Jokin korkeampi voima pitää meistä huolen
Puntit tasataan aikaa myöten aina ja paha saa palkkansa. Uskokaa siihen, olen nähnyt sen toteutuvan. Amen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Taivaan Isä 💛
Minkälainen isäsuhde on ihmisellä jolla on tarvetta kaivata jotain taivaan isää?
Vierailija kirjoitti:
Taivaan Isä 💛
Tai sitten Äitimme Jumala. Olen aina vierastanut sitä, että jumala olisi automaattisesti mies.
En usko siihen, että paha saisi palkkansa, koska harva ihminen olisi "paha", jos me kaikki kasvaisimme turvallisessa ja kannustavassa ilmapiirissä. "Pahat" ihmiset ovat usein kokeneet paljon pahaa itse, ja se on tehnyt heistäkin "pahoja". He ovat siis jo saaneet palkkansa förskottina.
Ei ole sama kuin Karma!!!
Karma on sellaista johon liittyy koston ideaa sen hokijalla! Se puuttuu taivaalliselta isältämme!
On ihanaa olla taivasisämme lapsonen! Jeesus antoi meille perhemallin :)!
Kaikki te ihana jotka uskotte tähän , pysykää aina tuollaisina. te jotka ette usko vielä lähestykää ja tulkaa perille :)!
Jokaisella on kammottava kohtalo, ennalta määrätty. Lähes jokainen kuvittelee taivaspaikkaa omakseen, mutta joutuu helvettiin suureksi pettymyksekseen.
Vierailija kirjoitti:
En usko siihen, että paha saisi palkkansa, koska harva ihminen olisi "paha", jos me kaikki kasvaisimme turvallisessa ja kannustavassa ilmapiirissä. "Pahat" ihmiset ovat usein kokeneet paljon pahaa itse, ja se on tehnyt heistäkin "pahoja". He ovat siis jo saaneet palkkansa förskottina.
Olen kasvanut alkkiskodissa, missä vanhemmat lisäksi vahvasti narsistisia. Olen nähnyt lähes kaiken lapsena ja en muuttunut pahaksi. Pahuus on valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivaan Isä 💛
Tai sitten Äitimme Jumala. Olen aina vierastanut sitä, että jumala olisi automaattisesti mies.
Miksi sillä pitäisi olla sukupuolta ollenkaan. Tuota kutsutaan antropomorfismiksi.
Vierailija kirjoitti:
Karma on sellaista johon liittyy koston ideaa sen hokijalla! Se puuttuu taivaalliselta isältämme!
Kaikki te ihana jotka uskotte tähän , pysykää aina tuollaisina. te jotka ette usko vielä lähestykää ja tulkaa perille :)!
Kyllä raamatussakin puhutaan kostosta.
Valitettavasti asia ei ole noin. Kaikki tässä maailmassa on ihmisten käsissä.
Kiva kuulla, jaksankohan odottaa vielä pitkään, että perheeni elämässä tapahtuisi mukavia asioita ikävien sijaan, ettenkin omalle kohdalle`? Mitään puntteja tasata...
Vierailija kirjoitti:
Karma is a bitch :)
On vai? En tunne henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvanut alkkiskodissa, missä vanhemmat lisäksi vahvasti narsistisia. Olen nähnyt lähes kaiken lapsena ja en muuttunut pahaksi. Pahuus on valinta.
Jos pahuus olisi valinta, hyväksikäytön uhriksi joutuneet ja väkivaltaa kokeneet lapset eivät kasvaisi muita todennäköisemmin itse hyväksikäyttäjiksi ja väkivaltaisiksi. Asia on esittämääsi monimutkaisempi.
Tää jokin korkeampi voima ei näe mua, miksi? Vastahan tässä 45v on tarvottu miten sattuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä raamatussakin puhutaan kostosta.
Kyllä mutta inhimilliseltä kantilta kostosta. Uuden Testamentin Jumalan pojan sanoma on anteeksisaamisen mahdollisuus ja armo ei kosto! Ihminen valitsee itse . Armoa saa jos pyytää aidosti .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonta
No shit, Sherlock.
Olet oikeassa. Sitä kutsutaan painovoimaksi.