Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerin syy minkä tiedät, että sinä/joku on eronnut?

Vierailija
15.11.2016 |

Minä itse en voi ymmärtää, kun kaverini erosi miehestään, kun mies teki konkurssin. Häntä otti se asia niin aivoon, kun talo meni alta. Ero ei tuonut lisää rahaa hänelle, koska hän itsekin menetti rahansa. En voi ymmärtää miksi erosi (tiedän, ettei mies masentunut eikä alkoholisoitunut eikä mitään), koska oli pieniä lapsia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lihosi pysyvästi yli 150kg painoiseksi, seksi ei enää onnistunut ja se aiheutti myös sekundääristä lapsettomuutta mikä johti eroon yli 20v parisuhteen

Vierailija
22/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin mieheni ja lapseni isän koska sillä oli pieni penis eikä se osannut kunnolla panna. Onhan se kaiketi typerä syy koska olin hänet kuitenkin sellaisena huolinut ja lapsen kanssaan tehnyt.

Kuitenkin neljääkymppiä lähestyessä en enää kestänyt huonoa seksiä, joka ei edes tuntunut hyvältä vaikka itse panostin ja treenasin lantionpohjaa että saisin kaiken irti mutta ei. Mieheni oli niin pidättyväinen muutenkin.

Sitten antauduin lopulta puutteessani syrjähyppyyn jossa olikin seksi aivan täydellistä ja sain vihdoin päästää seksuaalisuuteni irti miehen kanssa joka tietysti oli villistä naisesta aivan huumaantunut. Siitä sitten kehittyi suhde, mukaan tuli pian myös rakkaus ja aviomies jäi, koska koimme tämän uuden miehen kanssa niin vahvaa yhteenkuuluvuutta.

En tiedä oliko syy lopulta pinnallinen/typerä koska olemme hyvin onnellisessa vakaassa suhteessa tämän miehen kanssa johon rakastuin. Jos seksuaalisuus on tärkeää, ei kannata kuivattua väärän ihmisen kanssa.

Lapsen vuoksi olen hyvin pahoillani ja tulen aina olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ffdsff kirjoitti:

Minut jätettiin siksi, että en syö kasviksia. Noh, eiköhän sellaisen miehen löydä suht helpolla, jos se on se perusta jonka päälle tahtoo suhteen rakentaa.

Ja ei, en ole lihava enkä kärsi terveysongelmista.

Ihan syystä. Pitäiskö sulle tehdä eri ruuat jatkuvasti ja entäs jos lapsiakin tulisi, yhdellä koko ajan vaivana eri ruuat kuin muilla.

Vierailija
24/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini mies jätti hänet koska ei antanut anaalia.

Jopa naisena on todettava, että minusta on kyllä ihan kelvollinen syy jättää joku. Ei ehkä enää 10 avioliittovuoden jälkeen, mutta vaikka alle vuoden suhteen voi todellakin päättää tuollaisella syyllä. Minäkin olen dumpannut miehiä, joiden seksuaaliset mieltymykset eivät ole kohdanneet omieni kanssa, ei siinä ole mitään väärää?

Vierailija
25/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ffdsff kirjoitti:

Minut jätettiin siksi, että en syö kasviksia. Noh, eiköhän sellaisen miehen löydä suht helpolla, jos se on se perusta jonka päälle tahtoo suhteen rakentaa.

Ja ei, en ole lihava enkä kärsi terveysongelmista.

Ihan syystä. Pitäiskö sulle tehdä eri ruuat jatkuvasti ja entäs jos lapsiakin tulisi, yhdellä koko ajan vaivana eri ruuat kuin muilla.

Mullekaan ei kävisi. Jostain syystä ruoan kanssa nirsoilu on todella paha turnoff.

Vierailija
26/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni halusi eron kun vaadin että pesee toosansa ennen suuseksiä. 

Vierailija
27/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalista: Tosiaan näin jo yli nelikymppisenä enpä tunne yhtään anaalia harrastavaa kaveria, jolla EI olisi ongelmia ulosteen / pierujen pidätyksessä. Teille kaksikymppisille: ongelmat eivät näy heti nuorena, mutta vanhempana kun kudokset muutenkin menettävät kimmoisuuttaan ei venynyt ryppyreikä ole mikään naurun asia. (Pieruhuumori tosin saattaa naurattaa).

Olen ikuisesti kiitollinen, että itselläni oli riittävästi itsetuntoa parikymppisenä kieltäytyä moisesta, ja aina siitä lähtien. Kakkosta vaatineille miehille olen sanonut että passaahan tuo, jos saan ensin pamputtaa sua kakkoseen dildolla. Kummasti omien paikkojen pilaaminen ja sulkijalihaksen löystyttäminen ei sitten olekaan niin seksikästä. Anaalia vaativat miehet eivät välitä siitä vietättekö loppuikänne nelivitosesta eteenpäin vaipoissa kunhan heillä itsellään oli kivaa, muistakaa tämä.

Yrjöttäviä ihmissaastoja.

Vierailija
28/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa naisena on todettava, että minusta on kyllä ihan kelvollinen syy jättää joku. Ei ehkä enää 10 avioliittovuoden jälkeen, mutta vaikka alle vuoden suhteen voi todellakin päättää tuollaisella syyllä. Minäkin olen dumpannut miehiä, joiden seksuaaliset mieltymykset eivät ole kohdanneet omieni kanssa, ei siinä ole mitään väärää?

No tätä mieltä olen minäkin. Seksi on kuitenkin tärkeä osa suhdetta ja jos seksuaaliset mieltymykset eivät kohtaa niin se voi olla kriisin tai ihan eron paikka. Eikä se sitä tarkoita että jommankumman mieltymykset olisivat jotenkin vääränlaisia. Ja toisaalta eihän niiden tarvitse 100% kohdatakaan mutta suurelta osin kuitenkin.

Vierailija
29/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaalista: Tosiaan näin jo yli nelikymppisenä enpä tunne yhtään anaalia harrastavaa kaveria, jolla EI olisi ongelmia ulosteen / pierujen pidätyksessä. Teille kaksikymppisille: ongelmat eivät näy heti nuorena, mutta vanhempana kun kudokset muutenkin menettävät kimmoisuuttaan ei venynyt ryppyreikä ole mikään naurun asia. (Pieruhuumori tosin saattaa naurattaa).

Olen ikuisesti kiitollinen, että itselläni oli riittävästi itsetuntoa parikymppisenä kieltäytyä moisesta, ja aina siitä lähtien. Kakkosta vaatineille miehille olen sanonut että passaahan tuo, jos saan ensin pamputtaa sua kakkoseen dildolla. Kummasti omien paikkojen pilaaminen ja sulkijalihaksen löystyttäminen ei sitten olekaan niin seksikästä. Anaalia vaativat miehet eivät välitä siitä vietättekö loppuikänne nelivitosesta eteenpäin vaipoissa kunhan heillä itsellään oli kivaa, muistakaa tämä.

Joopajoo, ihan kuin nainen ei voisi nauttia anaaliseksistä. Minusta se tuntuu toisinaan kymmenen kertaa paremmalle, kuin perinteinen valinta. Ja pakko myös todeta, että taitaa ihan "hieman" värikynä viuhua, kun KAIKILLA tuntemillasi anaalin harrastajilla on paskan pidätysongemia :D

Vierailija
30/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä mieltä olen minäkin. Seksi on kuitenkin tärkeä osa suhdetta ja jos seksuaaliset mieltymykset eivät kohtaa niin se voi olla kriisin tai ihan eron paikka. Eikä se sitä tarkoita että jommankumman mieltymykset olisivat jotenkin vääränlaisia. Ja toisaalta eihän niiden tarvitse 100% kohdatakaan mutta suurelta osin kuitenkin.

Mutta jos mies dumppaa huonon seksin takia, niin johan nousee meteli, ja miestä syytetään naisen esineellistämisestä pelkäksi omaksi seksilelukseen?

Vierailija
31/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo, ihan kuin nainen ei voisi nauttia anaaliseksistä. Minusta se tuntuu toisinaan kymmenen kertaa paremmalle, kuin perinteinen valinta. Ja pakko myös todeta, että taitaa ihan "hieman" värikynä viuhua, kun KAIKILLA tuntemillasi anaalin harrastajilla on paskan pidätysongemia :D

Hei! Sanoinko, että nainen ei voisi anaaliseksistä nauttia? Tämä asiasta nauttiminen ei tosin estä syntyviä kudosvaurioita. Jos et usko mua, niin kysypä asiasta gyneltäsi!

Ja edelleen: puhuin omasta ystäväpiiristäni. En puhu näin intiimeistä seksiasioista kuin läheisimpien ystävieni kanssa. Heistä kolme on harrastanut n. 20-25-vuotiaasta peppuseksiä, tästä on ollut puhetta jo silloin taannoin. Heinäkuussa vietimme mökkiviikonloppua tyttöporukassa ja koska olemme siinä 45-vuotiaita jo, puheeksi tulivat toki krempat. Kolmella näistä ko. kolmesta oli erinäisiä pidätysongelmia ryppyreikänsä kanssa. Ulosteen sijaan kyse oli pikemminkin pieruista, vähemmässä määrin ulosteesta. Ongelmat olivat ilmenneet vasta neljänkympin täällä puolen. Heillä ei siis ollut samaa kykyä pidättää pierujaan kuin normaalisti, koska ns. ryppyreikää ei saanut enää suppuun.

Yhden kaverin kohdalla olin havainnut asian jo ennen kuin pidätysongelmat tulivat puheeksi. Rehellisesti sanottuna hänen ympärillään leijuu usein pieni pierunhaju ilman että mitään pieruääniä kuuluisi missään vaiheessa. Levinneestä perärööristähän kaasu pääsee karkaamaan esteettä, jolloin ei tule ääntäkään.

Jokainen toki päätämme ne riskit, jotka elämässämme otamme, ei ole mun asia arvioida onko täss riskinotossa järkeä. Mua vaan ällöttää ne äijät, jotka painostavat kumppaninsa anaaliin välittämättä lainkaan siitä mitä kudosvaurioita kumppanilleen tuottavat. Täysin moraalitonta hedonismia ja itsekkyyden huippu.

Vierailija
32/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo perseen naiminen on kyllä ihan ihme meemi, harva nainen siitä oikeasti tykkää, toki niitäkin on mutta useimmilla tuntuu "mukavimmillaankin" samalta kuin paskoisi väärinpäin. Veikkaan alistamisen olevan siinä se pääjuttu, joka miestä kiihottaa. Miehen persettähän sitä pitäisi oikeasti ronkkia, jos jotain mielihyvää oltaisiin etsimässä, siellähän niitä pisteitä on.

Vierailija
33/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen: puhuin omasta ystäväpiiristäni. En puhu näin intiimeistä seksiasioista kuin läheisimpien ystävieni kanssa. Heistä kolme on harrastanut n. 20-25-vuotiaasta peppuseksiä, tästä on ollut puhetta jo silloin taannoin. Heinäkuussa vietimme mökkiviikonloppua tyttöporukassa ja koska olemme siinä 45-vuotiaita jo, puheeksi tulivat toki krempat. Kolmella näistä ko. kolmesta oli erinäisiä pidätysongelmia ryppyreikänsä kanssa. Ulosteen sijaan kyse oli pikemminkin pieruista, vähemmässä määrin ulosteesta. Ongelmat olivat ilmenneet vasta neljänkympin täällä puolen. Heillä ei siis ollut samaa kykyä pidättää pierujaan kuin normaalisti, koska ns. ryppyreikää ei saanut enää suppuun.

Yhden kaverin kohdalla olin havainnut asian jo ennen kuin pidätysongelmat tulivat puheeksi. Rehellisesti sanottuna hänen ympärillään leijuu usein pieni pierunhaju ilman että mitään pieruääniä kuuluisi missään vaiheessa. Levinneestä perärööristähän kaasu pääsee karkaamaan esteettä, jolloin ei tule ääntäkään.

"Ja siellä kaikilla oli niin muuuukaavaaa, oi jospa oisin saanut olla muuuukaaanaaa. Tuhkaluukku - hu-iiiii, strap-on-dildo - hu-iiiii!"

Vierailija
34/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa kysyttiin TYPERÄÄ syytä eroon. Esimerkkisi taas ei ollut sellainen.

Eikö mielestäsi siinä ole mitään typerää että mies jättää naisensa sillä verukkeella että muija ei anna kakkareikäänsä äijän hoonattavaksi?

Seksuaalisuutta on joka lähtöön. Miksi tällaisen miehen seksuaalisuus on mielestäsi tuomittavaa tai vääränlaista? Ihan sama kun jos väittäisin, että et sinä naisena miehen kullia kaipaa, sormien pitää riittää?

Minäkin dumppasin miehen kun ei antanut minun panna strap-onilla. Aika ahdasmielinen mies kun ei suonut minulle tuota nautintoa.

Sori femakkole*bo, analogia ei toimi. Menehän fantasioimaan muualle.

- ohis

Vierailija
35/37 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni erosi miehestään, koska mies oli aina samaa mieltä ystäväni kanssa. Ei ollut koskaan eri mieltä! Mikä kauhea tragedia!

Vierailija
36/37 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kauan sitten uutisen, jossa vaimo oli jättänyt miehensä vain sen takia, että oli vahingossa sattunut laittamaan wc -paperin telineeseen väärinpäin. Vaimo oli turhan tarkka siitä, että paperin oli tultava yläpuolelta ja kun se miehen wc-käynnin jälkeen tulikin alapuolelta, niin vaimo kirjoitti eropaperit. Täytyy sanoa, ettei kyllä ollut tosirakkautta missään vaiheessa, sillä rakkaus voittaa kaikki esteet. 

Vierailija
37/37 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni miesystävä jätti hänet, kun ystäväni sairastui MS-tautiin. Tämä oli kova paikka ystävälleni. Sairastumisvaihe oli toki rankka, mutta nykyisin ystäväni kykenee elämään aivan normaalia elämää lääkityksensä kanssa eikä tuo sairaus mitenkään näy hänestä päällepäin tai ihmeemmin rajoita menoa. Lähinnä typerää tässä oli tuon miehen käytös, eli että hän dumppasi seurustelukumppaninsa juuri sellaisella hetkellä, kun tämä olisi kaivannut eniten tukea. Juuri ennen sairastumista suhde oli oikein kuherteluvaiheessa, mutta ilmeisesti miestä alkoi pelottamaan sitoutuminen "vialliseen" henkilöön tms. Ei kovin empaattista toimintaa minusta :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi