NAINEN; mitä olet aina halunnut tietää miesten saunailloista?
Kaikille lienee tuttuja miesten saunaillat käsitteenä. Työporukan, lätkäporukan, kalaporukan, jahtiporukan, kaveriporukan ym ym saunaillat. Onko kuitenkin jotain jäänyt itse saunailtatoiminnasta epäselväksi tai mietityttämään?
Kommentit (38)
Oon mäkin ollut saunassa. Heitetään löylyä, uidaan järvessä ja otetaan kaljaa. Ei se sen kummempaa. Meinaakko ettei joku oo ollu saunassa?
Haluisin kuulla telakoitumisen yksityiskohdista tarkemmin.
Katsellaanko siellä toisten pippeleitä? Puhutaanko siellä usein naisista vai politiikasta?
Mietityttää lähinnä millaiset ihmiset (ne miessaunojat tai naiset) tällaista edes miettivät? Itseä ei ainakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Katsellaanko siellä toisten pippeleitä? Puhutaanko siellä usein naisista vai politiikasta?
Naisista kyllä puhutaan taukoamatta, mutta ei sanallakaan omista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, netistä löytää videoita, kuinka se tapahtuu, mutta terskat laitetaan kiinni toisiiinsa ja esinahat vedetään vuorotellen päälle ja pois kunnes molemmat laukeavat ja spermaisia terskoja hierotaan orgasmin jälkeen yhteen.
Hei, mäkin haluun miesten saunailtoihin!
Mitä siellä oikeasti puhutaan?? Koska kummasti tuntuu juttua riittävän moneksi tunniksikin (puoli yötä). Miehet ei kuulemma puhu kuin saunassa.
En mitään. Tiedän ihan tarpeeksi minkälaista örvellystä se on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä oikeasti puhutaan?? Koska kummasti tuntuu juttua riittävän moneksi tunniksikin (puoli yötä). Miehet ei kuulemma puhu kuin saunassa.
No osa käy vaan pikaisesti suihkussa ja vaihtaa ykköset päälle ja lähtee samantien salapanojensa luokse. Se kyllä vituttaa, kun kimpassa on sovittu saunoa ja ratkaista kädenväännön mestaruus jne.
Maisteletteko erillaisia juustoja ja juotte lasin viiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, netistä löytää videoita, kuinka se tapahtuu, mutta terskat laitetaan kiinni toisiiinsa ja esinahat vedetään vuorotellen päälle ja pois kunnes molemmat laukeavat ja spermaisia terskoja hierotaan orgasmin jälkeen yhteen.
Hyi vit.. *oksettaa*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä ole totta!?
Vaipuvatko fiksutkin miehet saunailloissa kalja-tissit-pillu-öhö-öhö -tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Vaipuvatko fiksutkin miehet saunailloissa kalja-tissit-pillu-öhö-öhö -tasolle?
Ne nimenomaan. Heillehän se on ainutlaatuinen tilaisuus heittää aivot narikkaan.
Mä olen aina voinut kysyä mieheltä jos jokin asia on jäänyt vaivaamaan. Vähän laisesti sellaisia asioita on tosin ollut... liiankin tarkasti tuo yleensä kuvailee illan tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko tämä kondomin kanssa? yök...
Minkä asian ajattelet minua kiinnostavan miesten saunailloissa ja miksi ajattelet että se kiinostaisi minua?
Kiinnostaa ku kilo kiviä!