Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi olet joutunut perättömien syytösten kohteeksi? Onko sinulle esitetty anteeksipyyntöä perättömien syytösten takia? Mikä oli perättömien syytösten taustalla?

Vierailija
13.11.2016 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Ei. Luulen, että yleinen kateus ja psykopaattius.

Vierailija
2/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On esitetty perättömiä syytöksiä. Asiakas ja omaiset. Kun asia selvisi perättömäksi niin ei tullut mitään anteeksi pyyntöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin  joitakin vuosia sitten, kun naapurin eläkkeellä oleva opettajatar huusi miehelleen jotain minusta ja haukkui  huoraksi. No, mies tuli jossain vaiheessa kertomaan, että heillä on alkoholiongelma ja rouva käyttää vielä astmalääkkeitä. Tämä akateeminen pari riiteli kotonaan usein niin, että astiat helisivät. Ymmärsin että rouva oli mustasukkainen, jos herra edes tervehti minua tai muita naisia. En nyt hirveästi ottanut tästä ongelmia.

Vierailija
4/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Olin saikulla pari päivää ja kun tulin takaisin niin pari työkaveria vihjasi, että jään kotiin liian heppoisin perustein kun olin poissa vatsakivun takia. No, kuukauden kuluttua olinkin jo kiireellisessä leikkauksessa joka kesti tunteja, kun oli kirurgeille niin haastava ja saikussa kuukauden. Että en turhaan ollut poissa, itse siis kieltäydyin aiemmin kun lääkäri tarjosi saikkua... mutta kipukohtauksessa en voinut mennä töihin, kun kipulääkkeet eivät tehonneet. Kipu jäi vasta leikkauspöydälle!

Inhottaa tällaiset työkaverit, jotka tuomitsevat ilman, että ymmärtävät lääketieteellisesti yhtään mitään toisen terveydestä/sairaudesta yhtään mitään! Diagnosointi on kuulkaas lääkärien tehtävä eikä työkavereiden, joilla ei ole hölkäsen pöläystä lääketieteestä.

Vierailija
5/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana sijaisena ala-asteella.

Siellä ollut hieman erikoinen miesope kertoili muille koulun opettajille että olen itkettänyt hänen oppilaitaan ja ollut heille töykeä. En ollut ollut missään tekemisissä tämän miehen luokan kanssa sillä kyseessä oli ekaluokkalaiset ja itsellä kutoset.

Eräs naisopettaja tuli todella vihaisena tiuskimaan ja tivaamaan "kasvatusmetodejani", ja nuorena ja kokemattomana menin todella hämilleni enkä osannut kuin sopertaa ettei kuulu tapoihini olla varsinkaan lapsille ikävä. Tämä opettaja uskoi ensin mutta heti seuraavalla viikkolla kun luulin asioiden olevan mallillaan, hän syöksyi puheilleni ja syytti valehtelusta, että oli itse kuullut oppilailta miten olin heille ollut ilkeä.

Tässä kohtaa en kestänyt enää (ja aloin epäillä omaa todellisuudentajuani) joten menin tuon miesopettajan juttusille. Sovittelevasti sanoin etten ollenkaan tiedä mistä on kyse mutta että jos lapsilla on takiani paha mieli niin haluaisin itse pyytää heiltä anteeksi. Mies meni todella vaikeaksi ja totesi ettei minun tarvitse heitä tavata, kyseessä on varmaan jokin väärinkäsitys.

Totesin itsekin arvelevani sellaista sillä en ole pienempien kanssa edes tekemisissä eikä käytökseni ole lasten edessä sellaista että sitä voisi tulkita pahantahtoiseksi. Päinvastoin, olen se "kiva ope".

Koskaan mies ei korjannut muille sanomisiaan ja kahvihuoneessa oli hitusen jäätävää. Viimeisenä työpäivänäni tämä miesope alkoi iskemään mua parkkipaikalla ja laittoi jopa kätensä lanteilleni ja siitä housujen etumukselle muka vahingossa.

Lähdin vikkelään.

Tästä on 20 vuotta aikaa mutta vieläkin inhottaa ajatella. Sitä en koskaan saanut selville miten oli mahdollista että tämä ulkopuolinen naisopettaja oli kuullut lasten itsensä puhuneen minusta. Outo koulu kaiken kaikkiaan, vaikka omat oppilaat oli niin ihania että muistan heidät vieläkin.

Vierailija
6/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On esitetty perättömiä syytöksiä. Asiakas ja omaiset. Kun asia selvisi perättömäksi niin ei tullut mitään anteeksi pyyntöä.

Viime kuussa aikalailla sama. Perätön valittelu esimiehelleni (sote). Mitään pahoittelua tai selitystä en saanut, vaikka en syyllistynyt mihinkään (oli todistajat). Pomo kyllä niittasi heti ja oli täysin vastapuolen puolella, selvittämättä ensin. Oikeuteni kyllä selvitin liitosta ja raportoin myös työsuojelua.

Oksettaa sote alan työsuojelun tila... Olet täysin yksin.

Vierailija
7/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Joku oli mokannut pahasti ennenkuin mknä tulkn edes vuorooni muttaminä sain haukut. Sanoin kipakasti takaisin (ei minun tyyliäni) ja selitin miten virhe on syntynyt, ja haukkuja tajusi itse mokanneensa.

Sama tyyppi tuli n. kuukausi sitten ja pamautti läjän laskuja eteeni joista puuttui viitenumero. Rauhallisesti selitin että kyseessä on force majoure tapaus ja sähköpostilla olin vahvistanut että laskut voi laittaa sellaisenaan matkaan.

Viime viikolla tää tyyppi sai ylennyksen ja on nyt mun pomo. En aio antaa hyppiä silmille vaikka kovasti yrittää.