Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha ystävä katkaisi välit ilman mitään syytä?

Vierailija
14.11.2016 |

Onko teille koskaan käynyt tällaista? Minun vanha ystäväni päätti katkaista välit ilman mitään sen kummempaa syytä tai riitaa, olin itse luullut että meillä oli hyvät välit ja olimme läheisiä mutta ei vissiin sitten. Sanoi vain ympäripyöreästi että "meillä ei ole enää mitään yhteistä ja ollaan kasvettu erilleen", ja sitten se olikin vain adios. Osaako joku sanoa, mistä tällainen yleensä johtuu? Hämmästyttää ja harmittaa tilanne, olen parhaani mukaan yrittänyt olla hyvä ystävä hänelle ja tukea häntä vaikeina aikoina.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katkaisin välit koska ystäväni purki jotain ihme omia traumojaan minuun VAIKKA varmaan koki sen ohella tukevansa minua. Hänen tukensa oli vain todella valikoivaa. Tunsin tulevani hänen arvostelemakseen siksi, ettei minulla ollut hirveää narsisti-isää, joka ei ollut rakastanut minua, kuten tällä ystävälläni mielestään oli ja jonka ansiosta hän oli kypsynyt omasta mielestään hyvin varhain. Minusta hän ei ollut niinkään kypsä vaan itsekäs.

Kyllä hän eräällä tavalla tukikin minua, mutta koin saldon hänestä silti miinusmerkkiseksi, joten ei sellaista tukea kannattanut vastaanottaa.

Vierailija
42/42 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan syy ihan varmasti on ja asianomainen on saattanut sen jo monesti sanoakin, suoraan tai epäsuorasti. Toista ei vain kiinnosta kuunnella tai käyttää aivojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän