Mitä tehdä Kouvolassa arkipäivänä illlalla?
Pitää mennä illalla myöhemmin tällä viikolla, kun aamulla pitäisi heti kahdeksalta olla yhdessä paikassa, jatkaa siitä vähän eteenpäin. En ole muuta kuin junassa mennyt ohi. Ajattelin nyt kuitenkin mennä hyvissä ajoin, että saan rauhoittua ja että olen varmasti ajoissa. Pubit ei käy, pitää olla seuraava päivä virkeänä. Aikataulun mukaan juna on perillä viiden maissa illalla. Teen töitä matkalla, joten aion rentoutua sitten illan. Yötä olen Vaakunassa, luultavasti. En ole vielä varannut.
Kommentit (8)
Käy leffassa, Veturissa on ihan hyvä teatteri. Tai teatterissa, siellä pyörii Poikamiesboksi.
No kouvolan kohdalla paras mitä tehdä arki-iltana -ehdotus olisi lähteä pois sieltä. Ja äkkiä.
Siellä tekemisen paljous todella mykistää....
Helpottaisi jos tietäisi mistä aloittaja tykkää. Liikunnasta, kulttuurista? Kouvolassa voi tehdä aika lailla ihan samoja asioita kuin missä tahansa muussakin kaupungissa. Alkaa ärsyttää Kouvolan mollaaminen. Yhtä hyvä täällä on mun asua kuin missä tahansa muussa Suomen kaupungissa, jossa olen asunut. Ja olen asunut monessa.
Mutteriin mamujen kanssa laulamaan karaokea. Ne on pilannut senkin paikan
Ei täällä arki-iltaisin taida muuta tekemistä olla kuin nuo jo mainitut leffa tai teatteri, tai kookoon peli?
Kulttuuri- tai muista tapahtumista voi olla vaikea etsiä tietoa, kun aina niitä ei löydä paikallinenkaan halukas.
Nyt heitit kyllä pahan. Käy tiimarissa. Keskusta on kuollut, ei siellä ole yhtään mitään. Edes viikonloppuna, paitsi baarit.
Varaat hotelliin jonkun viihdyttäjän.