Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia, jotka pilkkaavat miehiään?

Vierailija
14.11.2016 |

Tajusin juuri, etten arvosta miehiä. Syy on seuraava: mies haluaa seksiä naisen kanssa, vaikkei voi vielä mitenkään rakastaa tätä. Mies ei ole valmis odottamaan, että naisen tunteet heräisivät. Olen kuitnkin aina tullut miesten kanssa juttuun ns. kaverina. Olen sitten seurustellut joidenkin itselleni mitättömien miesten kanssa ja jopa perheellistynyt. Koska siis mitään merkittäviä tunteita miestä kohtaan, joka aina tarjoaa kyrpäänsä, vaikkei oikeasti rakasta mua, ei ole voinut syntyä. Jos mies oikeasti rakastaisi mua, pidättäytyisi, kunnes mäkin haluan.
Niin kyllä mä vaan suhtaudun mieheen pilkallisesti! Eli on se astelma monesti varmaan näinkin päin. Mulle ei tulis mieleenkään itkeä, että "miheni sanoi minulle pahasti"! Tai kärsiä muutenkaan mistään, mitä mies tekee ti sanoo. Aivan tarpeeksi kärsimistä on siinä, ettei ole löytänyt miehistä rakkautta.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis pidä miestäni minään. Pilkkaan, koska seksissä hän ei odottanut, että mun tunteet herää, vaan teki eleillään selväksi, että normaaali nainen antaa hänelle seksiä. Ei tuollaista paskaa voi kunnioittaa. Mies itse kuvittelee olleensa oikeilla motiiveilla liikenteessä, mutta se oli vasta puolet rakkaudesta, jos sitä itse tuntee, ei saa edellyttää toiselta samaa mihin itse kykenee.

Vierailija
2/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä et ole koskaan halunnut miestä? Ketään miestä. Antanut vain säälistä?

Ei se miesten vika ole, vaan sun. En mä ainakaan ole antanut kenellekään, jos en ole halunnut.

Suosittelen eroa ja terapiassa käyntejä useamman kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä haluat roikkua tuossa miehessä, koska?

Vierailija
4/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö suljetultakin nykyään postaamaan internetsiin?

Vierailija
5/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin hänellä olevan kykyä tukea parantavasti rikkinäisyyttäni.

ap

Vierailija
6/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä et ole koskaan halunnut miestä? Ketään miestä. Antanut vain säälistä?

Ei se miesten vika ole, vaan sun. En mä ainakaan ole antanut kenellekään, jos en ole halunnut.

Suosittelen eroa ja terapiassa käyntejä useamman kerran viikossa.

Ei vaan sanoin, etä en ois halunnut seksiä, ennen kuin tunteet herää. Pidin miehestä mutta en niin paljon, että seksi ois kiinnostanut. Oli myös haluttomuuttakin varmaan, eli tuplaongelma. Mutta haluttomuuden takana jos olisi löytynyt mies, jolle minunkin tunteeni ois olleet tärkeitä, niin halut ois varmaan syttyneet.

Ihan kiva mies ihmisenä on, mutta vihaan häntä miehenä.

Vierailija
7/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tämän saman enennekin...

Vierailija
8/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäiti?

Vierailija
9/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta pidän miestä ihan pellenä. Hahhhahhahhah. Mies parka. Meillä ei miehet juhli! Ne nujerretaan. Miksei taistele vastaan? Nynnyt saa turpiin maailmassa, mieskään ei piitannut minun tunteistani. Sain turpiini siinä.

ap

Vierailija
10/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä mä miehessä roiku, se sana on varattu heikoille naikkosille, ei minunlaisilleni ylivertaisille naisille. Tai olisin ylivertainen ilman tiettyä lukossa oloa. Koen olevani velkaa miehelle suhteen, koska hän on kuitenkin tukenut minua siitä huolimatta että tämä asia kusee. Mutta kun en enää koe olevani hänelle velkaa yhdessäpysymistä niin adios. En tiedä haittaisiko häntä ero. Minusta eroaminen on luusereiden hommaa. Mutta jos on hyvä ero, niin sitten se ei ole niin kamalaa.

ap

Vierailija
11/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia herkkiä miehiä jollaista tarttisin joita ei pelota kovapintainen nainen ei vain ole olemassa. Olen pettynyt mieheeni totaalisesti ja täysin, vaikken koskaan myöskään kyllä paljon odottanutkaan. Tai ehkä kuvittelin, että hän jollainlailla muodostuu sellaiseksi, mitä tarvitsen, vaikka realismia olisi ollut, että ei ole sellaista satumaailmaa olemassakaan.

ap

Vierailija
12/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä että se joka on pettynyt olen minä!!! Mieluummin näin päin, kuin että minuun petyttäisiin. Olen loppuelämäni vaikka yksin, jos tästä eroan joskus. Todellakin. Ei haittaa. En ole ikinä miehiä passannut, enkä koskaan ryhdy miksikään passailijaksikaan, ellen sitten rakkaudesta :) Peskööt omat sukkansa.

ap

Vierailija
13/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi ymmärtää, että normaali nainen avaa haaransa hänelle heti. Piti mua h*orana! Miten sellaista voi rakastaa? Ei mitenkään, kun ei satu olemaan itse h*ora.

ap

Vierailija
14/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä aika kipeää tekstiä, jopa av:n mittapuulla.

Vierailija
15/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässä syy, miksi en tee miehen eteen mitään.

ap

Vierailija
16/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano. Onkohan joku unohtanut ottaa lääkkeensä?

Vierailija
17/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa oleminen estää mua löytämästä miehen, jolle naisenkin tunteet merkitsisivät, mutta lasten takia on vaikeaa erota omien tunteittensa vuoksi.

ap

Vierailija
18/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidättäydyin siihen asti kunnes nainen halusi, mutta pidättäydyn myös sen jälkeen. Syystä että nainen tykkää minusta, mutta minä en hänestä. Haluaisin silti panna, mutta ei kai sitä raaski.

Vierailija
19/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano. Onkohan joku unohtanut ottaa lääkkeensä?

Huuuu...olipa törkeän loukkaavaa....Not.

ap

Vierailija
20/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidättäydyin siihen asti kunnes nainen halusi, mutta pidättäydyn myös sen jälkeen. Syystä että nainen tykkää minusta, mutta minä en hänestä. Haluaisin silti panna, mutta ei kai sitä raaski.

Häh? Mitä "ei raaski"? Siis pelkäät satuttavasi naisen tunteita, or what?

ap