Kalle Palander sekaisin
Kommentit (9)
Molempien Palanderien pitäisi nyt älytä olla ihan hiljaa. Riiniksen blogikin oli kamalaa avautumista.
Mä en vain ymmärrä sitä, miksi tuo Pelle Hermannin näköinen kaljuuntunut paksukainen saa mediatilaa. Ihan täysin menneen talven lumia, kuten myös miehen alppihiihtoura. Totaalisen epäkiinnostava persoona sekä juttujensa että ulkonäkönsä puolesta.
Minä en vaimona haluaisi lukea noita juttuja lehdistä... Vaikka ne tietäisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vain ymmärrä sitä, miksi tuo Pelle Hermannin näköinen kaljuuntunut paksukainen saa mediatilaa. Ihan täysin menneen talven lumia, kuten myös miehen alppihiihtoura. Totaalisen epäkiinnostava persoona sekä juttujensa että ulkonäkönsä puolesta.
Alkoholisoitumista odotellessa. Eiköhän tästä pellestä tule vielä uusi Nykänen.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kiinnostavan kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisoitumista odotellessa. Eiköhän tästä pellestä tule vielä uusi Nykänen.
Taitaa jäädä Myllylääkin surkeammalle tasolle ei mitää asiaa edes sille tasolle saati Nykäsen luokkaan
Ulkonäölleen ei kukaan rahaton voi mitään. Kaljuja miehiä on paljon. Kikattelu satuttaa heitä paljon. Jäädään yksin tissuttelemaan.
Hoitoon. Onkohan jo.
...........
Ei jatkoon.
...........
Missä kersat on häpeämässä.hmm.
Se haluaa vierasta pillua. Jos on kerran eronnut kuten oli ennen kun riiniksen kanssa naimisiin meni niin jotain vikaahan silloin on ihmisessä. Etenkin kun hänellä oli jo silloin lapsi.