Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesburgerin sylkemistviitti: työntekijä sai potkut

Vierailija
14.11.2016 |

Asia on saanut päätöksensä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää tämä ihmisten typeryys somen käytössä. Eivätkö ihmiset ymmärrä, että on ihan eri asia kaveriporukassa puhua jotain paskaa kuin kirjoittaa se sama asia nettiin? Ei tätä voi nuoruudellakaan perustella.

Vierailija
22/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Tuollaisilla asioilla ei ravintolatyöntekijä edes vitsaile.

Entä kirkon työntekijä, saako se vitsailla vai onko ehkä ajojahdin uhri ja mielipidemarttyyri?

No se rajakki-sekopää uhkasi lisäksi polttaa kirkon ja lukita ihmiset sen sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Paikka annettakoon jollekin asialliselle henkilölle.

Vierailija
24/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla feministi?

Vierailija
25/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä twiitti oli ajattelematon ja asiaton, mutta asianomaisen tietojen levittely ja haukkuminen erinäisillä verkkosivustoilla ehdottoman väärin. Tuskinpa olisivat leimaajat toiseen suuntaan provosoituneet, jos Trumpin kannattaja olisi twiitannut halusta sylkeä Hillary-fanin burgeriin. Kamala ajojahti.

Twiitti ei kuitenkaan ollut samalla tavalla yrityksen kantaa edustava kuin esim. Valavuoren tapaus, yrityksen nimeä ei missään oltu mainittu tai puhuttu yrityksen edustajana. Mutta eipä tällaisen mediakohun edessä hirveästi Heselle jäänyt vaihtoehtoja. 

Vierailija
26/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä twiitti oli ajattelematon ja asiaton, mutta asianomaisen tietojen levittely ja haukkuminen erinäisillä verkkosivustoilla ehdottoman väärin. Tuskinpa olisivat leimaajat toiseen suuntaan provosoituneet, jos Trumpin kannattaja olisi twiitannut halusta sylkeä Hillary-fanin burgeriin. Kamala ajojahti.

Twiitti ei kuitenkaan ollut samalla tavalla yrityksen kantaa edustava kuin esim. Valavuoren tapaus, yrityksen nimeä ei missään oltu mainittu tai puhuttu yrityksen edustajana. Mutta eipä tällaisen mediakohun edessä hirveästi Heselle jäänyt vaihtoehtoja. 

Kyllä yrityksen työntekijät edustavat yrityksen kantaa, haluttiin sitä tai ei.

Jos tarjoilija tai kokki ilmaisee haluavansa saastuttaa tahallaan asiakkaan annoksen, tällainen asenne on silloin ko. yrityksen organisaatiossa, edustipa sitä asennetta yksi tai useampi työntekijä.

Vierailija
27/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit voisi heittää majoneesiksi urpojen hampurilaisiin. Kuka vitun ääliö edes käy säännöllisesti näissä paskaruokapaikoissa?

Minä käyn kerran vuodessa pakotetusti samalla reissulla kun käymme anopilla.

Vierailija
28/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään tykkää Trumpista mutta ihan hyvä vaan että työsuhde loppuiu. Asiakkaista valittaminen tai töiden haukkuminen somessa on typerää, kaikkea ei ole pakko hölöttää ääneen tai tässä tapauksessa kirjoittaa.

Vierailija
29/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole Twitteristä tai facessa. Tiedän olevani aika spontaani, joten tyydyn aaveehen.

Mä luulen että toi Hamburger työntekijä on ollut aika tylsistynyt ja on ajattelemattomasti twiitannut. Toisaalta luulen että toi tyyppi työllistyy jollekkin ihan muulle alalle kuin hampurilaisten paistamiseen. Toi duuni on ollut hänelle sellainen -kun nyt jotain- homma.

Vierailija
30/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy, kun pieni ihminen ottaa kantaa politiikkaan. Potkut takapuoleen vaan.

Vierailija
31/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä maailmankuva jos pitää vapaa-ajalla puhua työasioista netissä tai ihan muille.

Työasiat työasioina ja vapaa vapaana. Eriasia on jos sanoo suoran mielipiteen esimerkiksi mietojen huumeiden laillistamisesta ammatista riippumtta jne. Sellaisista ei mitään potkuja pitäisi saada koskaan. Jos sellaisesta saa potkut niin se kertoo vain meidän sanavapaudesta ja siitä miten kieltolaki määrittelee kansalaisille valmiit mielipiteet.

Tosi moni mäkkärin työntekijä on kertonut minulle miten vastustaa lihansyöntiä ja kestää työntekoa vain hyvän palkan takia. Näissä pikaruokaloissahan palkka on matala-alan huippua. Eli voi tienata jopa 10e tunti mikä on jo todella hyvin Suomessa.

Vierailija
32/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinks mä vetää jonkun akan hampparin väliin mällit jos mä en twiittaa siitä?

Vierailija
33/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli taas tuli lisää työttömiä tähän jo valmiiksi ruvella olevaan maahan? Hienoa! :D

Huoh.

Huono työntekijä sai kenkää kuten pitääkin. Tilalle tulee parempi.

Näin sen pitää mennäkin.

Nyt voin taas käydä Hesellä koska he tunsivat vastuunsa.

Vierailija
34/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijä on yleensä työnantajalle pelkkää paskaa, jolle pitää vielä maksaa. Vain juhlapuheissa on toisin. Virheitä ei suvaita vaikka toisin vakuutetaan.

Vierailija
35/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen Hillary Clintonin kannataja: kouluttamaton ja vähävarainen.

Perus vihervassari.

Vierailija
36/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätiatone kirjoitti:

Voinks mä vetää jonkun akan hampparin väliin mällit jos mä en twiittaa siitä?

Tottakai voit. Helmasyntihän tässä oli nyt tämä twiitti. Eihän työntekijä ollut edes tehnyt mitään. Muuta ku twiitannu.

Vierailija
37/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijä on yleensä työnantajalle pelkkää paskaa, jolle pitää vielä maksaa. Vain juhlapuheissa on toisin. Virheitä ei suvaita vaikka toisin vakuutetaan.

Höpöti höpöti.

Hyvästä työntekijästä pidetään kiinni ja häntä todellakin arvostetaan.

Kokeiles tehdä työsi hyvin niin huomaat.

Vierailija
38/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli taas tuli lisää työttömiä tähän jo valmiiksi ruvella olevaan maahan? Hienoa! :D

Ihan hyvä, joku parempi saa senkin paikan.

Mistäs tiedät vaikka irtisanottu olisi paras hampurilaisen paistaja koko maailmassa?

Mitä sellainen nyt missään Hesessä olisi? Laatupaikkojakin löytyy.

Vierailija
39/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ollut joku peppukipeä mukasuvaitsevainen palstalainen. Katsokaas oikeassa maailmassa ei voi käyttäytyä ja puhua kuten tällä palstalla. TYHMÄ

Vierailija
40/50 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mällit väliin kirjoitti:

Mällit voisi heittää majoneesiksi urpojen hampurilaisiin. Kuka vitun ääliö edes käy säännöllisesti näissä paskaruokapaikoissa?

Minä käyn kerran vuodessa pakotetusti samalla reissulla kun käymme anopilla.

Läskit, laiskat terveydestään luopuneet. Tuskin se siemenneste ainakaan olisi epäterveellisin elementti tuossa ateriassa.