Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita naisia, jotka pilkkaavat miehiään?

Vierailija
14.11.2016 |

Tajusin juuri, etten arvosta miehiä. Syy on seuraava: mies haluaa seksiä naisen kanssa, vaikkei voi vielä mitenkään rakastaa tätä. Mies ei ole valmis odottamaan, että naisen tunteet heräisivät. Olen kuitnkin aina tullut miesten kanssa juttuun ns. kaverina. Olen sitten seurustellut joidenkin itselleni mitättömien miesten kanssa ja jopa perheellistynyt. Koska siis mitään merkittäviä tunteita miestä kohtaan, joka aina tarjoaa kyrpäänsä, vaikkei oikeasti rakasta mua, ei ole voinut syntyä. Jos mies oikeasti rakastaisi mua, pidättäytyisi, kunnes mäkin haluan.
Niin kyllä mä vaan suhtaudun mieheen pilkallisesti! Eli on se astelma monesti varmaan näinkin päin. Mulle ei tulis mieleenkään itkeä, että "miheni sanoi minulle pahasti"! Tai kärsiä muutenkaan mistään, mitä mies tekee ti sanoo. Aivan tarpeeksi kärsimistä on siinä, ettei ole löytänyt miehistä rakkautta.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävä keskustelu. Onko ap sulla muutakin ongelmaa impulssikontrollin ym. kanssa? :( Ei kannata myöskään yleistää...niin naisissakin kuin miehissä on kaikenlaisia yksilöitä. t. Huolestunut

Ei mua kiinnosta, miten muilla on, kun mieheni olis pitänyt tajuta, miten se minun kanssani on!!! Että on minunkinlaisiani naisia. Kaikki ei ole pervoja horoja. Voi olla hyvinkin estyneitä. Miehet kohtelee sellaisia naisia kuin paskaa.

ap

Siinä tapauksessa kannattaa jättää se mies, vaikka olisi lapsiakin.

Vierailija
62/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tapailet "pahoja poikia"? Kaikki miehet ei ole tämmösiä. Ensinnäkin, älä luule että kaikki miehet tajuaa vihjailua, so what? Etkö uskalla sanoa suoraan? Toiseksi, yleistät kauheasti nyt. Kaikki miehet ei halua seksiä ensitapaamisella. Minä ainakin odotan että saan tutustua naiseen kunnolla ja jutella seksistä ennenn kun aletaan hommiin. Onko ikinä käynyt mielessä että miehet kohtelevat sua kun paskaa tuon sun käytöksen takia? Jokainen itseään kunnioitava ihminen ei hauku toisten naisia huoriksi, epätoivoisiksi tai huonoiksi kumppaneiksi kohottaakseen omaa itsetuntoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko paatosta ap:ltä, se varmaan jatkuu useammalla sivulla.

Raaka arvio: tämän on taas kirjoittanut joku mies, jolla oikeasti on tavallista jäyhempi nainen (tai on ollut) ja siinä nyt tulee siipeen jatkuvasti.

arvio 2: muija on kännissä ja uhoaa nyt, koska sai turpiinsa ukolta aiemmin.

Oikeasti vahvan ja itsetietoisen naisen ei tarvitse tulla tänne mesoamaan jotain monologia.

Vierailija
64/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin isäni rakastavan minua, mutta hävisin hänen uudemmalle vaimolleen. Äitini kohteli kontrolloivasti. Itse asetin isän arvokkaimmalle paikalle elämässäni suunnilleen. Se on sittemmin purkautunut pikkuhiljaa, kun mieheni on osoittanut minulle, että rakastava isä ei kohtele tytärtään noin.

ap

Mielestäni sinun kannattaisi purkaa tuota asiaa esim. psykologin kanssa. Ja toki kannattaa erota miehestä, jonka kanssa vuorovaikutus ei toimi. Jollain tasolla päästät sinua huonosti kohtelevia miehiä liian lähelle, mistä seuraa ongelmia. Ja toisaalta asetat heille korkeat vaatimuksetkin. Voi olla, että lapsuutesi on hyvinkin voimakkaasti vaikuttanut tapaasi suhtautua miehiin (kyllähän se sinänsä kaikilla vaikuttaa, mutta ikävät tapaukset vinouttavat omia keinoja käsitellä miessuhteita aikuisuudesssa) ja kannattaa keskutella tuosta ammattiauttajan kanssa. T. 30

Vierailija
65/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko paatosta ap:ltä, se varmaan jatkuu useammalla sivulla.

Raaka arvio: tämän on taas kirjoittanut joku mies, jolla oikeasti on tavallista jäyhempi nainen (tai on ollut) ja siinä nyt tulee siipeen jatkuvasti.

arvio 2: muija on kännissä ja uhoaa nyt, koska sai turpiinsa ukolta aiemmin.

Oikeasti vahvan ja itsetietoisen naisen ei tarvitse tulla tänne mesoamaan jotain monologia.

Väärin meni. Ap on umpihullu palstan vakkarivalittaja, joka on traumatisoitunut pahasti, kun äitinsä kohteli häntä julmasti lapsena. Lainaili sukulaistytölle ap:n Hevoshullu-lehtiä ja nukensänkykin tuli väärään aikaan lahjaksi. Pöyristyttävintä lienee se, että äiti on komentanut ap:tä siivoamaan! Nyt tämä Äitihulluksikin kutsuttu pakkomielteinen jankkaaja tekee näitä valivali-aloituksiaan itsestään tänne tasaisin väliajoin. Karmea tyyppi. Parasta on olla kommentoimatta mitenkään, vaikka sekään ei estä tämän ketjun paisumista noin 36-sivuiseksi, sillä ap kirjoittaa itse n. 85% ketjun kommenteista.

Vierailija
66/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin isäni rakastavan minua, mutta hävisin hänen uudemmalle vaimolleen. Äitini kohteli kontrolloivasti. Itse asetin isän arvokkaimmalle paikalle elämässäni suunnilleen. Se on sittemmin purkautunut pikkuhiljaa, kun mieheni on osoittanut minulle, että rakastava isä ei kohtele tytärtään noin.

ap

Mielestäni sinun kannattaisi purkaa tuota asiaa esim. psykologin kanssa. Ja toki kannattaa erota miehestä, jonka kanssa vuorovaikutus ei toimi. Jollain tasolla päästät sinua huonosti kohtelevia miehiä liian lähelle, mistä seuraa ongelmia. Ja toisaalta asetat heille korkeat vaatimuksetkin. Voi olla, että lapsuutesi on hyvinkin voimakkaasti vaikuttanut tapaasi suhtautua miehiin (kyllähän se sinänsä kaikilla vaikuttaa, mutta ikävät tapaukset vinouttavat omia keinoja käsitellä miessuhteita aikuisuudesssa) ja kannattaa keskutella tuosta ammattiauttajan kanssa. T. 30

Olenkin terapiassa. Saas nyt nähdä johtaako se siihen, että pääsen eroon miehestä, jonka kanssa koen suhteen alkumetreillä saaneeni huonoa kohtelua niin ettei se enää voi tilannetta eli mitä tunnen tänään korjata. On vaikea erota koska jos joku kysyisi miksi syy olisi hyvin hankala selittää niin, että saisin ymmärrystä, vaikka se olin minä, joka kerroin miehelle vaikeuksistani ja olisin ansainnut sen, että hän joko nostaa kädet ylös ja sanoo hei hei tai sitten opettelee auttamaan minua. Eikä toimi siten, että mun on kelvatakseni normaalista leikittävä hänen pillinsä mukaisesti elämää.

ap

Vierailija
67/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pahan ison pojan panemaan mua! En tykkää nössöistä. Ainoa asia mitä näen miehessä on hänen ansiotyö