Raskaana? Munuaisvikoja? Mikä mättää
Eli minulla on nyt ollut raskausmaisia oireita n. 2vk (jos en syö esim heti aamulla, alkaa pahoinvointi, huippaa, hiiva ilmentyi vuosien jälkeen uudelleen, Alaselkäkivut jota ei koskaan ole menkkojen aikaan, (tuntuu molemmilla puolilla munuaisten alueella) menkat tuli, mutta kesti normaalin 5-6päivän sijaan 2 päivää (vuoto oli tavallista)
Tein just nega raskaustestin, hedelmöityksestä olisi n.viisi viikkoa, niin tämän voi sanoa olevan varma nega vai kuinka? Mistä muusta raskausmaiset oireet etenkin alaselkäkivut ja jatkuva pahoinvointi voivat johtua
Kommentit (7)
hcg voi nousta joillekkin vasta useiden viikkojen päästä, eli testailisin vielä uudestaan. Pahoinvointi voi kyllä johtua monesta muustakin asiasta kun raskaudesta.
Korjaan vain että munuaiset ovat keskiselässä, tuolla kylkiluiden "takana". Hassusti usein luullaan niiden sijaitsevan alaselässä.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan vain että munuaiset ovat keskiselässä, tuolla kylkiluiden "takana". Hassusti usein luullaan niiden sijaitsevan alaselässä.
Onko näin!! No mutta sitten varmaan ei munuaistulehduksesta tarvi niin murehtia, toden totta olen luullut aina että sijaitsevat alaselässä... kohtu-alaselkäalue (ns semmonen ympyrä tuntuu selän ja mahan puolella myös välillä) kipeä... Tietty täytyy mennä lääkäriin jos en tästä tokene.
AP
Tuota oksentelua vaan ihmettelen, yleensä tullu illalla yökkö jos en oo muutamaan tuntiin syöny, nyt tuli sitten jo aamusta yökköjä ja pyörrytti niin että töistäkin lähdin. Ap
Kaupan RT voi näyttää todella myöhäänkin. Kävin lääkärillä itse Rv 8 koska en ollut positiivista tulosta saanut ja epäilin jotain muuta ongelmaa. Testi tehtiin siellä ja raskaana olin!
Varaa aika lääkäriin.