Pitkä ja komea mies saa naisen kuin naisen baarista
Jos mies 190cm+ ja omaa komeat kasvot, sekä miellyttävän puheäänen saa tämä mies todennäikösesti naisen kuin naisen baarista. Pakkeja tulee harvoin jos koskaan.
Toista se on lyhyemmillä ja tavallisen näköisillä miehillä jotka saavat naisilta useammin pakkeja.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä joku kaksimetrinen on tosi laiha, semmonen lippusalko jolla on helvetin isot lapiokädet. Hyi.
Vain kateellinen mies voi sanoa miehen isoista käsistä "hyi".
Mä oon nainen ja sanon hyi. Kämmen on kuin paistinpannu jossa törröttää nakkisormet. Hyi vieläkin. Paitsi hyvä jos pelaa lentopalloa.
No, ei voi muuta sanoa kuin että sinulla on todella omituinen maku. Ja harvinainen. Tykkäätkö edes miehistä?
Kotipaikkakunnalla oli yksi mies, joka oli taivaallisen komea. Siis todella komea, silmät tuntui porautuvan sieluun asti ja hymystä polveet notkahti. Mutta tyyppi olikin täysi kusipää. Joi itsensä tolkuttomaan kuntoon, oli väkivaltainen räyhääjä ja poliisin vanha tuttu. Kukaan, joka tiesi hänet, ei kyllä lähenyt mukaan. Kerran hän talutti baarista ulos yhtä ujostelevaa nuorta naista. Teki mieli käydä sanomassa, että nyt teet virheen, mutta en uskaltanut, kun turpaan olisi tullut.
on korkeat kriteerit naisilla mut kertokaa naiset oletteko täydellisen kauniita itse olevinaan siinä "pitkän ja komean" miehen rinnalla?miehen pitää olla sitä sun tätä mun minkänäköiset niiden naiset ovat?
Vierailija kirjoitti:
on korkeat kriteerit naisilla mut kertokaa naiset oletteko täydellisen kauniita itse olevinaan siinä "pitkän ja komean" miehen rinnalla?miehen pitää olla sitä sun tätä mun minkänäköiset niiden naiset ovat?
Ei minulla ole tarvetta selitellä ulkonäköäni. Otan niin hyvän miehen kuin kykenen saamaan. Jos en saa tarpeeksi hyvää, olen ilman.
Lyhyet miehet on parempikäytöksisempiä ja miellyttävämpiä ja sängyssä huomaavaisempia.Kompensoivat ehkä sitä pituuden puutettaan siinä.
Eikö sinne baariin useimmiten mennä juuri seksiseuranhakuun eli katselemaan hyvännäköisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Joten mitä outoa tässä nyt on.
Ite tykkään keskipituisista ja ei liian hyvännäköisiä miehistä. Liian pitkät miehet pelottaa minua. N29
Kauhee yhdistelmä,jos mies on komee ja pitkä, mut täynnä itseään ja jyrää muut sekä fyysisesti et henkisesti eikä omista ripaustakaan itseironiaa tai huumorintajua. Mieluummin vähemmän komee mutta hauska ja jonka seurassa voi rentoutua♡. Eikä oo muut akat siinä ympärillä pyörimässä. Unelmamies!
Yli 190 cm on jo vähän turhankin pitkä, ei tosiaan kelpaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee yhdistelmä,jos mies on komee ja pitkä, mut täynnä itseään ja jyrää muut sekä fyysisesti et henkisesti eikä omista ripaustakaan itseironiaa tai huumorintajua. Mieluummin vähemmän komee mutta hauska ja jonka seurassa voi rentoutua♡. Eikä oo muut akat siinä ympärillä pyörimässä. Unelmamies!
Joo, mutta ei ole mitään syytä olettaa että pitkä olisi kusipää tai että lyhyt ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole tarvetta selitellä ulkonäköäni. Otan niin hyvän miehen kuin kykenen saamaan. Jos en saa tarpeeksi hyvää, olen ilman.
Tässä tuleekin syy miksi niin monet miehet eivät kelpaa naisille. Jos siis tavoitellaan vaan sitä parhaimmistoa ja muuten ollaan ilman
Vierailija kirjoitti:
Jos mies 190cm+ ja omaa komeat kasvot, sekä miellyttävän puheäänen saa tämä mies todennäikösesti naisen kuin naisen baarista. Pakkeja tulee harvoin jos koskaan.
Toista se on lyhyemmillä ja tavallisen näköisillä miehillä jotka saavat naisilta useammin pakkeja.
Normaali mies saa naisen mistä huvittaa: Kadulta, kaupasta, junasta you name it;)
Huoh... hanki itsetunto. Naiset ei tykkää pikkupojista.
T. Mies
Oman kokemukseni mukaan ei pidä paikkaas ollenka että pitkät ja komeat vaan sais naisen ja lyhyet jäävät ilman, enemmänkin legendaa.
Naiset ei tykkää lapsellisista miehistä, täytyy olla miehekäs ja kypsä, en mäkään tykkäis lapsellisista naisista, täytyy olla fiksu ja kohdella hyvin naisia, pituudella ei mitään merkitystä asiassa. En mäkään mitään lapsellisen tyhmää naista huolis, totta puhuakseni, fiksu mielummin.
Mun viisas vanha äitini sanoo, että isot miehet tekee isoja p*skoja. Jotenkin rivien välistä tulkitsen, että hän pitää keskimittaisista miehistä.
En uskaltaisi lähteä kenenkän tuntemattoman mukaan. Voi olla raiskaaja tai murhaaja.
Vain jos on ikä sopiva.