Saaran lauantaisessa esityksessä on upea se kohta jossa se nostaa nuottia
Kommentit (68)
En katsonut videota... mutta tarkoitatko modulaatiota?
Jokainen joka kritisoi Saaraa, voi kokeilla vetää tuon koreografian ja esittää kyseisen biisin. :D Ap:n tarkoittama kohta on äärimmäisen vaikea laulaa ja kyseinen biisi paikoillaan seisoenkaan ei onnistuisi keneltäkään tän vuoden kisaajista, eikä suurelta osin muiltakaan laulajilta.
Niin on, mäkin kuuntelin monta kertaa eilen ton kohdan. Hyvä biisi ja musta tuo pukukin on hieno, korostaa vyötäröä ja sääriä.
Ihan mahtavan kuulonen ku Saara nostaa nuottia kahteenki kertaa ja biisi muuttuu hitaasta nopeaksi. Mä pistän samalla volumea suuremmalle ja nautin niin paljon kauniista Saaran äänestä ❤ . En voi sille mitään että herkistyn lähes aina ku kuuntelen tuota Saaran versiota laulusta.
Jep! Mä oon kuunnelta tsiljoona kertaa saman kohdan. Koreografiassa lempparikohta on se kun vetäsee polven hurjan ylös kohdassa 2:05. Miten pystyy noissa kengissä... Ja se kävely 1:55 on ihana kans.. Ja se ihana vanha mies..
Mulla kans koreografiassa sama suosikkikohta! 😊 Laulun jälkeen on mahtavaa, kun Simon pomppaa ekana pystyyn taputtaan Saaralle.
Miksi Aalto ei esittänyt kappaletta alkuperäisessä sävellajissa?
Voi elämä joidenkin musiikillista tietämystä :D
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista: hän ei pysty siihen.
Vierailija kirjoitti:
Väreet! Ei sen tarvi, se on daideilija!
Aallon versio häviää alkuperäisversiolle. Myös Baileyn ja Lorenzon versiot parempia.
Aallon versio on huimasti parempi kuin muiden, aivan omaa luokkaansa <3
Tuo on kiva kun tuo Louis innostuu Saarasta aina niin kovaa, kun se nostattaa käsiä yleisöön päin, siitä huokuu että se tykkää oikeasti, on mielestäni tykännyt ihan koelaulusta asti, vaikka ilmeisesti jossain vaiheessa kisaa kritisoi hieman euroviisumaisuudesta, mutta muuten on aina tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Aallon versio on huimasti parempi kuin muiden, aivan omaa luokkaansa <3
No ei kyllä todellakaan. Teki hienosta kappaleesta euroviisu-camp-version. Alkuperäinen versio aivan omaa luokkaansa. Sam Baileyn ja Ruth Lorenzon versiot hyviä, tulkinnaltaan parempia kuin Saara Aallon.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut videota... mutta tarkoitatko modulaatiota?
Eikö modulaatio ole sävellajin vaihto?
En klikkaa enkä katso. Kamalaa sontaa.