Naapurilla hieno talo, mutta edelleen ajavat 90-luvun autoilla?
Muuttivat siis 5v sitten, 2000-luvulla rakennettu talo ja suht hintava. Edelleen ihmetyttää, miksi ajavat noilla vanhoilla autoilla. Meneekö kaikki lyhennyksiin?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Muuttivat siis 5v sitten, 2000-luvulla rakennettu talo ja suht hintava. Edelleen ihmetyttää, miksi ajavat noilla vanhoilla autoilla. Meneekö kaikki lyhennyksiin?
Fiksut ihmiset tietävät että auto ei ole mikään sijoituskohde vaan pelkkä kuluerä. Mieluummin sijoitan itse osakkeisiin kuin auton lyhennyksiin. Varallisuuteni ei näin herätä naapureissa kateutta kun se ei ole näkyvää. Varmaan luulisit mua köyhäksi jos näkisit autoni ja ihan hyvä niin.
Hieno talo, mutta sisustus voi olla kaamea.
Tämä on niin tyhmää, ettei viitsi edes kommentoida. 👅
Vierailija kirjoitti:
olen paljon kuullut puhetta ja keskustellut asiasta että se on kaikista järkevintä omistaa 90-luvun ja/tai vanha auto,vakuutus/käyttömaksu edullinen ja varaosat edullisia ja näinollen huolto myös ja auto itsessään on edullinen sekä myöskin auton voi viedä paaliin kun tunnit tulee täyteen ja ostaa vastaava tilalle,uusissa autoissa ihan käsittämättömän kalliit kulut ,auto kallis,huollot ja varaosat törkeän kalliit
Ja sitten kun sillä röttelöllä joutuu kolariin, niin miettii kuinka tyhmä sitä olikaan kun valitsi sen louskun, ei muutama tonni paljoa lohduta terveyden mentyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sekin sitten ole aika ihmeellistä että joku asuu esim. 1800-luvun lopulla rakennetussa jugendtalossa mutta ajelee silti upouudella bemarilla? Eikös sellaisen pitäisi ajella jollain tositosi vanhalla rämällä?
Voi tätä ristiriitaisuuksien maailmaa!
Ja vanhan maatalon omistajat hevoskärryillä töihin. :D
Hahah, vitsi että repesin! Ihana! :DD
Jokaisella ihmisellä on oltava saman vuosimallin auto kuin talon rakennusvuosi, tai ei autoa ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Erittäin järkeviä ja viisaita ihmisiä.
Ap taitaa olla niitä jotka autolla yrittään omaa imagoaan ylläpitää, kyllä se köyhyys läpi näkyy vaikka kuinka hienolla autolla liikut, köyhyys ja komeus vetää kissin häntää niiku meilläpäin on tapana sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen paljon kuullut puhetta ja keskustellut asiasta että se on kaikista järkevintä omistaa 90-luvun ja/tai vanha auto,vakuutus/käyttömaksu edullinen ja varaosat edullisia ja näinollen huolto myös ja auto itsessään on edullinen sekä myöskin auton voi viedä paaliin kun tunnit tulee täyteen ja ostaa vastaava tilalle,uusissa autoissa ihan käsittämättömän kalliit kulut ,auto kallis,huollot ja varaosat törkeän kalliit
Ja sitten kun sillä röttelöllä joutuu kolariin, niin miettii kuinka tyhmä sitä olikaan kun valitsi sen louskun, ei muutama tonni paljoa lohduta terveyden mentyä.
Millä perusteella uudet autot olisivat niin paljon turvallisempia? Eiköhän 90-luvulla olla osattu jo autoja turvallisiksi tehdä. Mainoskikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs muulla mies sadantonnin citymaasturia vaimolle perustelisi kuin lasten turvallisuudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella uudet autot olisivat niin paljon turvallisempia? Eiköhän 90-luvulla olla osattu jo autoja turvallisiksi tehdä. Mainoskikka!
Mainoskikka :D Voi hele... En edes vastaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Hieno talo, mutta sisustus voi olla kaamea.
Tämmöisiä vastauksia ap varmaan kaipasikin. Kyllä nyt jotain pahaa sanottavaa pitäs keksiä. Sit seuraavaksi voisi vetää velka -kortin! Tai ei rakkautta rahalla saa -kortin! Tai raataa töissä ja elää rahalle -kortin.
Autohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs muulla mies sadantonnin citymaasturia vaimolle perustelisi kuin lasten turvallisuudella?
Niinpä! koska mies on perheessä ainoa joka tajuaa autoista yhtään mitään ja naisen ei tarvitse vaivata pientä päätään tuollaisilla kysymyksillä, keskittyköön siihen mihin on luotu: kasvattamaan lapsia ja siivoamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla niitä jotka autolla yrittään omaa imagoaan ylläpitää, kyllä se köyhyys läpi näkyy vaikka kuinka hienolla autolla liikut, köyhyys ja komeus vetää kissin häntää niiku meilläpäin on tapana sanoa.
Entäs 90-luvun ökyauto VS upouusi halpiskoppero? Kumpi viestii enemmän rikkauksista? :D
Ei vanhan auton tarvitse olla turvaton, vaikka täällä niin väitetään. Minulla on premium-Volvo vm. 1998. Psinaa yli kaksi tonnia ja kaikki turvavarusteet on samat kuon nykyautoissakin. Jos nykyauto ajaa minun autoani päin miin ne ruumiit keräillään siitä nykyautosta. Ja se maksoi vain 4000 euroa. On siinä ilmastoinnit ja muut härpäkkeetkin. Fiksu naspuri sinulla. Kysy siltä, montako sijoitusasuntoa dillä on. Minulla on viisi, itse asun omakotitalossa keskellä kaupunkia. Mutta puhelimen vaihdan isompaan. Näillä työläisen kankeilla lenkkimakkarasormilla ei osu oikeisiin näppäimiin.
Meillä on 70-luvun auto ja 90-luvun auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja. Autohan on vain väline kulkea paikasta a paikkaan b. Kaikille se ei ole statussymboli.
Ja näin mentiin äärilaidasta toiseen.
Uuden auton ostajat ostavat myös ajomukavuutta, turvallisuutta ja monta muuta asiaa.
Sentään kukaan etusivulla ei vielä paljastanut että auto on huono sijoitus! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla niitä jotka autolla yrittään omaa imagoaan ylläpitää, kyllä se köyhyys läpi näkyy vaikka kuinka hienolla autolla liikut, köyhyys ja komeus vetää kissin häntää niiku meilläpäin on tapana sanoa.Entäs 90-luvun ökyauto VS upouusi halpiskoppero? Kumpi viestii enemmän rikkauksista? :D
Hmm, ovat melko tasavertaisia, edullisia kumpainenkin hankkia, noh ökykopperossa käyttökulut ehkä vähän korkeammat, eiku korjaan ökyauto ei ökykoppero.
Itte liikun hybriidillä, ja asun vanhassa hirsitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole muuta mietittävää?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhan auton tarvitse olla turvaton, vaikka täällä niin väitetään. Minulla on premium-Volvo vm. 1998. Psinaa yli kaksi tonnia ja kaikki turvavarusteet on samat kuon nykyautoissakin. Jos nykyauto ajaa minun autoani päin miin ne ruumiit keräillään siitä nykyautosta. Ja se maksoi vain 4000 euroa. On siinä ilmastoinnit ja muut härpäkkeetkin. Fiksu naspuri sinulla. Kysy siltä, montako sijoitusasuntoa dillä on. Minulla on viisi, itse asun omakotitalossa keskellä kaupunkia. Mutta puhelimen vaihdan isompaan. Näillä työläisen kankeilla lenkkimakkarasormilla ei osu oikeisiin näppäimiin.
Toivottavasti et usko omia höpinöitäsi.
Ohhoh kylläpä siinä onkin naapuri 😄