunutta kuorrutetta berliininmunkkipihtien alaosaan niin että kuorrutepalat jäävät pihtien ja varsinaisen kohdeberliininmunkin väliin. Tiputan kuorrutepalat taktisesti berliininmunkkipussiin niin, ettei kuorrutepaloja näe berliininmunkkipussin "ikkunasta", vaan jäävät näkymättömiin berliininmunkin alle, ettei kassahenkilö ala epäilemään mitään tai luule että olen läski tai jotain.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan nenää ja syön räkää, syön kynsiä, kiroilen, myöhästelen, provoilen, en pidä itsestäni huolta, en opi virheistäni... onhan näitä :D

Vierailija
2/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiaattien väärinkäyttö.

Vierailija
4/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivan nenää, tupakoin, pissaan suihkuun, piereskelen, pureskelen kynsiäni, puristelen finnini, en pese hampaita joka päivä, onhan näitä

Vierailija
5/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään! Jos joku tapa on hyvän ihmisen tapa, se on hyvä tapa, ja minä olen hyvä ihminen, joten kaikki tapani ovat hyviä!

Vierailija
6/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelen nenää ja rapsuttelen pimppiä.

Vierailija
7/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumisen hiljaa itsekseni ja mieti hiljaa itsekseni, että onko tämä nyt "tarpeeksi" järkevää sanoa ääneen :)

Vierailija
8/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se että en omista elämää enkä jotenkin osaa hankkia elämää, ei ole mielekästä koulutusta/työtä eikä kavereita eikä muutenkaan paljoa sosiaalisia harrastuksia, liikaa tulee oltua yksin. En tiedä miten tilanteen saisi korjattua.

Vierailija
9/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haaveilu on paha tapa, niin haaveilen lähes päivittäin että saisin panna vaimoni siskoa ja äitiä, eli anoppiani. En haaveile panevani heitä kuitenkaan yhtäaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi