Mitä av:lla on tapahtunut? Kaikki jankkaaja häiriköt kadonneet, kuin tuhkatuuleen??!!
Ei sinäänsä, että ikävä olisi, mutta vähän outoa...
Yhtäkkiä ei ole enää aspergeria, ei luulosairasta eikä muita kengännumerojen jankaajia eikä anorektikkojen aloituksia.
Mitä oikein on käynnyt?
Kommentit (43)
Ihanaa! Kyllästyivät jankuttamaan itsensä kanssa.
Kyllä täällä riittää jankkaajia ihan joka päivälle. Mutta onneksi myös ihan fiksuakin porukkaa, harrastan valikoivaa lukemista.
Kivikissaäiti on aina paikalla, se on vain välillä hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
On kivikissaäitikin paikalla.
Juu. Se käy taas iänikuista yksin keskustelua:)
Toi Käyttäjä2972 on kyl alkanu huolestuttavasti aktivoitumaan. Ettei vaan olis jankkaaja aluillaan?
Vierailija kirjoitti:
On kivikissaäitikin paikalla.
Ja Ikis ja Uli. :)
Minä ainakin järjestelmällisesti ilmiannoin ne persereikätyypit. Ei jaksa katella niitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaajalla kyllä on ainakin yksi avaus vetämässä.
Ollaan rehellisiä. Näitä on ehkä 1/10 miesvihaajiin suhteuttuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinäänsä, että ikävä olisi, mutta vähän outoa...
Yhtäkkiä ei ole enää aspergeria, ei luulosairasta eikä muita kengännumerojen jankaajia eikä anorektikkojen aloituksia.
Mitä oikein on käynnyt?
MIKSI ET OLE RÖISSÄ???????????
Oon huomannu saman. Tänään anaalihamsterilta tuli yks alotus mutta se poistettiin heti. Mua kyllä vähän harmittaa ettei oo enää kunnon provoja! Muistatteko kun joku päivä joku seksipelle teki alotuksia kiveshiestä. Siitä ois voinut tulla uus anaalihamsteri.
Mikä on kivikissaäiti? Kertokaa, sillä oon ihmetellyt pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kivikissaäiti? Kertokaa, sillä oon ihmetellyt pitkään.
Sama
Hyvä neuvo on pysyä poissa keskustelupalstoilta silloin, kun pinna on kireällä jo muutenkin ja poistua keskusteluista, jos hirveästi rupeaa ärsyttämään. Jos edes jokatoinen toimisi näin, palstat siistiytyisivät. Sitäpaitsi rakentavastikin voi oman mielipiteensä esittää, argumentointi perusteluineen on taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu saman. Tänään anaalihamsterilta tuli yks alotus mutta se poistettiin heti. Mua kyllä vähän harmittaa ettei oo enää kunnon provoja! Muistatteko kun joku päivä joku seksipelle teki alotuksia kiveshiestä. Siitä ois voinut tulla uus anaalihamsteri.
Onks mul menny jotain ohi ku luulin et anaalihamsteri ja asperger on sama ihminen??
Kyl huomaa et en oo käyny AV:lla pitkään aikaan
Voisiko joku kertoa, millaisia kirjoittaa tämä kivikissaäiti ja mistä nimitys tulee. Olen ollut palstalla liikaakin, mutta silti aivan outo mulle.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, millaisia kirjoittaa tämä kivikissaäiti ja mistä nimitys tulee. Olen ollut palstalla liikaakin, mutta silti aivan outo mulle.
Olin kirjottamassa just että kuka kivikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kirjottamassa just että kuka kivikissa
Tässä tuore.
Naisvihaajalla kyllä on ainakin yksi avaus vetämässä.