Voiko olla?
Voiko olla että olisin raskaana?
Minä lopetin ehkäisyn vuosi sitten,menkat tuli monta kuukautta normaalisti ja nyt ne ovat olleet 5kuukautta pois.Negatiivisen raskaustestin olen tehnyt reilu kk sitten ja minusta on tutkittu kaikki mahdollinen paitsi ultra ja prolaktiini koe.Ne ovat vasta 2viikon päästä.
Nyt kuitenkin minulla särkee tuo alaselkä siihen malliin että huh! (Ilman rasitusta ja kylmää siis) ja aina välillä lähiaikoina ovat nännit olleet todella arat.En tiedä uskallanko tehdä testiä kun pelkään taas pettymystä.Voiko olla mahdollista että vaikka kuukautiseni ovat nyt olleet poissa jonkun aikaa että jonain kuukautena ne olisivat tulleet mutta jos nyt olisin raskaana?
Hei!
Raskaus selviää vain testaamalla. Kaikenlaiset oireet voivat johtua niin monesta muustakin asiasta, että on itsensä kiusaamista miettiä asiaa ja jättää testi tekemättä.
Kerroit, että olet jo vuoden ollut ilman ehkäisyä, mutta raskaus ei ole alkanut. Tällöin voidaan puhua lapsettomuudesta. Sinulle on jo tehty joitakin tutkimuksia ja tutkimuksia on vielä tulossa. Tämä on ihan paikallaan. Toivottavasti tutkimuksista selviää jotakin, mitä voidaan hoitaa ja toivomasi raskaus pääsisi alkamaan.