Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaaninen kaverini raivostui, kun annoin hänelle lahjaksi tekemäni mehiläisvahakynttilät. :(

Vierailija
15.11.2016 |

Halusin vain ilahduttaa häntä, että voisi näin alkutalvesta polttaa kynttilöitä luodakseen tunnelmaa. Sain hirveän huutoryöpyn ja luennon miten epäeettistä on tehdä kynttilöitä mehiläisvahasta. Lopulta heitti kynttilät seinään ja lähti ovet paukkuen. Itkettää. :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan, mutta ei tuossa ole kyse veganismista. Jos ystävä heittää kynttilät seinään ja lähtee ovet paukkuen, niin kyse on vaan aika helvetin herkästi tulistuvasta ihmisestä. Ei ole normaalia käytöstä saada tuollaista raivokohtausta, vaikka lahja ei olisikaan mieluinen. Ihan turha tässä on vegaanisuutta syyttää, ei se tee ihmisistä raivohulluja sentään. T: vegaani

Vierailija
22/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä, muslimi sain valmistujaislahjaksi viinipullon. En alkanut raivoamaan.

Eikö muslimit voi kuitenkin juoda alkoholia? Siis jos ei ole ihan täysi fundamentalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaneita kiinnostaa enemmän mehiläisten kuin läheistensä kärsimykset. Jos mehiläiset edes kärsisivät vahan valmistamisesta.

Vierailija
24/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit on pelleporukkaa. Yritetään hallita kaoottista elämää vahtaamalla joka nahanpalaa ja meuhkaamalla muille. Syökööt vaikka käpyjä, mutta jättäköön muut rauhaan.

Vierailija
25/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne yhtään vegaania. Vaikuttavat ihan elukoilta näiden juttujen perusteella.

Vierailija
26/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ateisti ja sain ystävältäni lahjaksi ikonin. Rakastan sitä ikonia.

Vierailija
27/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en tunne yhtään vegaania. Vaikuttavat ihan elukoilta näiden juttujen perusteella.

Jyrsijöiltä sitten varmaan ennemmin kuin esim. leijonilta ?

Vierailija
28/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä, muslimi sain valmistujaislahjaksi viinipullon. En alkanut raivoamaan.

Eikö muslimit voi kuitenkin juoda alkoholia? Siis jos ei ole ihan täysi fundamentalisti.

Pimeässä voivat hyvin juoda, silloin ei Allah näe.

Vierailija
29/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tajus, ettei niitä kynttilöitä kuulu syödä? :D

Vierailija
30/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdassydäminen ihminen raivostuu jos hänen kotiinsa tuodaan epäpuhtaita aineksia . Mehiläiset ovat ensinnäkin satanistien palvomia , katolisen kirkon ja vapaamuurarien ja mormonien ja teekutsuliikkeen symboleja.

Siksi ortodoksinen kirkkokin niitä käryyttää! Opiskelkaa symbolit: esim jo Egyptissa oli Htshepsutilla Mehiläisen pesä kultaisena jonka kärkeä koskettamalla osoitti elinikäistä alamaisuutta kuningattarelle.

Tämä kuviteltu kultti verilinja sitten levittäytyi hyksoista vapaamuurariuteen ja katolisiin ja muihin satanistisiin kultteihin. Vatikaanin katto on mehiläispesä sekä Valkoisen talon katto( vapaamuurarit perustivat USAn valtion

Kaverisi vaistoaa ihan oikein saastaa tuodun kotiinsa. Siunattu puhdashenkinen sielu :)!

Vierailija
31/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vegaanit eivät tee numeroa olemisestaan ja elämisestään.

Minua kyllästyttää miten töihin tekemäni eväät jaksavat kiinnostaa osaa työkavereista.

Olen joskus sanonut, että älkää jaksako.

Ei, en ihmettele muiden eväitä, kun en niin halua ja se on aikalailla ärsyttävää. Joidenkin eväät haisee pahalle mikrotuksen jälkeen 😔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän