Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaaninen kaverini raivostui, kun annoin hänelle lahjaksi tekemäni mehiläisvahakynttilät. :(

Vierailija
15.11.2016 |

Halusin vain ilahduttaa häntä, että voisi näin alkutalvesta polttaa kynttilöitä luodakseen tunnelmaa. Sain hirveän huutoryöpyn ja luennon miten epäeettistä on tehdä kynttilöitä mehiläisvahasta. Lopulta heitti kynttilät seinään ja lähti ovet paukkuen. Itkettää. :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en mäkään antaisi ateistille itsetehtyä ikonia lahjaksi

Vierailija
2/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ei arvosteta käsityötä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö 😅😅

Mistä te näitä juttuja keksitte?

Vierailija
4/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö 😅😅

Mistä te näitä juttuja keksitte?

Joo, tuo "raivostui" paljasti.

Vierailija
5/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaninen... No joo, jos tää on totta niin lemppaa tollanen paska "ystävä"

Vierailija
6/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä, muslimi sain valmistujaislahjaksi viinipullon. En alkanut raivoamaan.

Vierailija
7/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä osoittaa taas sen miten paljon tyhmyyttä Veganismi aiheuttaa.

Vierailija
8/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko aloitus totta, mutta olen kyllä huomannut miten moni vegaani kiihkoontuu hirmu helposti. Katsokaapa vaikka miten paljon sekasyöjä-youtubettajat saa paskaa niskaan vegaaneilta.

Vierailija
9/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit vegaanille mehiläisvahakynttilöitä?

Vierailija
10/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusitko ap kynttilää tehdessäsi ettei se sovi ystäväsi vakaumukseen? Jos, niin silloin vähän tyhmää mennä tahallaan sohimaan muurahaispesää.

Vierailija
11/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi olla kaveri tuollaisen kanssa. Ylireagointia ja selvästi aika ahdasmielinen tyyppi. Veganismi on ihan OK, mutta selvästi tuolla jo alkaa olemaan ongelmia jos kaverin vahingossa antama eläinperäinen kynttilä suututtaa noin paljon.

Vierailija
12/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä. Nämä vegaanit luulevat, että kaikkia muitakin kiinnostaisi opiskella puhelinluetteloiden paksuisia listoja "hyväksytyistä" aineista ja materiaaleista. Tyypillistä fundamentalistisakkia.

Vierailija
13/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kukaan heittäisi lahjaa seinään...minä ainakin kohteliaasti muistuttaisin, että olen vegaani ja että mehiläisvaha ei ole vegaanista. Että kiitos, mutta joudun kieltäytymään lahjasta.

Vierailija
14/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusitko ap kynttilää tehdessäsi ettei se sovi ystäväsi vakaumukseen? Jos, niin silloin vähän tyhmää mennä tahallaan sohimaan muurahaispesää.

En tiennyt. Teimme niitä hoitopaikkani taideterapiassa ja ajattelin, että olisi kiva lahja annettavaksi minua tukeneelle ystävälleni. 

Vierailija
15/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sulle muuten raivostutaan aika usein. Kannattaisko sun vähän miettiä ennenkuin annat lahjoja ym. Kun sulle tulee näitä konflikteja vähän väliä kavereiden ja sukulaisten kanssa. 

p.s. Kannattaa vihdoin ja viimein uskoa, että aina sen toisen osapuolen ei kannata raivota yms. vähän vähempikin riittää. Sä kun jäät aina kiinni noista övereistä reaktioista. Muuten nää sun trollit on kyllä ihan viihdyttäviä.

Vierailija
16/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge kynttilät hipin persläpeen! Jokaisen hörhön maailmankatsomuksellisia hienosäädettyjä sääntöjä tarvitse tietää. Yleensäkin pitäisi olla itsestäänselvyys, että maailmankatsomuksen haltija itse noudattaa sääntöjään ja jättää muut rauhaan.

Vierailija
17/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin lihaa syövälle ystävälleni kilon ihmisen lihaa, järkyttyi kovasti ja sanoi ettei syö sellaista. Kaikenlaista nirsoa sitä onkin liikenteessä, sitä nyt oli aika vaikea saada, lisäksi valitsin vielä vapaana kasvanutta, joka oli kalliimpaa.

Vierailija
18/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vegaani voisi polttaa noita kynttilöitä? Johan ne on tehty ja ap on niistä "karman" saanut niskaansa. Kai se on vegaanilogiikka, että särjettynä ja pois heitettynä pelastaa maailmaa enemmän kuin hyötykäytettynä. Kysyntäänkään ei pitäisi vaikuttaa, kun kynttilät jo olemassa.

Vierailija
19/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitti seinään.... xD Söpö :D

Vierailija
20/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä sen aatteeseensa  hurahtaneen  'tyttökerhon' porukan käyttäytymistä.Toivottavasti  saisi ensikesänä oikein kunnon  ampiaisen piston peppuunsa tuollainen.Siinä tulisi vähän 'siedätyshoitoa' samalla.

Kerro sille,että edes kivikauden ihmisyhteisöissä  ei eletty missään päin maailmaa   täydellisessä veganismissa ja että Ilman mehiläisvahakynttilöitä moni kirja olisi jäänyt kirjoittamatta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan