Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin uskovaiseen naiseen -- ja olen nainen itsekin

Vierailija
13.11.2016 |

Olin niin idiootti, että menin flirttailemaan hänelle firman bileissä, kun olin ottanut pari drinksua. Nyt häpäisin itseni ja ko. nainen on todennäköisesti kauhuissaan. En ole sinänsä varma, mutta ilmeisesti uskovaiset eivät yleensä oikein sulata lesbosuhteita. Joudumme olemaan samassa firmassa töissä. Mitä teen? Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli vajota maan alle. En tuolloin tiennyt hänen uskonnollisuudestaan ja hän vaikutti aluksi jossain määrin kiinnostuneelta itsekin, joten menin halpaan. Hävettää. Jopa itsariajatukset olivat lähellä.

Vierailija
2/5 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Ei kai tuohon "vaivaan" auta muu kuin aika. - Ja saattaa tuo uskovainen nainenkin olla tapahtuneesta enempi -vähempi ihmeissään. Mutta älkäämme tuomito, ettei meitä tuomittaisi. - Kyllä seksuiaalisia vähemmistöjä on vuosituhansia kuulunut seurakuntaa ja elänyt uskossa.  Surullista ja erinomaisen harmillista tietysti on, että osa uskovista -  tosin kokemukseni mukaan myös ateristeista -ei halua kohdata tai olla missään tekemisissä esimerkiksi lesbojen tai homojen kanssa; tai pitvät heitä jotenkin yksioikoisesti luonnottomina.       

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisia lesbojakin on olemassa.

Vierailija
4/5 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä olis ainakin toi jankutus yhteinen asia.

Vierailija
5/5 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ideoita, mitä sanon hänelle, kun törmään hänet jossain asiallisessa yhteydessä seuraavalla kerralla?