Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin eilen treffeillä miehen kanssa joka kuvaili itseään ''kiltiksi''

Ota tuosta selvää
15.11.2016 |

Illallistin hänen kanssaan ravintolassa. Kun pyysin häntä kuvailemaan itseään kolmella sanalla hän sanoi: empaattinen, hyväkäytöksinen ja kiltti. Kysyin häneltä miten hänen kiltteys ilmenee ja hän kertoi minulle lahjoittavansa rahaa eläinten hyväntekeväisyyteen, hänellä on Keniassa kummilapsi ja hän tykkää kesäisin syöttää sorsia rannalla. En oikein tiedä mitä tästä ajatella, onko ihan täyspäinen mies? Hän oli asiallinen ja siististi pukeutunut mies.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan joltain pienimunaiselta nössö mieheltä. Oliko joku rillirousku?

Vierailija
42/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että jos treffikumppani talkaisi penäämään jotain persoonallisuustestejä ja vouhottaisi jostain horoskooppeihin verrattavista MBT-tyypeistä niin varmaan lähtisin siltä seisomalta mieluummin vaikka ruokkimaan niitä sorsia kuin haaskaisin treffeihin sen enempää aikaa :D[/quote]

Mikä on sun toteemipaalu;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan hyväkäytöksinen on konservatiivinen sääntö-uskovainen, joka ei uskalla ajatella mitään itse ja kiltti passiivisaggressiivinen, tunnelukkoinen ja naisenpelkoinen. Eikä todellakaan mikään hyväntahtoinen, vaan tukahtunutta raivoa täynnä oleva ihminen

Vierailija
44/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaa sanoa treffeillä, että on ihan mulkku sovinisti, joka pilkkaa ulkomaalaisia ja ammuskelee uhanalaisia eläimiä. Silloin ei tule mielikuvia kilttimiehistä ja onkin iloinen yllätys kun nainen saa poistua keittiöstä kahdesti viikossa, ulkomaalaiset saa pilkkaa osakseen vain lauantai-iltaisin ja eläimiäkin ammuskellaan lain sallimissa olosuhteissa.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
45/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan miehelle viestiä ja sanon, että en halua noin oudon miehen kanssa olla tekemisissä. Saa nähdä saako jonkun ihme raivarin.

ap

Vierailija
46/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa!

Vierailija
47/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin hirveen imelältä tapaukselta kuulostaa. Kuka syöttää jotain sorsia? :D

Mun mies, 38 v, syöttää. Tänä vuonna alkukesän poikuetta, jossa oli emo, kahdeksan heinäsorsasisarusta ja porukkaan adoptoitu telkänpoikanen. Mies on kultainen, mutta imelää siitä ei saa, suomalaisesta eräjörrikästä ❤

Ei saa sitten antaa poikasille pullaa, tai niiden kehitys häiriintyy. Parempi olla syöttämättä lainkaan kun antaa ravinneköyhää paskaa. Niillä on kesällä ruokaa ihan tarpeeksi muutenkin.

Ei syötä pullaa. Meillä eivät ihmisetkään syö pullaa tai leipää.

Vierailija
48/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tuli viesti missä luki vain ''ok hyvät jatkot'' :D. Tais mennä ihan rikki.

ap

Vierailija
49/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTP-T kirjoitti:

Kysy onko hän miellyttämisenhaluinen. "Liian kiltti" voi nimittäin olla läheisriippuvainen ja sitä myöden äitinsä pillin (ja myöhemmin sinun pillin) mukaan tanssiva. Hienoja asioita nuo hänen mainitsemansa, mutta erikoiselta kuulostaa. Ihan kuin tekisi noin mainostaakseen itseään! Vai onko joku noin hyväsydäminen...

Pyydä tekemään persoonallisuustesti. Se paljastaa tosi hyvin. Löytyy netistä. Vastauksina 16 erilaista persoonallisuustyyppiä. Minulle sanoo "loogikko" ja sen takia epäilen onko muka noin kiltti oikeesti.

Mutta uskaltaisin deittailla häntä, ei vaikuta liian oudolta. Joskin henk. koht. vaadin vähän enemmän särmää.

Suomeksi: Jees-mies, sellainen, joka kumartaa kaikille ja yrittää miellyttää kaikkia ja on kaikkien kanssa samaa mieltä, ettei toisille tule paha mieli. Jees-miehelle painajainen olisi se, että hänelle suututaan.

Eli tossu.

Vierailija
50/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä tuli viesti missä luki vain ''ok hyvät jatkot'' :D. Tais mennä ihan rikki.

ap

Kyllä, mies on nyt varmasti aivan murtunut. Kaltaisesi prinsessaharhaisen haihattelijan menetys olisi kenelle tahansa valtaisa menetys.

Vierailija
51/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee miehellä vaikeaksi treffeillä käynti, jos vastauksia/keskustelua ruoditaan jo ihan porukalla vauvapalstalla. Loppupeleissä kaikki vastaukset ovat nähtävästi kuitenkin väärin ja mies palstalaisten mielestä joku ihme hyypiö. Jos joskus vielä joudun treffeille, kysyn heti kättelyssä lukeeko nainen palstaa ja lähden kotiin jos näin on. I'll get my coat...

Vierailija
52/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihme sekopää. Teit viisaasti.

Vierailija
53/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aggressiivinen jännämies pitää olla. Muuten se oikeasti valehtelee ja on joku psyko. Paitsi jos näyttää rikkaalta, silloin saa olla kilttikin...naisen logiikkaa...

Vierailija
54/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan hyväkäytöksinen on konservatiivinen sääntö-uskovainen, joka ei uskalla ajatella mitään itse ja kiltti passiivisaggressiivinen, tunnelukkoinen ja naisenpelkoinen. Eikä todellakaan mikään hyväntahtoinen, vaan tukahtunutta raivoa täynnä oleva ihminen

Mitäs jos palstailisit vähän vähemmän ja viettäisit enemmän aikaa ihmisten ilmoilla?

Vierailija
55/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun jälkeen en kyllä ihmettele, että naisilla on vaikeuksia löytää kumppania. Onneksi miesrassu sentään säästyi tämän kahelin ap:n enemmältä deittailulta :D

Vierailija
56/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän sitä on 4 sivua naisten empatiaa.

Vierailija
57/58 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli alkuvaiheessa suuri turn-on, että mieheni lahjoitti (ja lahjoittaa muuten yhä) kuukausittain hyväntekeväisyyteen. Se on merkki siitä, että hän tiedostaa maailman ongelmat ja on myös valmis omalta osaltaan tekemään jotain niiden eteen. Mikäpä parempi ominaisuus parisuhteessa?

Sorsia ruokkivaa miestä läksyttäisin, ainakin jos antaa vehnää.

Itse lahjoitan hyväntekeväisyyteen koska sain vastineeksi feissarineidiltä puhelinnumeron enkä ole tullut katkaisseeksi sitä vielä.

Vierailija
58/58 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa oli nainen, kysymykset kuin työhaastattelussa. Ei kiitos. 

PS Minusta miehen vastaukset oli ok.