Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalle Palander sekaisin

Vierailija
15.11.2016 |

Säälittäviä nämä naisjutut

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa vierasta pillua. Jos on kerran eronnut kuten oli ennen kun riiniksen kanssa naimisiin meni niin jotain vikaahan silloin on ihmisessä. Etenkin kun hänellä oli jo silloin lapsi.

Vierailija
2/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien Palanderien pitäisi nyt älytä olla ihan hiljaa. Riiniksen blogikin oli kamalaa avautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vain ymmärrä sitä, miksi tuo Pelle Hermannin näköinen kaljuuntunut paksukainen saa mediatilaa. Ihan täysin menneen talven lumia, kuten myös miehen alppihiihtoura. Totaalisen epäkiinnostava persoona sekä juttujensa että ulkonäkönsä puolesta.

Vierailija
4/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaimona haluaisi lukea noita juttuja lehdistä... Vaikka ne tietäisinkin.

Vierailija
5/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vain ymmärrä sitä, miksi tuo Pelle Hermannin näköinen kaljuuntunut paksukainen saa mediatilaa. Ihan täysin menneen talven lumia, kuten myös miehen alppihiihtoura. Totaalisen epäkiinnostava persoona sekä juttujensa että ulkonäkönsä puolesta.

Alkoholisoitumista odotellessa. Eiköhän tästä pellestä tule vielä uusi Nykänen.

Vierailija
6/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kiinnostavan kuitenkin...

Vierailija
7/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisoitumista odotellessa. Eiköhän tästä pellestä tule vielä uusi Nykänen.

Taitaa jäädä Myllylääkin surkeammalle tasolle ei mitää asiaa edes sille tasolle saati Nykäsen luokkaan

Vierailija
8/9 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäölleen ei kukaan rahaton voi mitään. Kaljuja miehiä on paljon. Kikattelu satuttaa heitä paljon. Jäädään yksin tissuttelemaan. 

Vierailija
9/9 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon.   Onkohan jo.

...........

Ei jatkoon.

...........

Missä kersat on häpeämässä.hmm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan