Vegaaninen kaverini raivostui, kun annoin hänelle lahjaksi tekemäni mehiläisvahakynttilät. :(
Halusin vain ilahduttaa häntä, että voisi näin alkutalvesta polttaa kynttilöitä luodakseen tunnelmaa. Sain hirveän huutoryöpyn ja luennon miten epäeettistä on tehdä kynttilöitä mehiläisvahasta. Lopulta heitti kynttilät seinään ja lähti ovet paukkuen. Itkettää. :(
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ja minä, muslimi sain valmistujaislahjaksi viinipullon. En alkanut raivoamaan.
Eikö muslimit voi kuitenkin juoda alkoholia? Siis jos ei ole ihan täysi fundamentalisti.
Vegaaneita kiinnostaa enemmän mehiläisten kuin läheistensä kärsimykset. Jos mehiläiset edes kärsisivät vahan valmistamisesta.
Vegaanit on pelleporukkaa. Yritetään hallita kaoottista elämää vahtaamalla joka nahanpalaa ja meuhkaamalla muille. Syökööt vaikka käpyjä, mutta jättäköön muut rauhaan.
Onneksi en tunne yhtään vegaania. Vaikuttavat ihan elukoilta näiden juttujen perusteella.
Mä olen ateisti ja sain ystävältäni lahjaksi ikonin. Rakastan sitä ikonia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tunne yhtään vegaania. Vaikuttavat ihan elukoilta näiden juttujen perusteella.
Jyrsijöiltä sitten varmaan ennemmin kuin esim. leijonilta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä, muslimi sain valmistujaislahjaksi viinipullon. En alkanut raivoamaan.
Eikö muslimit voi kuitenkin juoda alkoholia? Siis jos ei ole ihan täysi fundamentalisti.
Pimeässä voivat hyvin juoda, silloin ei Allah näe.
Kai se tajus, ettei niitä kynttilöitä kuulu syödä? :D
Puhdassydäminen ihminen raivostuu jos hänen kotiinsa tuodaan epäpuhtaita aineksia . Mehiläiset ovat ensinnäkin satanistien palvomia , katolisen kirkon ja vapaamuurarien ja mormonien ja teekutsuliikkeen symboleja.
Siksi ortodoksinen kirkkokin niitä käryyttää! Opiskelkaa symbolit: esim jo Egyptissa oli Htshepsutilla Mehiläisen pesä kultaisena jonka kärkeä koskettamalla osoitti elinikäistä alamaisuutta kuningattarelle.
Tämä kuviteltu kultti verilinja sitten levittäytyi hyksoista vapaamuurariuteen ja katolisiin ja muihin satanistisiin kultteihin. Vatikaanin katto on mehiläispesä sekä Valkoisen talon katto( vapaamuurarit perustivat USAn valtion
Kaverisi vaistoaa ihan oikein saastaa tuodun kotiinsa. Siunattu puhdashenkinen sielu :)!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vegaanit eivät tee numeroa olemisestaan ja elämisestään.
Minua kyllästyttää miten töihin tekemäni eväät jaksavat kiinnostaa osaa työkavereista.
Olen joskus sanonut, että älkää jaksako.
Ei, en ihmettele muiden eväitä, kun en niin halua ja se on aikalailla ärsyttävää. Joidenkin eväät haisee pahalle mikrotuksen jälkeen 😔
Sori nyt vaan, mutta ei tuossa ole kyse veganismista. Jos ystävä heittää kynttilät seinään ja lähtee ovet paukkuen, niin kyse on vaan aika helvetin herkästi tulistuvasta ihmisestä. Ei ole normaalia käytöstä saada tuollaista raivokohtausta, vaikka lahja ei olisikaan mieluinen. Ihan turha tässä on vegaanisuutta syyttää, ei se tee ihmisistä raivohulluja sentään. T: vegaani