Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ottamassa avioeroa

Vierailija
15.11.2016 |

Olen haaveillut avioerosta jo vuosikausia, en jaksa vaan olla yhteisen katon alla tuon aviomieheni kanssa. Suhteemme on muuttunut sitten vuosikymmeniä sitten solmittuamme avioliiton. Seksiä en mieheni kanssa enää halua harrastaa, muiden kanssa kyllä ehkä. Haluaisin vaan pois tästä avioliitosta, joka on aikansa elänyt pelkkä kupla. Olen laiskistunutkin vuosien varrella tässä liitossa aivan totaalisesti. En vaan viitsi panostaa tähän liittoomme enää yhtään.
Ainut asia, mikä nyt vielä pitää minua tässä liitossa on se, että olen tulossa isoäidiksi, ja sitäkään ei minulta kysytty, että tahdonko minä mummoksi, niin avioliittoon astuessani, tahtoa rakastaa kysyttiin, mutta kun nyt olen vaan niin täynnä parisuhdettani, ettei tosikaan. Mieheni on epäsosiaalinen ja erakkoluonteinen työmyyrä, ja en vaan jaksa häntä enää, hänessä ei ole mitään uutta, eikä hän oma-aloitteisesti keksi mitään uutta. Täysin kyllästyttävä koko ihminen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi molemmille, myös miehellesi ja niille lapsenlapsille erityisesti. Toivottavasti olet jo jättänyt paperit, siinä vie aikansa.

Vierailija
2/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sulta olisi pitänyt kysyä tahdotko tulla mummoksi? Ei ole sun asias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessa olisi parempi puhua, että olet "antamassa" avioeroa, ei "ottamassa".

Vierailija
4/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, lähe lätkimään.

Mut mitä hittoa?

"Ainut asia, mikä nyt vielä pitää minua tässä liitossa on se, että olen tulossa isoäidiksi, ja sitäkään ei minulta kysytty, että tahdonko minä mummoksi"

Miks sulta pitäs kysyä jos joku haluaa tehdä lapsen? Ethän sä ole lasta tekemässä etkä odottamassa. Mitä hittoa?

Vierailija
5/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle pitäisi järjestää motivointileiri, saisit vaihtelua ja uusia tuulahduksia arkeen!

Sinut pitäisi laittaa nuolemaan työmiehen karvaista, likaista, hikistä ja haisevaa persereikää viikoksi. Joka päivä 3-6 tuntia. Alkaisi sinullakin tylsyys olemaan taakse jäänyttä elämää! Mitäs sanot ap?

Vierailija
6/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin eropaperit vetämään ja asuntoa ettimään. Mitä tuota enää märehtii. Uus elämä alkuun.

Vierailija
7/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa aloittaa eroamistani aviomiehestäni. Olenhan alttarilla luvannut häntä rakastaa niin myötämäessä kuin vastamäessäkin. 

Niin ja joku ihmetteli, että eihän mummouteen kysytä lupaa, ei niin sitähän just tarkoitinkin, että siihen ei kysytä lupaa, mutta avioliittoon astumiseen kysytään lupa minulta, ja näinhän tässä on luvattu rakastaa jo noin 30 vuotta, mutta kun nyt alkaa olla mittari täysi tätä liittoa.

Kyllästyttää olla avioliitossa, haluaisin olla vapaa ja sinkku. Mennä tanssiravintolaan ja iskeä uusi ja nuorempi mies kuin mitä nyt toi mieheni on. Kunhan saisi edes oman ikäiseni miehen.

Haluaisin rakastella yötä päivää uuden ja tuoreen miehen kanssa. 

Vierailija
8/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle pitäisi järjestää motivointileiri, saisit vaihtelua ja uusia tuulahduksia arkeen!

Sinut pitäisi laittaa nuolemaan työmiehen karvaista, likaista, hikistä ja haisevaa persereikää viikoksi. Joka päivä 3-6 tuntia. Alkaisi sinullakin tylsyys olemaan taakse jäänyttä elämää! Mitäs sanot ap?

Hyi, helkatti, miksi mun pitäisi tuollaiseen ryhtyä, en todellakaan halua nuolla likaista persereikää. YÄKS!

Haluan vai uutta ja tuoretta munaa ja juurikin sinne, minne se kuuluu.

Vierailija
9/9 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi