Olen ihastunut tohtorikoulutettavaan!
Laitoksella on siis älyttömän mukava ja hyvännäköinen jatkotutkinto-opiskelija. Tekisi mieli tutustua tarkemmin mutten uskalla lähestyä :(
Kommentit (10)
Mä haluisin sen kanssa ehkä lounaalle niin näkisi jos haluaa tapailla tms. Oikeasti mitä mä teen?
Oletko reilusti tätä henkilöä vanhempi? Tee niin kuin yleensä tehdään, tee vähän lähempää tuttavuutta, mutta kasuaalisti...
Itseasiassa olen nuorempi koska aloitin yliopiston heti lukion jälkeen ja hän on jo tekemässä väitöskirjaa.
Nimi löytyy tiedekunnan kotisivulta mutta mutta puuttuu yliopiston yhteystietoluettelosta. Mitä se tarkoittaa? Ehkä hän on apurahatutkija jolla ei ole työsuhdetta yliopistoon? Ja voiko yrittää lähettää jotain arvaamalla sähköpostiosoitteen?
Jos teillä ei ole yhteinen opintosuunta, varo. Ne on niin kapea-alaisia, ettei ne ymmärrä maailmasta mitään. Mutta riittääkö sinulle puhuminen aina fakkiasioista fakki-idiootin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä ei ole yhteinen opintosuunta, varo. Ne on niin kapea-alaisia, ettei ne ymmärrä maailmasta mitään. Mutta riittääkö sinulle puhuminen aina fakkiasioista fakki-idiootin kanssa?
Haluan puhua sen kanssa ihmisenä, enkä tieteentekijänä. Ja sitten tietysti katsoa mihin se johtaa...
Saanko arvata. Olet nainen ja hän on sinua vanhempi, nainen myöskin ja elää heteroliitossa. Jos näin on, niin se teidän terapiasuhde on edelleenkin täysin eri asia eikä verrattavissa tällaiseen tilanteeseen.
Voit jotain pikku romanssia suunnitella, mutta mihinkään vakavampaan älä ryhdy.
Jos haluat taksikuskin puolisoksesi, niin ota mieluummin oikea taksikuski eikä tätä omaan alaansa katkeroitunutta tohtoria joka joutuu paremman homman puutteessa ajamaan taksia.
Minäkin olen tohtorikoulutettava, samalla kun opiskelen vielä. Eli siis tietojani ei löydy yliopiston sivuilta. Tässä varmaan syy siihen (tutkija voi olla ilman työsuhdetta yliopistoon). Mikset vain mene ja kysy häneltä että lähtisikö hän joku päivä kahville? Varmemmin sinä hänet siten saat kun täällä kyselemällä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tohtorikoulutettava, samalla kun opiskelen vielä. Eli siis tietojani ei löydy yliopiston sivuilta. Tässä varmaan syy siihen (tutkija voi olla ilman työsuhdetta yliopistoon). Mikset vain mene ja kysy häneltä että lähtisikö hän joku päivä kahville? Varmemmin sinä hänet siten saat kun täällä kyselemällä.
Minulla on käsitys että jatko-opintoihin vaaditaan valmis maisterin tutkinto pohjalle.
En vain kehtaa mennä suoraan puhumaan. Törmään häneen harvoin kaksistaan ja hän jakaa työhuoneensa kolmen muun kanssa.
Ja olen nainen, ja hän on mies :D
Nyt oikeasti. En oikein viitsi asioida hänen työhuoneessa jokaisen tekosyyn nojalla.