Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihaville sanotaan, että ovat hyviä omana itsenään?

Vierailija
15.11.2016 |

Ja silti neuvotaan laihduttamaan? Mikseivät tupakoivat ole hyviä omana itsenään, viis terveydestä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei näe itseään arvokkaana, ei luultavasti huvita laihduttaakaan, koska sitä ei koe ansaitsevansa. Ensin olisi hyvä pitää itsestään, että voi ruveta tekemään muutoksia jotka itseä hyödyttävät.

Vierailija
2/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihavuus on in ja tupakointi out.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako idiootit. Mua ei edes kiinnosta toisten kilot tai mikään mukaan, eikä ne edes kuulu mulle tai teillekään. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
4/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis sitä, että kehoitetaan hyväksymään itsensä lihavana ja sitten kuitenkin kehoitetaan laihduttamaan?? -Ap

Vierailija
5/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis sitä, että kehoitetaan hyväksymään itsensä lihavana ja sitten kuitenkin kehoitetaan laihduttamaan?? -Ap

No esimerkiksi minä hyväksyn ystäväni tai sukulaiseni, jotka ovat ylipainoisia, mutta heidän terveytensä kannalta olisi tietysti hyvä jos he laihtuisivat. Ja ennen kuin sellaiseen projektiin ryhtyy, täytyy hyväksyä itsensä sellaisena kuin on sillä hetkellä.

Vierailija
6/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi minä hyväksyn ystäväni tai sukulaiseni, jotka ovat ylipainoisia, mutta heidän terveytensä kannalta olisi tietysti hyvä jos he laihtuisivat. Ja ennen kuin sellaiseen projektiin ryhtyy, täytyy hyväksyä itsensä sellaisena kuin on sillä hetkellä.

Mutta eikai silloin näe tarvetta muutokseen jos on jo ihan hyvä ja riittävä? En itse ainakaan muuttaisi itseäni jos kokisin että olen hyvä juuri näin.

Vierailija
7/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikai silloin näe tarvetta muutokseen jos on jo ihan hyvä ja riittävä? En itse ainakaan muuttaisi itseäni jos kokisin että olen hyvä juuri näin.

Itse näen asian niin, että vaikka olenkin hyvä ja riittävä, voisin silti olla parempi monella saralla, voisin vaikkapa syödä terveellisemmin. Se, että kokee olevansa hyvä ja riittävä, ei mielestäni tarkoita että luopuu kaikenlaisesta itsensä kehittämisestä ja olonsa parantamisesta. 

Vierailija
8/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kysymys.

Ehkä pitää arvostaa syvintä itseään eikä pidä sortua itseinhoon ylipainonsa vuoksi, mutta täytyy tiedostaa sen haitat omaan terveyteen. Ja itsensä vuoksi, kun itsestään aidosti välittää, haluaisi tehdä itseään kohtaan oikein ja parantaa terveyttään. On eri asia inhota itseään, koska on ylipainoinen, kuin inhota sitä tilannetta, että joutuu kärsimään terveyshaittoja ylipainostaan.

Ylipainoinen voi rakastaa itseään, tupakoija voi rakastaa itseään riippuvuudestaan huolimatta, mutta tulisiko kummankaan ihannoida ongelmaansa? Harvapa tupakointiaan julkisesti mitenkään ihannoi, mutta ylipainon ihannointia olen kyllä nähnyt. Jos kyse olisi vain ulkonäöstä, ymmärtäisin tämän, mikäs siinä silloin olisi. Voihan ylipainoinen toki pitää itseään kauniina, ja kyllä minustakin monet ylipainoiset näyttävät hyvältä, mutta voivatko he niin hyvin kuin voisivat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän