Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynsisienestä jotain tietäviä?

Vierailija
15.11.2016 |

Mulla on ollut puolisen vuotta outo vaiva sormien kynsissä, ne on alkaneet haista. Sellainen pistävä makea ja hikimäinen, siis ällöttävä! Ulkoisia isoja muutoksia en näe, yhdessä kynnessä on jotain pientä valkoista viivaa. Mulla on ollut tapana hioa kynnen pinta säännöllisesti ja kiillottaa, enkä käytä mitään lakkoja, ja tällä toimenpiteellä saa sen hajun lähtemään noin viikoksi, kunnes se taas tulee takaisin. En keksi mitään muuta kuin sieni? Vai mistä tuo haju voi tulla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kynsisieneltä, siinä kynsi paksuuntuu ja haurastuu. Vähän luulen, että haju tulee jostain käsittelemästäsi aineesta, kuten käsivoiteesta, meikistä, pesuaineesta tms. Niiden tuoksu voi muuttua iholla päivän mittaan paljonkin. Oletko kuorinut hedelmiä tai vihanneksia käsin? Niiden pinnalla on joskus sellainen inhottava tahmainen kalvo, joka tarttuu käsiin.

Vierailija
2/2 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kynsisieneltä, siinä kynsi paksuuntuu ja haurastuu. Vähän luulen, että haju tulee jostain käsittelemästäsi aineesta, kuten käsivoiteesta, meikistä, pesuaineesta tms. Niiden tuoksu voi muuttua iholla päivän mittaan paljonkin. Oletko kuorinut hedelmiä tai vihanneksia käsin? Niiden pinnalla on joskus sellainen inhottava tahmainen kalvo, joka tarttuu käsiin.

En usko että tulee mistään muusta kuin omasta itsestäni tuo haju:/ kun se tulee aina takaisin kynnen kasvaessa. Tuo haju ei myöskään tule kynnen alta, vaan koko kynsi haisee, ja kun hioo haju lähtee/vähenee vähäksi aikaa. Tunnistan myös ruuan ja kosmetiikan hajut, tämä on selvästi jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän