Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut uhattu tappaa? ov

Vierailija
04.07.2008 |

Ihan sama, mitä muut arvelevat todellisten aikeiden olevan. Poliisille ilmoitus heti ja häirikkö vastuuseen sanomisistaan. Tuskinpa on sinuun enää yhteydessä, kun poliisit käyvät jututtamassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen, joka torstaina uhkasi puhelimessa mut tappaa, ilmaisi eilen miehen välityksellä, että tappamissuunnitelmasta on luovuttu, mutta jos hän näkee mut jossain niin saan kuulla kunniani. Mies on edelleen pahoitellut tapahtunutta, ja kertoi, että nainen ei kyllä pyydä anteeksi.

Sanoin, että anteeksipyyntö ei merkitse poliisin papereissa yhtään mitään ja vihjasin, että varmaan tää nainenkin ymmärtää, että nyt kun poliisi tietää hänestä (en tarkentanut olenko tehny rikosilmoituksen vai en) hänen ei todellakaan kannata tehdä yhtään mitään koska hänellähän on aika paljon menetettävää. (Sosiaaliviranomaisia ja poliisia aivan varmasti kiinnostaa, jos huomaa että lapsen äiti on noin epästabiili. Nainen tuskin haluaa menettää lastaan).

Oma oloni on nyt paljon parempi. Ihmeen kovin tuo uhkaus tuntui päivän verran mutta nyt ajattelen, että minähän en todellakaan anna moisen pikkusintin kävellä ylitseni. En ole tehnyt mitään pahaa. Ja jos hän on noin epävarma itsestään niin sehän on hänen ongelmansa, ei mun.

Vierailija
2/12 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo. Viime yönä erään miespuolisen kaverin exä soitti ja uhkasi tappavansa mut. Oli saanut numeroni penkomalla exänsä puhelinta. Aion mennä poliisille, vaikka miespuolinen kaverini sanookin, että nainen ei kuulemma aio toteuttaa tappamissuunnitelmaansa.

Onko muita vastaavan kokeneita? Olo on aika kurja nyt, varsinkin kun en ole tehnyt mitään pahaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin raiskasi, sitten esitti uhkauksensa. Poliisiasiaksihan se tietysti meni.

Vierailija
4/12 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin töissä psyk. sairaalassa, mm. lepositeisiin laiton yhteydessä. Siviilissä ei ole tappouhkauksia ainakaan toistaiseksi tullut.

Ap, vaikka kaverisi sanookin, ettei nainen aio uhkaustaan toteuttaa, on tuo kuitenkin vakavasti otettava asia. Itse veisin asian poliisille.

Vierailija
5/12 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasteni isä uhkasi tappaa minut, kävi kimppuuni ja melkein sai toteutettua uhkauksensa. Tuosta kulunut jo viisi vuotta, enkä ole päässyt asian yli :(

Ero tietenkin seurasi heti tuota tapahtumaa. En ohittaisi mitään uhkausta, ilmoita vaan poliisille.

Vierailija
6/12 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalle, mutta siviilissä vielä varmasti karmeammalle.

Vierailija
7/12 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto?

Vierailija
8/12 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin paikallisen poliisin kanssa. Tässä maassa (ei asuta Suomessa) kyseessä on selvästi rikos, josta voin tehdä ilmoituksen. Olen odotellut (naiivisti?) anteeksipyyntöä naiselta tai jotain yhteydenottoa joka selittäisi, että nainen oli "vain" kännissä ja mustasukkaisuus löi yli. Poliisin mielestä voisin odottaa seuraavaa soittoa (!) mutta jos haluan, voin todellakin raportoida jo nyt.

Ollaan kavereita tän miehen kanssa ja tavattu harrastuksen parissa viikottain. Mies ei ollut kertonut silloiselle avovaimolleen musta mitään, koska tämä on mustasukkainen, ja koska meidän välillä ei ollut kuin ystävyyttä. Pari erosi keväällä ja nyt nainen on penkonut miehen puhelinta ja löytänyt numeroni. (Heillä on lapsi, siksi näkevät melkein joka päivä).

Tänään mies on vakuuttanut mulle ensinnäkin olevansa tosi pahoillaan, että olen tällaiseen sotkuun joutunut. Ja myös, että ei nainen mitään sellaista tekisi, hänhän on äiti-ihminen! Ei voisi satuttaa ketään. Valitettavasti mulla soi päässä sen naisen raivo mun puhelimessa, se ei ollut normaalin ihmisen ääni, vaan hullun. Ja normaali ihminen ei varmaan hyökkäiskään mun kimppuun, mutta mites hullu? JA vielä äiti-ihminen, voi lapsi raukkaa.

Taidetaan pitää vähän välimatkaa tän miehen kanssa nyt, vaikka hän antoikin mulle pyynnöstäni naisen kuvan, jotta tiedän minkä näköinen nainen mua vihaa. Ihan syyttä muuten vihaa. Mutta en suoraan sanottuna uskalla mennä siihen harrastukseen enää, koska nainen tietää mun käyvän siellä :-(

Olo on ollut ihan kauhee koko päivän. Vaikka järjellä ajatellen kyseessä oli varmaan mustasukkaisen ja onnettoman naisen purkaus, ei sitä osaa kuvailla miltä tuntuu kun joku uhkaa tappaa. En ole koskaan (onneksi) kuullut vastaavaa ja kyllä se vaan on aika shokki, vaikka olikin vain uhka puhelimessa, eikä nenän edessä kuin jollain täällä. No, tapaan illalla kavereita ja menen ehkä yhden luo yöksikin, ettei tarvi kotona pelätä murhaajaa.

Voimia saman kokeneille ja toivottavasti muut ei joudu kokemaan sen verran ikävä juttu on.

Vierailija
9/12 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs opiskelukaverini oli sairastumassa/sairastunut skitsofreniaan ja uhkaili, että tappaa minut ja silloisen poikaystäväni. En edes muista enää, mikä oli mahdollinen syy ja miten hän tämän tappouhkauksen minulle välitti. Toinen opiskelukaverini meni kerran kännissä ihan sekaisin ja hyökkäsi kimppuuni ja kuristi minua ja tilanne oli tosi pelottava, sillä oltiin kahdestaan asunnossa. Selvisin onneksi opiskeluajoista hengissä.

Vierailija
10/12 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan melko odottamaton loppu: mies päätti antaa exälleen vielä mahdollisuuden yrittää jatkaa seurustelua. Hänestä tappouhkaus oli kai jotenkin romanttinen ja epätoivoinen rakkauden osoitus?

No, enää ei pelota että se nainen mitään mulle tekis kun sai miehensä takaisin. Aika outo juttu kuitenkin. Onneksi alkaa uusi viikko ja uusi elämä.

Vierailija
11/12 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isän silloin tyttöystävä. Sanoin että kerran vielä niin teen poliisijutun. Lopetti kun itse oli virassa jossa ei sallita tuon suuntaisia mielenpurkauksia. konkreettisesti minut on uhattu tappaa metsässä (raiskaaja) ja toisen kerran huumehörhö solussa jossa asuin 3 muun kanssa. Jep ja en mitään pahaa ole minäkään kellee tehnyt. Puolusta itseäsi se on sinun tehtävä! Voimia!

Vierailija
12/12 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille tekisin silti ilmoituksen heti- myöhemmin sillä ei ole mitään arvoa. Voihan olla, että nainen pitää sua uhkana suhteelleen, etkä ole turvassa. Tappouhkaus on Suomessakin rikos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme