Kynttilöiden polttaminen vastaa passiivista tupakointia!
Olen ollut kova polttamaan kynttilöitä, nyt palaa vain jouluvalot... ja tekokynttilät. Ethän pilaa lastesi keuhkoja ja omia keuhkojasi? Ihmettelen milloin supermyrkylliset tuoksukynttilät saadaan pois kaupoista???
Kommentit (24)
Kynttilöitä saa polttaa, tupakkaa saa tupruttaa, saa vetää viinaa kaksin käsin jouluna ja saa tehdä ihan mitä vaan. Ei kiinnosta teidän white trash-elämä.
Ne joita terveysasiat kiinnostaa ja jotka eivät olleet asiaa kuulleet, niin tämä oli niille. Ei niille änkyröille jotka ei välitä mistään mitään.
Minä kuulin koko asiasta vasta nyt, kun astman takia joudun ottamaan asioista selvää. Jos kynttilän polttaminen sisätiloissa vastaa sitä, että vieressäni joku polttaa tupakkaa (sisätiloissa) niin totta hemmetissä jätän sen kynttilän sytyttämättä. Ulkona on lyhtyjä, joihin sytytän kynttilät. Astma on pirullinen tauti, joka ei parane ikinä, ja jota on hoidettava joka päivä loppuelämän. Joten suokaa anteeksi "hätävarjelun liioittelemiseni". ap
Poltan kynttilää parvekelyhdyssä.
Pystyykö joku merkitsemään seuraavat kolme asiaa pahemmuusjärjestykseen, eli sisällä jos polttaa tupakkaa, kynttilää sekä sähkötupakkaa? Missä järjestyksessä vaarallisimmasta turvallisimpaan?
Minä olen vähentänyt roimasti kynttilöiden polttamista juuri tästä syystä. Lähinnä poltan niitä ulkona, lasiterassilla ikkunan ulkopuolella. Joskus joku tuoksukynttilä sisällä mutta aika harvoin. Haitta on kuitenkin ihan todellinen. Ja niin, olen itsekin kasvanut lapsuuteni perheessä, missä poltettiin sisällä, en ymmärrä miten nämä liityvät toisiinsa?