Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos olisit varma että kukaan ei paheksuisi?

Vierailija
14.11.2016 |

Ajatusleikki. Mitä tekisit, jos voisit olla varma, että kukaan ei paheksuisi sinua siitä eikä puhuisi siitä pahaa selkäsi takana? Yritetäänpä olla nyt mielikuvituksekkaita :) mieti vaikka tavallista viikkoasi, juhlapyhien aikaa, ihmissuhteitasi jne.

Ainoa ehto on, että toiminta ei saisi vahingoittaa kenenkään hyvinvointia.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mulla on aina ollut sellainen seksifantasia, että myisin seksiä kadulla. Olisin siis klassinen katuhuora. Olisi tosi mielenkiintoista kokeilla, mutta kunnollisena virkanaisena en nyt oikein kehtaa mennä sinne Aleksis Kiven kadulle seisoskelemaan. Jotain kiihottavaa siinä ajatuksessa kyllä on.

En suosittele. Miehet ovat rumia - ja heillä on autojensa takapenkillä lastenistuimia. 

t. A. Kiven kadulla työskennellyt (en tosin mainitsemassasi työssä, vaan pankissa)

Vierailija
22/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin vanhemmille että seurustelen. Muuttaisin poikaystävän luo ( hän asuu ulkomailla). Menisin naimisiin ja alkaisin kotiäidiksi. Pitäisin lapsen jota nyt odotan.

Pidä lapsi ja muuta ulkomaille. Sinulla on oikeus omaan elämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mulla on aina ollut sellainen seksifantasia, että myisin seksiä kadulla. Olisin siis klassinen katuhuora. Olisi tosi mielenkiintoista kokeilla, mutta kunnollisena virkanaisena en nyt oikein kehtaa mennä sinne Aleksis Kiven kadulle seisoskelemaan. Jotain kiihottavaa siinä ajatuksessa kyllä on.

Nyt meni kyllä kaffepullasta maku

Vierailija
24/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti,jos hävittävät jotain korvaamatonta.Itse en edes ole kyseiseen lahkoon hurahtanut,mutta harmittaa vieläkin kun nuorena kotoa muuttaessa heitin pois kaiken "nolon lapsellisen" kuten kauniin kiiltokuvakokoelmani,jonka olisin hyvin voinut säästää vaikka tuleville omille lapsille.

Turhan roinan,jota saa helposti ostettua uutta vastaavaa tilalle,hävittäminen taas ei varmaan kaduta.Jos alkaa ajattelemaan joka tavarasta "saatan katua tämän hävittämistä vielä joskus" sitähän hukkuisi roinaan :D

Vierailija
25/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin sänkyyn mahdollisimman monen kauniin nuoren miehen kanssa siitä huolimatta, että olen 51-vuotias enkä voisi oikeasti tehdä mitään sellaista oman moraalini vuoksi.

(Tosin luulen, että he saisivat trauman.)

Ongelmana on, että minua kiinnostavilla näteillä miehillä on usein poikaystävä...

Vierailija
26/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasin värkistäni kuvan sähköpostini etusivulle niin että kaikki fiagra postitukset loppuisi.

Nainen 37v

Vierailija
27/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Nyt meni kyllä kaffepullasta maku

Fantasia.

FANTASIA.

t. Kadusta varoittanut, joka odotti bussia töiden jälkeen ja isäpappa pysäytti auton viereen...

Vierailija
28/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin vanhemmille että seurustelen. Muuttaisin poikaystävän luo ( hän asuu ulkomailla). Menisin naimisiin ja alkaisin kotiäidiksi. Pitäisin lapsen jota nyt odotan.

Ei jumalauta!!

Vierailija
29/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin muiden mielipiteistä stressaamisen jo vuosia sitten. Nykyään laulan, kun huvittaa. Olin sitten kaupassa tai junassa. Ja tanssin. Tanssimisesta tulee hyvä olo ja mieli. Suosittelen. Siinä menee nopeasti aika, jolloin odottaa bussia. Ja onhan se mukavaa, jos hilpeys tarttuu ohiajavien autojen kuskeihinkin. Ja kyllä mä juttelen vähän kaikille. Tuntemattomillekin siis. Kauheaa. Mä kyllä olen ihan virallisenkin diagnoosin mukaan hullu. Kyllä mua varmasti monet paheksuu. Ei kun joo hei yksi asia joka tuli mieleen, on se, että laukoisin ne kaikki vitsit, mitä tulee mieleen, missä sitten olisinkin. Sen verran on pakko noudattaa yhteiskunnan normeja, ettei asiakaspalvelutyössä esimerkiksi lauo ihan kaikkia niitä vitsejä, jotka tulee mieleen. Mun huumorintaju on monen mielestä varmaan ihan kauhea. Niin joo ja kulkisin ilman paitaa kesäisin rannalla. Voin kyllä alaosan pitää päällä, mutta tissejä olisi mukavaa tuulettaa.

Vierailija
30/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin polyamoristisen hippikommuunin,mieluiten sellaisen johon kuuluisi  vain minä ja ihania miehiä.

Vierailija
31/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

En suosittele. Miehet ovat rumia - ja heillä on autojensa takapenkillä lastenistuimia. 

t. A. Kiven kadulla työskennellyt (en tosin mainitsemassasi työssä, vaan pankissa)

Lähellä asuneena olen nähnyt paljon järkyttävämpääkin kuin vain lastenistuimia. Esim. yksi nainen koko raskausaikansa päivystämässä yhdellä bussipysäkillä. Virolainen pikkutyttö n. 13-14 v. sararot päässä vielä entistä nuoremman näköiseksi puettuna. Alue jaettu venäläisten ja virolaisten parittajien alueisiin. Virolaiset pahimpia. Kokoajan tyttöjen kannoilla (mikä esti sen että olisin voinut kysyä ovatko vapaaehtoisesti paritettuina).

Vierailija
32/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin alastonkuvia nettiin. Sellaisia taiteellisia.

Vierailija
33/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa kiinnosta muiden mielipiteet. Lain rajoissa jos pysytään, niin ihan sama.

Vierailija
34/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- luopuisin nykyisestä suhteestani tai ainakin jättäisin sen määrittelemättömän pituiselle tauolle

- kokeilisin miltä sinkkuelämä tuntuu

- kokeilisin seksiä naisen kanssa

- polttaisin tupakkaa julkisella paikalla

- juhlisin estoitta

- ottaisin tatuoinnin

- olisin aina kesäisin uimarannalla yläosattomissa

Vierailija
35/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin tapaamista eräälle miehelle. Tuskin sitä kukaan paheksuisi, paitsi ehkä hän itse.

Vierailija
36/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panisin panisin ja panisin.

Panisin isomahaisten isomunaisten miesten kanssa kaikenpäivää.

Kiitos kysymästä.😂 Terv 44v nainen.

Onko susta paheksunnan pelko tosissaan riittävä syy pidättyä seksistä? Vielä nykypäivänä? Voin keksiä kymmeniä syitä olla harrastamatta seksiä, mutta tuo ei todellakaan ole yksi niistä, enkä ole edes mitenkään erityisen kapinallinen luonteeltani.

Olen parisuhteessa,siksi en tuota tee. Ainoa syy

44v

Vierailija
37/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisin paljon yhdenyönjuttuja.

Vierailija
38/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että vain yhden alapeukun voi antaa.

Vierailija
39/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Lähellä asuneena olen nähnyt paljon järkyttävämpääkin kuin vain lastenistuimia. Esim. yksi nainen koko raskausaikansa päivystämässä yhdellä bussipysäkillä. Virolainen pikkutyttö n. 13-14 v. sararot päässä vielä entistä nuoremman näköiseksi puettuna. Alue jaettu venäläisten ja virolaisten parittajien alueisiin. Virolaiset pahimpia. Kokoajan tyttöjen kannoilla (mikä esti sen että olisin voinut kysyä ovatko vapaaehtoisesti paritettuina).

Onko A Kiven katu muka oikeasti vieläkin huorakortteli? Luulin että se oli sitä viimeksi joskus 80-luvulla.

T. Aleksis kiven kadulla asunut

Vierailija
40/64 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäisin poikaystävääni erään naisen kanssa.