Kituuttamalla laihduttajat, käykö kateeksi?
Laihdutan ja syön hyvin, tässä tämän päivän ruuat:
aamulla smuuti: mustikoita, 2 munaa, turkkilaista jogurttia, pähkinöitä, kermakahvi
päivällä: silakkarullia täytteenä juustoraastetta ja punajuurta, lantturaastetta.
Illalla syön vielä kasslerpihviä herkkusieni-sipuli-kermakastikkeella,hapankaalia ja porkkanaraastetta.
Kommentit (23)
Paljonko olet laihduttanut?
Itse 7,5kg 7vkoa Superdieetillä :).
Tänään:
Aamulla: kahvia rasvattomalla maidolla, Skyr ja kaksi kaurapalaa juustolla ja kalkkunaleikkeellä.
Lounas: makaronilaatikkoa, kasa salaattia ja curry-kesäkurpitsakeittoa + 2 ruisleipäviipaletta.
Välipala: 2 x mandariini ja Skyr.
Illalla vielä: spaghettia ja jauhelihakastiketta ja ProPud (suklaa).
:)
Täältä löytyy tosi hyviä vhh reseptejä:
Ai hyvin? Itse syön kaksi kertaa enemmän ja paino vain putoaa. Suklaatakin mätin juuri eilen.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy tosi hyviä vhh reseptejä:
Tässä linkki suoraan reseptiosioon:
Huh, huh, alkoi närästää melkein jo lukiessani. Muistan nuo ajat. Alussa olin innoissani, sitten tuli se jatkuva seuralainen eli ellotus ja vastenmielisyys sitä kaikkea kermaista munaista turkkilaisjugurttimössöä kohtaan.
Smuuti :), en voisi tunkea sinne mitään munia :O
Silakat hanurista
Kasslerit hanurista
Ei käy kateeksi, ei todellakaan!
Eipä kyllä käy kateeksi. Ja kakkosen superdieetillä mä kyllä lihoisin. Taidatte pudotella aika suurista lukemista.
Mun mielestä et syö kovin paljoa. Riippuu tietenkin määristä.
Mulla tänään aamupala raejuustomunakas ja tomaatti
Lounas vihersalaattia, omatekoisia lohkoperunoita ja herkkusienikastiketta
Välipalaksi satsuma
Nyt syön kohta annoksen kaisersalaattia
Iltapalaksi jugurttia, jos tuntuu, että tarvitsee.
1500 kcal.
Ite aamul piimää ja marjoja. Lounaaks ylioiston euokalas keittolounas ja illalla perunamunakasta. Hyvin tällä pärjää eikä edes tee mieli syödä enempää.
Ja tarkoitus taisi olla mainostaa karppaamista. No, järkevämpäähän se onkin kuin kituuttamalla laihduttaminen. Minun käy kateeksi, mutta siksi, että karppaamalla en laihtunut. Nuo sinun ruokasi tosin eivät ole juuri sellaisia, joista itse pidän, paitsi kasslerpihvi.
Syön lähinnä vaan hedelmiä, nuudelia kasviksilla ja kananmunalla ja paino putoaa hyvää tahtia. En jaksa tehä kivoja ruokia vaan itseäni varten.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä käy kateeksi. Ja kakkosen superdieetillä mä kyllä lihoisin. Taidatte pudotella aika suurista lukemista.
Noup, mulla on vaan suht paljon lihasta ja liikun paljon.
t. se suklaatakin mättänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet mies
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä et syö kovin paljoa. Riippuu tietenkin määristä.
Mulla tänään aamupala raejuustomunakas ja tomaatti
Lounas vihersalaattia, omatekoisia lohkoperunoita ja herkkusienikastiketta
Välipalaksi satsuma
Nyt syön kohta annoksen kaisersalaattia
Iltapalaksi jugurttia, jos tuntuu, että tarvitsee.
1500 kcal.
En tietenkään syö paljon, mä laihdutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet mies
En, vaan nainen. Tosin pitkähkö (172 cm) sellainen
Miksi kävisi kateeksi? Sinun tavallasi laihduttaminen onnistuu keneltä tahansa, senkus ostaa noita aineksia kaupasta :D
Ihmisiä vain ei kiinnosta, koska kuulostaa kamalalta. Mieluummin ihan muut dieetit.
Ap, käykö itse kateeksi? Olen aina syönyt mitä huvittaa, silti pysyn 50-kiloisena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kävisi kateeksi? Sinun tavallasi laihduttaminen onnistuu keneltä tahansa, senkus ostaa noita aineksia kaupasta :D
Ihmisiä vain ei kiinnosta, koska kuulostaa kamalalta. Mieluummin ihan muut dieetit.
Mitä diettiä suosittelet?
Vierailija kirjoitti:
.
Päivän ensimmäinen ääneen nauraminen. Olet niin oikeassa.
Täällä kaikki kitudieettiläiset lukevat ap:n kirjoituksen oletettavasti kateudesta täristen, vaikkei muuta tarvitsisi tehdä kun heittää takki niskaan ja lähteä ostamaan munia, kasslereita, silakoita ja mitä siinä nyt olikaan.
Hyi hitto...munia smoothieen?
Lantturaaste ja silakkaa?No nyt ei käy kateeksi,kun mietin omia ruokiani...