Nainen, keneltä näistä naisista näyttäisit mieluiten? Mies, kuka näistä naisista miellyttää eniten?
Kommentit (34)
Irina Shayk (1) on karmeimman näköinen. Minusta kaunein on 2 tai 5, mutta valitsin 5.
kaikki kauniita mutta kaunein on viides.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Miten tuo 1 on saanut eniten ääniä? Eniten pyntätyn ja epäaidon näköinen. Taatusti ihan erinäköinen ilman meikkiä ja hiustuotteita.
Varmaan av-mammat vastaa sen, kun se ei herätä kateutta heissä :D Minusta Irina Shayk on yliarvostettu. Kroppa on kyllä upea, mutta naama...
Sinun näköisenä en kehtaisi kyllä arvostella :D katso peiliin !
Tuo ykkönen varmaan vain hymyilisi minulle.
Tuo kakkonen jotenkin hölmistyisi kun menisin juttelemaan.
Tuo kolmonen sanoisi viskiäänellä "häh, ai mitä?!"
Tuo nelonen saattaisi humalassa tulla katsomaan häkkiä.
Tuo vitonen sanoisi "olet ehkä vähän vanha kun olen 19v + 0v mutta minustakin on romanttista olla eläinkaupassa, koska olen tällainen lapsi!"
Miehenä 5. miellyttää eniten... taitaa olla tosin vähän liian nuori?
Ehkä tuo viitonen ja ihan vain siksi, että hänellä ehkä ei ole huulissa mitään täytettä. On kyllä liian babyface makuuni, mutta silti.
Minusta 5. taas on vähiten kaunein, en pidä terävistä piirteistä ja pienistä silmistä. Suu/leuka-alue on myös jotenkin miehekäs. Voisin kuvitella, että suurin osa samaistuu tuohon parhaiten koska on tavallisimman näköinen. Pikkukuvassa nätti mutta zoomatessa rumin. Nelonen toiseksi huonoin. Muut on todella kauniita, jokainen vain eri tavalla.
Itse valitsin 1, koska on minusta eniten sellainen klassisen kaunis ja seksikkäin. Toinen vaihtoehto oli 5, koska on todella luonnollisen näköinen ja raikas.
Ajatteletko mitään muuta kuin ihmisten naamoja, oikeasti? Mitä sun silmienväleille kuuluu? :D mikset muuten valinnut yhtään mixed race-ihmistä tuohon?