Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkiehkäisystä huolimatta raskaaksi

Vierailija
15.11.2016 |

Niille kysymyksiä jotka tulleet jälkiehkäisystä huolimatta raskaaksi. Kuinka nopeasti otit pillerin? Missä vaiheessa kiertoa olit? Tuliko jälkiehkäisystä mitään sivuvaikutuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin 12 h kuluttua yhdynnästä. En osaa sanoa, missä vaiheessa kiertoa olin...todennäköisesti noin puolivälissä, kun kerran raskaaksi tulin. Samana päivänä oli "kuumia aaltoja" ja jotenkin hassu olo, ei muistaakseni muuta.

Vierailija
2/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni tuo oireettomuus ihmetyttää. Kierto n. puoli välissä, mutta otin pillerin 2 tunnin sisällä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin 12 h kuluttua yhdynnästä. En osaa sanoa, missä vaiheessa kiertoa olin...todennäköisesti noin puolivälissä, kun kerran raskaaksi tulin. Samana päivänä oli "kuumia aaltoja" ja jotenkin hassu olo, ei muistaakseni muuta.

12 h yhdynnästä ja tiesit jo olevasi raskaana?? 

Vierailija
4/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin alle 12h yhdynnästä kun kortsu hajos poikaystävän kanssa. Olin 16v. ja tilanne oli ihan hirveä! Heti seuraavana aamuna hain pillerin. Siitä tuli vähän sellaista etovaa oloa. Tuntu, että oksettaa, mutta en oksentanut. Jäin koulusta pois kun pelkäsin niitä sivuoireita.

Pilleri tehosi, en tullut raskaaksi.

Vierailija
5/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 h yhdynnästä ja tiesit jo olevasi raskaana?? 

Missä näin väitin? Kumi oli irronnut ja siitä syystä otin jälkiehkäisyn. Et siis saanut minua kiinni vastuuttomasta käytöksestä, sorry.

6/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin alle 12h yhdynnästä kun kortsu hajos poikaystävän kanssa. Olin 16v. ja tilanne oli ihan hirveä! Heti seuraavana aamuna hain pillerin. Siitä tuli vähän sellaista etovaa oloa. Tuntu, että oksettaa, mutta en oksentanut. Jäin koulusta pois kun pelkäsin niitä sivuoireita.

Pilleri tehosi, en tullut raskaaksi.

Pari kertaa joutunut ottamaan, ei kauheasti vaikuttanut olotilaan.

Vierailija
7/7 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi