Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkakohan monessa prosentissa avioliitoista ongelma on se, ettei mies halua seksiä läheskään yhtä usein kuin nainen?

Vierailija
14.11.2016 |

Onko käsitystä?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ämmien on syytä kattoo peiliin, jos ei miestä kiinnosta. Kukaan halua mitään sotanorsua nussia. Hyi helvetti.

Entä jos bmi on 20, samoin rasvaprosentti?

No sit salille, jonka jälkeen hepenettä päälle. 

Eikä odoteta että mies tekee kaiken työn, ja nainen vastaanottaa.

No ei sekään pidemmän päälle ole tyydyttävää, että kauhean vaivannäön jälkeen onnistuu saamaan miehen panemaan pikaisesti mutta nuolentaa tai edes käsipeliä ei heru.

Tässä varmasti yksi iso syy. Miestä pakotetaan epäbiologiseen muottiin, joksikin tyydytyskoneeksi. Ei nappaa. 

Sitten on turha itkeä ja ihmetellä jos nainen menee vieraisiin.

Aika sairas sun ajatusmaailma. Mitäs jos on lapsia, perhe, tms. En kyllä ihmettele, ettei sun mies jaksa sua tyydyttää. Mut mitäpä voi kuvitella "ihmiseltä", joka on eläimen tasolla. 

Käsittääkseni noi seksuaaliset yhteensopivuudet kannattaa selvittää ennen kuin menee yhteen. Sillehän ei sitten voi mitään jos nainen alkaa ennen vaihdevuosia hädässään haluta lisää lapsia (=seksinhimon biologinen perusta).

höpö höpö, joka suhteen alussa on seksiä, ja noistain suhteista se loppuu ja toisista ei. Ei kukaan voi "selvittää seksuaalista yhteensopivuutta" etukäteen!

Vierailija
82/84 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin yleistä.

Miehellä ei toimi enää peeeeenis, joten hän syyttää naista ja hylkää tämän.

Yht'äkkiä miehen impotenssi on syystä tai toisesta naisen syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin yleistä.

Miehellä ei toimi enää peeeeenis, joten hän syyttää naista ja hylkää tämän.

Yht'äkkiä miehen impotenssi on syystä tai toisesta naisen syytä.

Toimiiko peeeeenis toisen naisen kanssa, tai ilman naista? Eihän vika silloin ole peeeeniksessä. Jos ei ollenkaan toimi, sitten vika on siinä.

Vierailija
84/84 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ollut tämä ongelma lähes koko suhteen ajan. Testot tsekattu, minä oon pitänyt itsestäni huolta jne. Haluaa kuulemma, mutta ei tekoihin asti pääse. Olen ehdottanut kaikenlaista, itkenyt, odottanut, vaatinut, vietellyt ja tullut torjutuksi niin monta kertaa. Samalla nään miten seksuaalisuuteni menee aivan hukkaan, sillä niitä haluajia olisi kyllä. Muitakin ongelmia on, mutta tämä on yksi syy, miksi olemme lähdössä eri teille (tai minä olen).

Kuulostaa niin tutulta, valitettavasti.

Minä istutin kesällä miehen pöydän ääreen ja totesin, että jos seksiä ala olla säännöllisesti, minä otan eron. Annoin vaihtoehdoksi myös avoimen suhteen. Kumpikaan ei miehelle käynyt. Tuossa vaiheessa seksittömyyttä oli takana liki puolitoista vuotta. 

Vähän aikaa mies jaksoi "tsempata" ja nyt ollaan taas valumassa siihen, ettei seksiä ole.

Rakastan miestäni enkä haluaisi rikkoa lapsilta perhettä mutta en ole myöskään valmis uhraamaan omaa

seksuaalisuuttani.

Aivan kuten meillä! Olen ehdottanut avointa suhdetta, mutta se ei hänelle sovi. Olen myös sanonut, että hän ei voi päättää jatkuvasti minun seksielämästäni haluamattomuudellaan. Tähän asti on varmaan miettinyt, että koska taloudessa on lapsia, en lähde. Pyysin ties monettako kertaa, että käy jossain puhumassa asiasta. Lupasi mennä, ei mennyt. Sen jälkeen minun tunteet alkoi lentää ulos ikkunasta. En edes haluaisi häntä nyt, kosketuskin kuvottaa. Ei parisuhteeseen kuulu vaan halailu ja pussailu. Tuntuu kuin eläisin eläkevaarin kanssa. :(

Kuinka pitkä tauko teillä oli seksissä lapsien takia?

Ei ole yhteisiä lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä