Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset naiset, millaisiin ristiriitoihin olette törmänneet miesmarkkinoilla?

Vierailija
14.11.2016 |

Tarkoitan tällä sitä, että haaveiletteko vain koulutuista ja ns. "samalla tasolla" olevista miehistä vai vetääkö veri myös toisenlaisiin miehiin?

Itselleni on viime aikoina ollut valtava kriisi, kun olen ihastunut erääseen mieheen, jolla ei ole yliopistotutkintoa, mutta jota pidän tavallaan hyvin älykkäänä. Ei hän ole mikään kovin kultivoitunut tai hienostunut, mutta hänessä on jokin se juttu. Ainoa vain, ettei mies pidä kovin hyvää huolta itsestään. Hänellä on vähän sellainen "iskävatsa". Harrastan itse paljon liikuntaa ja pidän huolta linjoistani. Sen vuoksi en voi mitään sille, että tarkkailen miestä ja hänen syömisiään. Jotenkin uskon, että hän on liian rento minulle.

Siis ihan kamalaa, kun olen kai jotenkin ihastunut, mutta tässä on niin monta turn-offia samalla. Jotenkin sitä miettii, miten tuollaiset jutut voisivat pidemmän päälle toimia, vaikka en nyt tietenkään mitään kovin vakavaa ole ainakaan miettinyt. Lähinnä fantasiatasolla koko juttu. Vielä.

Kommentit (33)

21/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutettu, fiksu ja tylsä mies kuulostaa betaurokselta. Baarirentut on taas niitä jännämiehiä.

Aina yhtä huvittavaa se kun naiset vastustelee kaikkia tasoteorioita ja "lassukoiden ulinoita", mutta sitten kuitenkin käyttäytyy juuri niiden mukaan itse.

No kai se riippuu vähän siitäkin, mitä pidetään tasokkaana tai alfana? Itse en pidä mitään työttömiä pummeja kovin alfana. Silti joskus sellainen mies voi sytyttää seksuaalisesti. Ehkä siinä kiehtoo myös se kielletty hedelmä, eli seksi miehen kanssa, jonka kanssa ei ikinä voisi kuvitellakaan seurustelevansa. 

Oletteko muuten tytöt koittaneet tummaihoisia?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutettu, fiksu ja tylsä mies kuulostaa betaurokselta. Baarirentut on taas niitä jännämiehiä.

Aina yhtä huvittavaa se kun naiset vastustelee kaikkia tasoteorioita ja "lassukoiden ulinoita", mutta sitten kuitenkin käyttäytyy juuri niiden mukaan itse.

No kai se riippuu vähän siitäkin, mitä pidetään tasokkaana tai alfana? Itse en pidä mitään työttömiä pummeja kovin alfana. Silti joskus sellainen mies voi sytyttää seksuaalisesti. Ehkä siinä kiehtoo myös se kielletty hedelmä, eli seksi miehen kanssa, jonka kanssa ei ikinä voisi kuvitellakaan seurustelevansa. 

Oletteko muuten tytöt koittaneet tummaihoisia?

Uskon myös, että tästä on kysymys. Mies on minulle monella tapaa kielletty, joten se kiinnostaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ei usko tasoteoria tai mihinkään markkinoihin.

No mä en ainakaan usko, vaan uskon siihen, että ihmisillä on erilaisia tarpeita eri elämäntilanteissa. Jos haet yhden illan panoa vs. tulevien lastesi isää, on kriteerit ihan erilaiset. Eli niistä tarpeista lähdetään, tasot sikseen.

Alpha fucks, beta bucks.

Niin, tästä syystä ei naisiin voi luottaa. 

Vierailija
24/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä naisilla on aina selitykset joka asialla, mutta voi kun olette tyhmiä ja ette ymmärrä miten kovin olette puhuneet itsenne pussiin aina. Todellakin se epärehellisempi sukupuoli huhhuh mitä meininkiä. Oksetatte minua.

Vierailija
25/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri naiset eri tarpeisiin. Se koulutettu ja itsestään huolehtiva on se virallinen miesystävä, ja vähemmän koulutettu duunarinainen sitten seksiin, esimerkiksi parturi tai hoitsu. Yhdeltä ihmiseltä ei voi saada kaikkea, ei ainakaan yhtä aikaa.

Erilaisissa elämäntilanteissa voi toimia erilaiset suhteet, koska tarpeet vaihtelevat. Itse ottaisin mielelläni sellaisen "rennon" naisen kevyeen suhteeseen, mutta en muuttaisi sellaisen kanssa asumaan enkä esittelisi vanhemmille tai kavereille.

Vierailija
26/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin mieheen ja mä luulin sen olevan ihan tavallinen inssi, ihan että joo, menee kai sellanenkin. Sitten selvis että se onkin ylempi AMK-inssi ja sitten selvis että ylempi AMK-jutska on oikeasti YLEMPI KORKEAKOULUTUTKINTO ja mullahan jo siinä kohtaa pikkarit pyöri jaloissa... On väliä juu.

Vierailija
27/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä onkin se ristiriita, kun tunnen jotain kummallista vetovoimaa. Yleensä olen ihastunut vain timmeihin ja itsestään huolta pitäviin miehiin. Tämä mies on sillä tavalla poikkeus, että hän on aivan erilainen. Mietin aina sitä mahaa, että miltä se tuntuisi seksin aikana. Tiedän, aivan hassu juttu, mutta tällä tasolla ajatukseni ovat liikkuneet viime päivinä. Jotenkin mies on kuitenkin sellainen, että vaikea nähdä häntä jossain vanhempieni perhepäivällisellä. Salaattiakaan hän ei näytä hirveästi syövän. Varmasti kotona ruokailu enemmän sitä pitsaosastoa.

Minkä ikäinen olet? Jos olet jo kolmekymppinen niin ei ole ihme, että alkaa ne vähän betamaisemmat miehet kiinnostaa.

Olen 31-vuotias kaunis akateeminen kaupunkilainen nainen. En halua kehua sillä, että olen jotenkin poikkeuksellisen kaunis, mutta saan usein kuulla asiasta, joten se lienee jonkinlainen osoitus siitä, että olen miesten mielestä ainakin siedettävä. Olen seurustellut aikaisemmin hyvännäköisten miesten kanssa, mutta jutut eivät ole edenneet pidempään seurusteluun.

Joo mä uskon et oot kaunis. Kauniille usein ulkonäköasiat (sekä oma et  toiseten) on pakkomielle, ja niinhän ne on sullakin. Ajatukset pyörii toisen mahassa, wtf? Vähän pinnallisen kuvan susta saa monessakin mielessä. Toivottavasti kuitenkin löydät tyydyttävän ihmissuhteen.

Vierailija
28/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelmat, ihan oikeesti. Ihan sama onko ukolla vähän iskävatsaa ja "pelkkä" amis- tai amk-tutkinto, jos pidät häntä fiksuna ja viehättävänä. Eikö kolmekymppinen nainen jo osaa jättää ulkopuoliset paineet omaan varjoonsa ja mennä sen mukaan mikä itsestä tuntuu hyvältä?

Herää, nainen!

Vierailija
29/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Eri miehet eri tarpeisiin. Se koulutettu ja itsestään huolehtiva on se virallinen miesystävä, ja tuollainen duunarimies sitten seksiin. Yhdeltä ihmiseltä ei voi saada kaikkea, ei ainakaan yhtä aikaa.

Erilaisissa elämäntilanteissa voi toimia erilaiset suhteet, koska tarpeet vaihtelevat. Itse ottaisin mielelläni sellaisen "rennon" miehen kevyeen suhteeseen, mutta en muuttaisi sellaisen kanssa asumaan enkä esittelisi vanhemmille.

Minulle taas kelpaisi tuollainen nainen vain naaliseksiin ja hienomman ladyn veisin abc:lle syömään kerran kuukaudessa ja syntymäpäivisin. Hienojen kanssa suostuisin myös normaaliin yhdyntään kondomin kanssa.

Vierailija
30/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisille naisille tiedoksi: Mene kadulle antamaan kiltille miehelle pinppiä. Tämä on sinun velvollisuutesi ja elämämkoulun tehtäväsi!

Vierailija
31/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse akateemisena naisena ja 5 kieltä puhuvana erinomaisin arvosanoin valmistuneena yliopistosta, en todella ottaisi itselle "liian" akateemista miestä. Otin itselleni ammattikoulupohjaisen kovaa työtä tekevän yrittäjän. Mieheni on ihan pirun ahkera. Herään viideltä aamulla yrittään ja illalla vielä kympin aikaa kirjoittaa sähköpostia. Hän otti kait akateemisen naisen, kun ei ollut itse käynyt kouluja ja arvostaa minun koulutusta. En kyllä vielä tiedä tähän päivään saakka miksi, mutta en sitä hänelle kerro. Antaa arvostaa akateemisuuttani, jos haluaa. Kannattaa enemmän koulutuksen suhteen katsoa, että paljonko se mies tekee töitä. Minun mielestä akateemisilta miehiltä puuttuu joskus munat ja he ovat arjessa todella mielenkiinnottomia. Tälläsen ammattikoulumiehen kanssa on kivaa vääntöä joka akselilla ja ei käy aika pitkäksi :-)

32/33 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisille naisille tiedoksi: Mene kadulle antamaan kiltille miehelle pinppiä. Tämä on sinun velvollisuutesi ja elämämkoulun tehtäväsi!

Muuten hyvä neuvo, mutta mä annan mieluummin jollekin pahikselle tai vaikka isomulkkuiselle arabille. Katu voisi olla paikkana ihan ok tai joku porttikongi. Vähän väriä tylsän virkanaisen elämään! Ja elämämkokemusta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
33/33 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse akateemisena naisena ja 5 kieltä puhuvana erinomaisin arvosanoin valmistuneena yliopistosta, en todella ottaisi itselle "liian" akateemista miestä. Otin itselleni ammattikoulupohjaisen kovaa työtä tekevän yrittäjän. Mieheni on ihan pirun ahkera. Herään viideltä aamulla yrittään ja illalla vielä kympin aikaa kirjoittaa sähköpostia. Hän otti kait akateemisen naisen, kun ei ollut itse käynyt kouluja ja arvostaa minun koulutusta. En kyllä vielä tiedä tähän päivään saakka miksi, mutta en sitä hänelle kerro. Antaa arvostaa akateemisuuttani, jos haluaa. Kannattaa enemmän koulutuksen suhteen katsoa, että paljonko se mies tekee töitä. Minun mielestä akateemisilta miehiltä puuttuu joskus munat ja he ovat arjessa todella mielenkiinnottomia. Tälläsen ammattikoulumiehen kanssa on kivaa vääntöä joka akselilla ja ei käy aika pitkäksi :-)

Jotenkin epäilen, että mies olisi painottanut joitain muita tekijöitä kuin akateemisuuttasi, kun hän "otti" sinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi