Naapurilla hieno talo, mutta edelleen ajavat 90-luvun autoilla?
Muuttivat siis 5v sitten, 2000-luvulla rakennettu talo ja suht hintava. Edelleen ihmetyttää, miksi ajavat noilla vanhoilla autoilla. Meneekö kaikki lyhennyksiin?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka tietää rahasta mitään, tietää että auto on maailman huonoin sijoitus.
Auto tulisi aina ostaa siten että sen maksaa samantien, ei lainarahalla.
Kuinka monella hienoa maasturia ajavalla on auto ihan omissa nimissään? Kaikki hauskinta on täällä pk-seudulla kun tarvitaan uusi 70000e:n menopeli jolla ajetaan 10km päivässä töihin ja kauppaan.
Ajan 2008 vuotisella ja sitten kun ei enää pelitä niin ostan uuden.
Auto on pakollinen paha.Itsellä hieno maasturi omissa nimissä mutta kun leasingautojen verokohtelu vuoden vaihteessa muuttuu niin samalla loppuu autojen omistaminen kohdallani.
Jos et itse osaa nauttia hyvästä autosta niin so what. Minua ei vanhat paskat kiinnosta.
Ei jostain asiasta nauttiminen tee siitä fiksua :D
No mutta, onhan sekin mahdollista että kaikki menee taloon, mutta.. öö.. mitä siitä sitten? Rahanko pitää jakautua eri asioihin tasapuolisesti??
Mä en välitä, mitä muut ajattelee. Asutaan ja eletään niissä rajoissa, mihin on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka tietää rahasta mitään, tietää että auto on maailman huonoin sijoitus.
Auto tulisi aina ostaa siten että sen maksaa samantien, ei lainarahalla.
Kuinka monella hienoa maasturia ajavalla on auto ihan omissa nimissään? Kaikki hauskinta on täällä pk-seudulla kun tarvitaan uusi 70000e:n menopeli jolla ajetaan 10km päivässä töihin ja kauppaan.
Ajan 2008 vuotisella ja sitten kun ei enää pelitä niin ostan uuden.
Auto on pakollinen paha.Itsellä hieno maasturi omissa nimissä mutta kun leasingautojen verokohtelu vuoden vaihteessa muuttuu niin samalla loppuu autojen omistaminen kohdallani.
Jos et itse osaa nauttia hyvästä autosta niin so what. Minua ei vanhat paskat kiinnosta.
Ei jostain asiasta nauttiminen tee siitä fiksua :D
Se että sinä olet jostain asiasta jotain mieltä ei tee siitä ehdotonta totuutta. :D
Vanhassa vara parempi kirjoitti:
Meillä on kodin lisäksi 4 sijoitusasuntoa. Autolainan hinnalla maksaa yhtä yksiötä, kalliimman hinnalla kahta. Viime vuonna vanha alkoi reistailla, joten vaiihdettiin 90-vuosimallista 05:een. :)
Oikea periaate. Auto on jokseenkin tyhmintä, mihin rahansa voi sijoittaa. Eipä silti, meilläkin on kolme, mutta ne on ostettu tarpeen mukaan ja uusin, vuosi sitten ostettu on vm 2005.
Aika paljon muuta mukavaa on saanut, kun itsetunto ei ole riippuvainen autosta. Ja ennen kaikkea on saanut velat maksettua jo lähes kokonaan näin nelikymppisenä, sekä säästöönkin ihan mukavasti. Eipä tarvitse joka penniä miettiä, kun esim matkailee perheen kanssa.
On kuitenkin hyvä, että joku ostaa uusia autoja. Voin sitten suht edullisesti valikoida 10 vuotta ajetun ja ajella sillä seuraavat 5 vuotta.
Itsellä hieno maasturi omissa nimissä mutta kun leasingautojen verokohtelu vuoden vaihteessa muuttuu niin samalla loppuu autojen omistaminen kohdallani.