Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Kiihottaako miehen alkukantainen, eläimellinen tuoksu?

Vierailija
15.11.2016 |

Kun bussissa viereenne istuu kovasta duunarityöstä kotiin palaileva ÄIJÄ ja sieraimenne aistivat sen huumaavan hien ja paskan aromin, alkaako housunne kostumaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Miten paska hygienia muuten täytyy olla, että töiden jälkeen haisee hieltä ja paskalta? Vaikka minä ja työkaverimme auotaan viemäreitä ja tehdään töitä välikatossa, niin kukaan meistä ei haise hieltä ja paskalta.

Vierailija
2/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin silmäkulma kostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay fish kirjoitti:

Ei todellakaan. Miten paska hygienia muuten täytyy olla, että töiden jälkeen haisee hieltä ja paskalta? Vaikka minä ja työkaverimme auotaan viemäreitä ja tehdään töitä välikatossa, niin kukaan meistä ei haise hieltä ja paskalta.

Kaikissa työpaikoissa kun ei ole suihkua, niin pakko haista töiden jälkeen.

Vierailija
4/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Kaikissa työpaikoissa kun ei ole suihkua, niin pakko haista töiden jälkeen.

Ei meilläkään oo, eikä kukaan haise. Kai meillä sitten on paremmat deodorantit kun ei haista hieltä ja paskalta töiden jälkeen. Pölyltä ja metallilta kylläkin.

Vierailija
5/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi  kuljen omalla autolla niin ei tarvitse haistella duunareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi