Mitä sellaista teillä on kodissanne, mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi).
Kommentit (570)
Vierailija kirjoitti:
17 neliön kodinhoitohuone.
Mä olen NIIIIIIIN kateellinen!
Vierailija kirjoitti:
17 neliön kodinhoitohuone.
Meillä oli edellisessä talossa suunnilleen samankokoinen, keräsi (meidän kohdalla) vain turhaa roinaa kaappeihin. Nykyiseen taloon tehtiin kompakti 12m2 jossa on vain tarvittavat toiminnot.
Ihana mies! Osaa puhua ja pussata,pysyy työkalut kädessä,mies joka EI valita esim ikeassa vaan on vähintäänkin yhtä innoissaan hypistelemässä kun minä,siivoaa,tekee ruokaa,jonka kanssa nauretaan vedet silmissä,kunnioittaa ja rakastaa mua näkyvästi❤ ja toistepäin 😘
100 vuotta vanhoja itsetehtyjä pellavalakanoita. Miehen äidin äiti tehnyt, hän syntyi 1896. Niissä on kaksi pitkittäistä saumaa, osassa on ohuen ohuesta langasta virkatut pitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paloiksi, putkiradio ja rikkinäinen kiuas.
Ärh...palokeksi, ja nämä siis kerrostalossa. Mulla on myös mankeli :)
Palokeksistä tehty pöytävalaisin.
Inhimmillistä lämpöä ja lähimmäisenrakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Inhimmillistä lämpöä ja lähimmäisenrakkautta.
Meinasin ihan samaa kirjoittaa, näköjään joku muu kerkesi ennen minua :)
Erilaisia dildoja ja vibraattoreita monen tonnin edestä. (Huom, mies ostanut, en minä)
Myös miehen vaatteita (boss, armani yms) monen kymmenen tuhannen euron edestä. Mies kun ei heitä vanhoja pois.
Kangaspuut, kokoelma tinapillejä ja uillean pipes.
Uima-allas, sekä puu-, että sähkökiuas, kuntosali.
Vierailija kirjoitti:
Edefeltin maalauksia.
Kuten myös Roleks-kello?
Jääpalakone, erillinen siis, ei jääkaapin yhteydessä. Kirjoja n. 35 metriä (ei olohuoneessa).
En tiedä onko muilla, mutta v. 1860 Raamattu ja virsikirja,
alkuperäinen ja sensuroimaton Punainen viiva-kirja ja Tuntematon sotilas on meillä.
Ja paljon on vanhaa antiikkia ja taidetta.
Vintiltä löytyy edelleen seinien uumenista vanha asekätkö ja käyttämättömiä leipäkupongeja iso pino.
Ja talokin on yli 100v vanha.
saksanpaimenkoiran tuhkat uurnassa vitriinissä.
Facit kirjoituskone (käsipeli) lankapuhelimia, talon ulkoseinässä paikallaan sähköposliinit, sisällä puhelinpistokkeet, vanhat sähkökatkaisimet.
Pitkätukkainen kolumbialainen mies, voi käyttää esim. siivoamiseen.