Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen luentosalit ovat kuin lastentarhoja

Vierailija
14.11.2016 |

Opettajaa ei kuunnella, melutaan tunnilla ja ollaan nenä kiinni puhelimessa. Parikymppiset kakarat on joukkona niin rasittavia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu vähän kyl luennostakin. Kyl mä sanoisin että yliopistolla suurinosa kuuntelee ja on hiljaa ja jos joku alkaa hölöttää, siihen kyllä muut opiskelijat puuttuvat. Mikään pakko ei yliopistolla luennoilla ole olla, joten ei sinne tulla jos ei kiinnosta yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva minkään ikäinen ihminen nykypäivänä enää haluaa istua tuppisuuna tuntikausia varsinkaan jollain luennolla, jolla pitäisi käsitellä itseä kiinnostavaa asiaa. Jos mahdollisuutta keskusteluun ei ole järjestetty, useimmat ottavat sen itse. Ja näin oli kyllä jo kymmenen vuotta sitten, kun itse opiskelin yliopistolla.

Vierailija
4/5 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole itse tuohon ikinä törmännyt, ja 4 vuotta on Helsingin yliopistoa käyty. Joku saattaa istua kännykällä mutta so what, miksi se mua häiritsee? En oo mihinkään jutteluun tai häiriköintiin törmännyt sitten yläasteen. Amkeista en sitte tiiä, siellä meno on kuulopuheiden mukaan erilaista.

Vierailija
5/5 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes vuosi menossa ja kokemusta sekä yosta että amkista ja meluamisesta olen kyllä eri mieltä, kännykkää toki räplätään mutta itse en koe sitä häiritseväksi. Päinvastoin oman kokemuksen mukaan kanssaopiskelijat huomauttavat kyllä herkästi jos joku häiritsee opetusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi