NAINEN; mitä olet aina halunnut tietää miesten saunailloista?
Kaikille lienee tuttuja miesten saunaillat käsitteenä. Työporukan, lätkäporukan, kalaporukan, jahtiporukan, kaveriporukan ym ym saunaillat. Onko kuitenkin jotain jäänyt itse saunailtatoiminnasta epäselväksi tai mietityttämään?
Kommentit (38)
Mä olen nainen joka tilataan miesten saunailtaan viihdyttänään. Taksa 300e ilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen joka tilataan miesten saunailtaan viihdyttänään. Taksa 300e ilta.
Huoraamaan vai strippaamaan?
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt sitten meille, että mitä ne meidän ukot siellä oikein puuhaa ja puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa ku kilo kiviä!
Kiukaassa on tyypillisesti noin 50 kiloa kiviä.
Ei mitään kummempaa siel tapahdu, just vähän miekkasotaa maximissaan
"No, netistä löytää videoita, kuinka se tapahtuu, mutta terskat laitetaan kiinni toisiiinsa ja esinahat vedetään vuorotellen päälle ja pois kunnes molemmat laukeavat ja spermaisia terskoja hierotaan orgasmin jälkeen yhteen."
MILLÄ hakusanalla telakoitumis videoita voi löytää?
Telakointi saattaa ajaa ihmiskunnan vielä joku päivä sukupuuttoon.
Saunassa äijäporukalla aina nauretaan naisten typeryydelle ja kädettömyydelle.
Saunomisen jälkeen lisää kaljaa, makkaraa ja youtubesta katsellaan hupaisia videoita missä naiset törttöilevät:
Työpaikan vuotuisessa saunaillassa sovitaan veljellisessä hengessä, että nostetaan taas vain miesten palkkoja." Akat kyökkiin!" raikaa iskulauseemme pikku kännissä :D
Vierailija kirjoitti:
Saunomisen jälkeen lisää kaljaa, makkaraa ja youtubesta katsellaan hupaisia videoita missä naiset törttöilevät:
Miehenä tietty tiedän että tämä on silkkaa höpöhöpöä, mutta voisiko tämä mennä läpi jollekin naiselle? Vaikea sanoa..
Salaliiton jäsen kirjoitti:
Työpaikan vuotuisessa saunaillassa sovitaan veljellisessä hengessä, että nostetaan taas vain miesten palkkoja." Akat kyökkiin!" raikaa iskulauseemme pikku kännissä :D
Nyt oikeesti, vastuutonta tämmösten sanominen, sillä jostakin kuitenkin löytyy aina joku joka uskoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tietty tiedän että tämä on silkkaa höpöhöpöä, mutta voisiko tämä mennä läpi jollekin naiselle? Vaikea sanoa..
Ei ole höpöhöpöä, kysy vaikka feministeiltä...
Vierailija kirjoitti:
Salaliiton jäsen kirjoitti:
Nyt oikeesti, vastuutonta tämmösten sanominen, sillä jostakin kuitenkin löytyy aina joku joka uskoo!
Sehän on Virallinen Totuus. Feministit on näitä omissa saunailloissaan tutkinu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt sitten meille, että mitä ne meidän ukot siellä oikein puuhaa ja puhuu?
Luuletko, että ne ehtii siinä vielä puhumaan jotain :) "Mun vuoro..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaipuvatko fiksutkin miehet saunailloissa kalja-tissit-pillu-öhö-öhö -tasolle?
Ne nimenomaan. Heillehän se on ainutlaatuinen tilaisuus heittää aivot narikkaan.
Näin se on. Lääkärit, lakimiehet yms. on niitä pahimpia. Kunnon duunari ei tuolle tasolle laskeudu vaan vaikenee ja kuuntelee hiljaa, että helvetti mitä urpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nimenomaan. Heillehän se on ainutlaatuinen tilaisuus heittää aivot narikkaan.
Näin se on. Lääkärit, lakimiehet yms. on niitä pahimpia. Kunnon duunari ei tuolle tasolle laskeudu vaan vaikenee ja kuuntelee hiljaa, että helvetti mitä urpoja.
Duunarilla on aivot narikassa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarilla on aivot narikassa koko ajan.
Ei ole. Ammattimies tekee duuninsa eikä puhu älyttömiä saunailloissa.
Enpä mitään, tutuiksi ovat tulleet. Olen ollut jo pari vuotta mukana yhdessä tapahtumassa ainoana naisjärjestäjänä ja tapahtuman saunailtoihin kertyy parikyt miestä ja minä. Alkoholia, ruokaa, puhutaan. Siinäpä se.
N19