Mun elämä on kaikkea muuta kuin täydellistä, miten saisin siitä enemmän täydellisen?
En ole enää hoikka ja kaunis kuten nuorena. Mies tuli otettua, mutta on ruma, lyhyt ja pukeutuu juntisti ja on juntti. Molemmilla pieni palkka. Jne... Ihailen tyylikkäitä pariskuntia joilla rahaa ja kauniit ja hyvin puetut lapset ja kaunis koti, matkustelevat ja tekevät hyvää ruokaa. Miten saisin elämästäni joka on nukkavierua ja junttia niin täydellisemmän?
Kommentit (23)
Ota pikavippejä, leikkauta naamasi, osta kuumimmat merkkitavarat (kengät, laukut, vaatteet). Feikkikynnet, hiukset ym.
Maalaa kotona kaikki valkoiseksi ja laita joka paikkaan mietelauseita sisustustarroina, tyynyinä ym.
Ota tuosta kaikesta kuvia someen. Osta seuraajia ja tykkääjiä.
Oon lukenut blogia nimeltä Lattemamma. Perhe vaikuttaa täydelliseltä ja täydelliseltä vastakohdalta mitä meidän perhe. Heikkohermoinen isä, heikkohermoinen äiti ja lapset tottelemattomia murkkuja. Se kuvastaa meidän perhettä. Lisäksi kotona vallitsee kaaos ja mikään ei ole sellaista mikä miellyttäisi silmää. Rahaa ei ole liiaksi.
Tuo blogin perhe vaikuttaisi harmoniselta ja sellaiselta rikkaalta ja hyvinvoivalta. Juuri niitä mitä itse halusin elämältäni mutta en saanut sellaista elämää. En haaveile mistään tekohiuksista tai kynsistä. En lue sellaisia blogeja. Vaan enemmänkin haaveilen ruotsin suomalaisten elämästä. Missä isä osallistuu ja tekee paljon lasten kanssa ja on huoliteltu. Samoin äiti on reipas ja aikaansaava. Perhe matkustelee paljon ja kaikki on harmonista.
En ole muuten viestin aloittamisesta saanut mitään aikaiseksi muuttaakseni elämääni.
En tiedä mistä aloittaisi. Kaikki tuntuu kulminoituvan rahaan ja siihen että sitä ei ole. Myös miehestä en saa muokattua haluamaani. On sellainen perusjuntti joka kiroilee paljon.
Ap taas
Up