Mitä sellaista teillä on kodissanne, mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi).
Kommentit (570)
Poreamme(suuri) värivaloineen ja viinikaappi 😊
"Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi)."
Normaalihinta hyvälle pianolle. Itselläni myös mutta sen lisäksi kymppitonnin kotistudio.
Onhan ihmisillä kalliimpia autojakin, minusta on sulaa hulluutta maksaa autosta yli 3000. Satasen autollakin pääsee paikasta a paikkaan b. Sen sijaan soittimiin kannattaa sijoittaa, tonnin ja kymppitonnin pianolla on eroa. Samoin satasen ja tonnin kaiuttimella.
Uima-altaasta ja ihanasta miehestä olen kade!
Narkkari naapurissa seinän takana ja uusnatsi alakerrassa.
Haavaompeleiden poistoon tarkoitettuja teriä. Pari älylaiteprotoa joilta puuttuu vielä nimi. 3,3m leveä sänkykompleksi.
Paljon viherkasveja. Kyllähän noita paljon on äitini ja mummoni ikäisillä, mutta käytännössä kenelläkään kaverillani ei ole kuin maksimissaan yksi puolikuollut lahjakasvi. Itse en osaa olla ilman, viherkasvit tekee mulle henkilökohtaisesti kodista kodin.
Tavaratalojen "roskasäiliöstä" dyykattua kamaa, jotka on laitettu sinne myynnistä poistettuina odottamaan lopullista hävittämistä.
Ps. Ei ole varastamista, koska paikka, josta kamat on otettu ei ole aidattu eikä lukittu millääntavoin.
Kuolleen ex miehen taytetty iso penis olohuoneen vitriinissä.
Vierailija kirjoitti:
Kokovartalosolarium, tosin ei kaksipuolinen
Eikä!? 😺 Niin meilläkin, enkä oo kertaakaan käyttäny sitä😅
Meilläkin 1800- luvun suvun miesten tekemiä puuhuonekaluja. Mm piironki, keinutuoli, vaatekaappi, sivustavedettävä sänky ym. Monissa nousta ei ole käytetty nauloja laikaan.
Entisöidä pitäisi kun ajanmittaan saaneet erilaisia maalikerroksia.
Myös täällä mikroon ja paahtimeton koti. Kannatan kuitenkin huonekaluissa kestävyyttä, toimivuutta ja kauneutta, en suunnittelijan nimeä.