Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä av:lla on tapahtunut? Kaikki jankkaaja häiriköt kadonneet, kuin tuhkatuuleen??!!

Vierailija
15.11.2016 |

Ei sinäänsä, että ikävä olisi, mutta vähän outoa...
Yhtäkkiä ei ole enää aspergeria, ei luulosairasta eikä muita kengännumerojen jankaajia eikä anorektikkojen aloituksia.
Mitä oikein on käynnyt?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haxasin heidät, selvitin heidän kotiosoitteensa ja sieppasin heidät kehittämääni simulaattoriin elämään elämää, jonka he ovat jutuillaan täällä av-palstalla itse luoneet. Saavatpahan maistaa omaa lääkettään.

Naisvihaajat pääsivät maailmaan, jossa naiset ovat ihan oikeasti kamalia, ja laihuusihannoijat pääsivät maailmaan, jossa kaikki muut ovat ihan oikeasti läskejä ja he itse ovat friikkejä luurankoja. Pahimmat rasistit pääsivät maailmaan, jossa heidän ennakkoluulonsa pitävät täydellisesti paikkaansa. Auts...

Vierailija
22/43 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA ON KIVIKISSAÄITI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu saman. Tänään anaalihamsterilta tuli yks alotus mutta se poistettiin heti. Mua kyllä vähän harmittaa ettei oo enää kunnon provoja! Muistatteko kun joku päivä joku seksipelle teki alotuksia kiveshiestä. Siitä ois voinut tulla uus anaalihamsteri.

Onks mul menny jotain ohi ku luulin et anaalihamsteri ja asperger on sama ihminen??

Kyl huomaa et en oo käyny AV:lla pitkään aikaan

Mies29v plus 1v aka hamsterismiehellä on aika aspergermaiset jutut.

Ja sitten on tämä anaalihamsteri joka huutelee pyllyjuttuja tikkukirjaimilla. Jotkut ovat epäilleet hamsterismiehen ja anaalihamsterin olevan sama henkilö.

Oli kai myös joku Henna joka floodailee ihan päättömiä juttuja ja hokee olevansa kehitysvammainen ja asperger ja mitä kaikkea?

Vierailija
24/43 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/43 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuhkatuuli? Taidan mennä minäänsä tai sinäänsä.

Vierailija
26/43 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkipalstojen PP (Päivän Peili) jostain syystä hiljeni kesällä ja sieltä siirtyi järkevämpää väkeä tänne ja karkotti samalla osan vanhoista av:laisista? :-)

Ps. Telkkua pp:läisille! Onko muita kuulolla?

Vierailija
27/43 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsin ennakoiva teksti, siis terkkuja... 26

Vierailija
28/43 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm here o/

T. Monen rölliketjun äiti :)

Vierailija
29/43 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haxasin heidät, selvitin heidän kotiosoitteensa ja sieppasin heidät kehittämääni simulaattoriin elämään elämää, jonka he ovat jutuillaan täällä av-palstalla itse luoneet. Saavatpahan maistaa omaa lääkettään.

Naisvihaajat pääsivät maailmaan, jossa naiset ovat ihan oikeasti kamalia, ja laihuusihannoijat pääsivät maailmaan, jossa kaikki muut ovat ihan oikeasti läskejä ja he itse ovat friikkejä luurankoja. Pahimmat rasistit pääsivät maailmaan, jossa heidän ennakkoluulonsa pitävät täydellisesti paikkaansa. Auts...

Uuh, hieno visio. :) *respect*

T. Monen rölli- JA jankkausketjun äiti :)

Vierailija
30/43 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuh, hieno visio. :) *respect*

T. Monen rölli- JA jankkausketjun äiti :)

Ja enemmänkin jankkaan kuin trollaan.

Vierailija
31/43 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kivikissaäiti?

Vierailija
32/43 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kiitos linkistä kivikissaan. Mutta miksi häntä kutsutaan kivikissaäidiksi.

Olipa linkin teksti kovin sekavaa. Siis hän on lapsena kokenut olleensa sellainen lapsi, joka yritti saada äitinsä tuntemaan itsensä hyväksi äidiksi, vaikka hän ei ollut sitä.

Nyt kivikissalla on omia lapsia. Ei viitsi kuskata harrastuksiin eikä siivota kotona, vaikka lapset haluaisivat.

Lisäksi kivikissaäiti on tyytymätön pomoonsa. Pomo ei arvosta häntä, muttä hän kehuu, ettei välitä siitä.

Vierailija
33/43 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis alkoi tuossa juuri herätä. Hän hämmästelee, miten nuoret naiset ovat niin valtavan kiinnostuneita vanhoista miehistä, että heitä riittää kymmenittäin.

Vierailija
34/43 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis kiitos linkistä kivikissaan. Mutta miksi häntä kutsutaan kivikissaäidiksi.

Olipa linkin teksti kovin sekavaa. Siis hän on lapsena kokenut olleensa sellainen lapsi, joka yritti saada äitinsä tuntemaan itsensä hyväksi äidiksi, vaikka hän ei ollut sitä.

Nyt kivikissalla on omia lapsia. Ei viitsi kuskata harrastuksiin eikä siivota kotona, vaikka lapset haluaisivat.

Lisäksi kivikissaäiti on tyytymätön pomoonsa. Pomo ei arvosta häntä, muttä hän kehuu, ettei välitä siitä.

Häntä kutsutaan myös äitihulluksi. Johtuu hänen ikuisista äitijankkauksistaan. Ongelmia on ollut mm. kun äiti lainasi Hevoshullu-lehteä jollekin ja äiti osti vääränlaisen nukensängyn. Pimpelipom. Ketjut alkavat yleensä jollakin venkuraisesti ilmaistulla pohdinnalla ja päätyvät usein äitihullun haukkuessa kommentoijat. Lopulta äitihullu kommentoi omia kommenttejaan.  Kivikissaäiti-nimitys tuli, kun lapset olivat leikkineet kivillä ja toivat isänsä kanssa kivikissoja sisälle. Äitihullu tapansa mukaan vietti päivän palstalla ymmärtämättä lapsiaan ja miestään. Ei ota vastaan mitään järkineuvoja, vänkää kuin lapsi.

Vierailija
35/43 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin järjestelmällisesti ilmiannoin ne persereikätyypit. Ei jaksa katella niitä juttuja.

Ja minä olen ilmiantanut, myös muutaman keskusteluketjun, jospa ovat saanneet porttikiellon tänne.

Vierailija
36/43 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on tainneet siirtyy lemmikkipalstoille täältä hörhöt ja pp:stä taas siirrytty tänne :D

Vierailija
37/43 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveajattelua.

Vierailija
38/43 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät aina välillä hakemassa lisää vauhtia lataamosta.

Vierailija
39/43 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö uli ole tehnyt yhtään aloitusta tänään? Tosin pääsin vasta äsken palstailemaan.

Vierailija
40/43 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häntä kutsutaan myös äitihulluksi. Johtuu hänen ikuisista äitijankkauksistaan. Ongelmia on ollut mm. kun äiti lainasi Hevoshullu-lehteä jollekin ja äiti osti vääränlaisen nukensängyn. Pimpelipom. Ketjut alkavat yleensä jollakin venkuraisesti ilmaistulla pohdinnalla ja päätyvät usein äitihullun haukkuessa kommentoijat. Lopulta äitihullu kommentoi omia kommenttejaan.  Kivikissaäiti-nimitys tuli, kun lapset olivat leikkineet kivillä ja toivat isänsä kanssa kivikissoja sisälle. Äitihullu tapansa mukaan vietti päivän palstalla ymmärtämättä lapsiaan ja miestään. Ei ota vastaan mitään järkineuvoja, vänkää kuin lapsi.

Hänellä on myös todella huonot välit isänsä vaimoon (ja useisiin sukulaisiinsa), ja aina silloin tällöin hän innostuu jankkaamaan mm. isänsä perinnöstä ja siitä, mikä isän kuoltua kuuluu hänelle, mikä tuolle vaimolle. Isä on siis vielä elossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä