Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kriteerit sinulla oli puolisolle? Millaisen sait?

Vierailija
15.11.2016 |

Sopiko hän kriteereihin hyvin vai oliko paljon "puutteita"?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulin naiseni olevan jotenkin poikkeuksellinen kun elätin vitun lutkaa ensimmäisett kuusi vuotta suhteen alusta ja palkaksi muija petti parhaan kaverini kanssa.Tämän jälkeen olen pitänyt huolen etten enään sijoita rahaa naiseen, vaan nussin kun olis ollu ikävä.

Vierailija
2/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pitkän,tumman,komean ja hyväpalkkaisen akateemisesti koulutetun miehen. Sain lyhyen, ruman, pienipalkkaisen duunarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus, rehellisyys, älykkyys ja syvällinen ajatusmaailma, hyvä ulkonäkö, ei missään nimessä punttisali-idioottia, musikaalisuus, luovuus, huomavaisuus ja hellyys. Sain juuri tällaisen puolison. Huonona puolena hänessä on tietynlainen vakavuus ja taipuisuus alakuloon, mutta samat viat on minussakin.

Vierailija
4/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vakavaraisen ja työteliään miehen..sain tuhlaajan, joka hävitti minunkin rahat, ja vielä laiskan. Suurimman osan vuotta saikuttelija ja piti sohvaa paikoillaan. Kahdenkymmenen vuoden liiton jälkeen älysin nostaa pihalle..eikä ole tapojaan muuttanut.

Vierailija
5/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ja rehellinen.on yhä noita 25v jälkeenkin,lisäksi hän oli ja on yhä seksikäs,hellä ja loistava keskustelukumppani,paras isä lapsilleen ja jakaa niin kotityöt kun lastenhoidonkin ja lisäksi pidetään yhteistä yritystäkin.tyytyväinen olen että löysin tälläisen miehen.hirmu hyvälle tuntuu vanheta yhdessä.

Vierailija
6/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin tapaavani miehen, joka olisi luotettava ja tykkäisi minusta. Sain miehen, joka on luotettava ja rakastaa minua.

Vierailija
7/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit:

-kiltti (minua kohtaan)

-iloinen

-persoonallinen

-huumorintajuinen

-miehekäs

-samat arvot kuin minulla (ei siis mikään suvaitsevaisituhippi jolla ei kosketusta todellisuuteen)

-viihtyy muuten kotona, mutta haluaa matkustella

-seksihalut kohtaavat

Sain kaikki :) Vain "älykäs" jäi puuttumaan, mutta totesin jälkikäteen että sillä ei ole mitään väliä, kunhan miehellä on normaalijärki! Ei mun tarvitse keskustella mistään string theorysta mun kumppanin kanssa.

Vierailija
8/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukiinmenevän näköinen ja tykkää harrastaa perseseksiä. Ulkonäkö ihan ok mutta perseseksi vähentynyt huomattavasti suhteen alkuajoista

Vierailija
9/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni en ollut ehtinyt tehdä mitään vaatimuslistaa, jonka miehen olisi pitänyt läpäistä. 

Yhdessä on kasvettu ja muututtu jo 30 v. 

Vierailija
10/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huumorintaju ja maksaa omat kaljansa. Sain kaiken.

Vierailija
11/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin sellaisen 172cm 55kg D-kupin plondin ja sain 155cm 105kg vittumaisen ruman joulukinkun sohvalle viettämään ansaittua työttömyyttä.

Vierailija
12/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista erityisen komea, tautoitu, iso kulli, 185cm+. Valitettavasti se vaan käytti kuitenkin panolelunaan. :( no elän sitten yksin kun miehet ovat niiiin tyhmiä.

Vierailija
13/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vastuullisen, työssäkäyvän, rauhallisen, huomaavaisen, minua arvostavan miehen. Ja sain sellaisen. :)

Vierailija
14/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hyvin tarkat ja tiukat kriteerit. Halusin miehen,

jonka kanssa olisi mukavampi kuin yksin,

jonka kansa voisin puuhastella asioita,

joka olisi itseensä niin tyytyväinen, ettei se koskaan tarvitsisivaatia muita fiksaamaan elämäänsä eikä missään tapauksessa yrittäisi tuntea oloaan paremmaksi ilkeilemällä muille tai muista,

joka olisi tasa-arvoinen kumppani, eikä joko tahdoton rätti tai sovinistinen luomakunnankruunu

Sain juuri sitä, mitä hainkin

Vierailija
16/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoista erityisen komea, tautoitu, iso kulli, 185cm+. Valitettavasti se vaan käytti kuitenkin panolelunaan. :( no elän sitten yksin kun miehet ovat niiiin tyhmiä.

Tautoitu mies on harvinaista herkkua.

Vierailija
17/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin perusmiestä, normaalia, rehellistä, uskollista duunaria joka pitäisi perheensä puolta. En mitään pelastajaa, koska osaan kyllä pitää huolta itsekin itsestäni. Toki toivoin myös seksielämää. Kun löysin miehen, hän ja kaikki ihmiset kertoivat miten onnekas olen kun löysin juuri tuollaisen kultakimpaleen. Kotiminä osoittautui manipuloivaksi, valehtelevaksi, naisiinmeneväksi, ikisinkuksi jolle minä en ollut muuta kuin kodinhoitaja. Seksiä en saa enää koskaan.

Vierailija
19/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- haluaa lapsia, perhekeskeinen

- ei saa olla tapauskovainen eikä uskovainen

- pitää olla seksuaalinen; kokeileva ja mielellään kinky

- omillaan toimeentuleva, lähinnä kaikkea muuta kuin taloudellisesti siis. Ei saa olla mamman passattava

Nämä muodostui kriteereiksi ensimmäisen vakavan suhteen päätyttyä. Tietysti "kriteereinä" on myös paljon itsestäänselvyyksiä kuten yhdessä viihtyminen ja miten kohtelee minua. Nuo ylläolevat on vain sellaisia kynnyskysymyksiä. Ja tuollaisen sainkin.

Vierailija
20/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini löytäessäni puolisoni. Olin kunnon hikari, mutta jostain syystä ihastuin aina niihin pahoihin poikiin. Sellaisen sitten loppupeleissä sainkin, mutta hänestä kuoriutui herkkä, älykäs, ajattelevainen, epäitsekäs ja ahkera mies. Eli paremmin ei olisi voinut mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi