Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutusta - vertaistukea ja tsemppiä kaivataan!

Vierailija
13.11.2016 |

Niin monesti olen ajatellut, että huomisesta sitten kevennän, mutta ei. Huominen on tullut ja kaikenlasita syömistä on tehnyt taas kovasti mieli.. suurimpana paheena suklaa ja muut herkut. Minulle on kertynyt sellaiset 20kg ylimääräistä, joista lähden keventämään. Otan näin alkuun käyttöön Nuttrilett pussit. 167/76,8
Tulkaa jakamaan kokemuksia!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko laihduttanut jo vai onko tää ylin painosi?

Kuinka paljon liikut nyt?

Vierailija
2/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä liikkeelle ajatuksella, jota voit jatkaa pitkäjaksoisesti, eli esim. ihan konkreettisesti pienempiä annoskokoja. Eikä kannata totaalikieltää itseltään mitään, koska silloin sortuminen tuntuu siltä, ettei kannata jatkaa kun repsahti jo. Sovi vaikka lauantaiksi itsellesi karkkipäivä? Ja muista juoda paljon vettä! Vesipullo/vesilasi mukaan kaikkialle missä menet. Varaudu siihen, että kilot eivät välttämättä lähde nopeasti, mutta jos ne lähtevät järkevillä metodeilla (kuten annosten pienentäminen ja kasvisten lisääminen), ne todennäköisesti lähtevät pysyvästi. Pikadieettien kilot tulevat yleensä korkojen kera takaisin. Ja  jos olet tottunut naposteluun/herkutteluun, etsi itsellesi "sallittu" naposteltava. Itse kulutin tietyssä vaiheessa dipattavia porkkanoita tosi paljon (kun olen perso sipseille yms.).  Tsemppiä! Uskon, että onnistut!

Terkuin 10 kiloa vuoden aikana tiputtanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tämä on ylin painoni, lukuunottamatta raskausaikaa. Koen, että normaalipainoni olisi jotain 58-62. Tällä hetkellä vaatteet ei tahdo mahtua päälle ja masentavaa joutua ostamaan paljon isompia... Viimesessä 3kk on tullut about 10kg lisää painoa. Stressi, unettomuus ja makeanhimo ja lääke, jonka yleisimpiä haittavaikutuksia painon nousu. Tämä koko tuntuu vieraalta, raskaalta ja ahdistavalta. 

Ketjun aloittanut - SK

Vierailija
4/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että annoskoon pienentäminen ja ruuan laatuun huomion kiinnittäminen on tärkeää! Nyt vain tuntuu, että tarvitsee irtioton tästä syömisen määrästä, joten tehokuuri tuntuu hyvältä ajatukselta alkuun... Koen, että stten helpompi löytää takaisin itsekuria ja kohtuutta. Nähtäväksi jää... SK

Vierailija
5/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon oikeastaan, että voin päästä pitkälle pelkästään jättämällä päivittäiset herkuttelut pois. Karkit ja suklaan. Opetella, että yhtenä päivänä viikossa voi suoda itselleen kohtuullisen herkuttelun. Ja tällä hetkellä en juuri liiku. Kun ryhdyn liikkumaan ja keskityn ruokavaliossa salaatteihin ja kasviksiin, niin kyllä se siitä.

Pitää vain päästä alkuun ja siihen tuntuu hyvältä ratkaisulta totaalimuutos nuttrilett kuurin myötä. SK 

Vierailija
6/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku, että voisitte alottaa huomisesta myös lahdutuksen tai jonkin muun ponnisteluja vaativan suunnan muutoksen. :) SK

Vierailija
7/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jeesus sentään ala laihduttaa jollain Nuttriletteillä, jotka onnistuvat ainostaan tuomaan rahaa omistajilleen. Ala syömään terveellisesti ja kasvispainotteisesti. Monet vegaaniset, runsaasti kasviksia sisältävät ohjeet toimii mainiosti laihduttajalle, ja ovat vieläpä terveellisiä. Miten olisi esimerkiksi linssikeitto, tai kevyesti niukassa rasvassa wokattuja vihanneksia ja tofukuutioita täysjyväpastan kanssa? Uunivihannekset ja (uunissa) paahdetut kikherneet? Raakakaurapuuroa kasvimaitoon tehtynä banaanipalojen kanssa? Tai vaikkapa tomaattinen papukastike tortillan täytteeksi? Jos eläintuotteita haluaa syödä, niin vähärasvainen kana, jotkin kypsytetyt juustot ja AB-jogurtti on varmaan hyviä vaihtoehtoja.

Vierailija
8/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita heti, älä huomenna

Vierailija
9/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos hyvistä kasvisruokaideoista, niihin sitten pienen kuurin jälkeen!

Vierailija
10/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt joku, että voisitte alottaa huomisesta myös lahdutuksen tai jonkin muun ponnisteluja vaativan suunnan muutoksen. :) SK

Alotin jo kolme viikkoa sitten. Lähtöpaino sama kuin sulla, pituutta 174. Vaaka näyttää nyt 72,5 kg. Olen karsinut kaikki nopeat hiilarit, eli pastat, leivät, perunat jne. Syön tofua, soijaa, quornia, kaaleja, kesäkurpitsaa, paprikaa jne. Rasvat oliiviöljystä, kookoksesta. Aamiaisella maustamatonta jougurttia limemehua ja siemenillä. Reilusti vettä ja yrttihaudukkeita.

Vierailija
11/23 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että olet päässyt vauhtiin!

Ja kuka se sano vuodessa 10kg pudottaneensa.

Monen on helppo kritisoida kaikenlaista toisen elämässä, niin painoa ja syömistäkin, mutta yllättipä itsenikin, että näin on päässyt käymään.

Kyllä olis helppo siirtää alottamista taas tulevaan, kun jääkaapissa suklaakakkua ja... mutta ei. Tänään alotin pussilla. Aamupaino 75,4kg siitä lähtee. Kohta kävelylle... SK

Vierailija
12/23 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä komppaan Nutrilettejä alkuun, se toimii mun mielestä nk. katkaisuhoitona alkuun. Siitä on sit hyvä jatkaa kevennetyllä ruokavaliolla, tsemiä!

Vierailija
13/23 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt jeesus sentään ala laihduttaa jollain Nuttriletteillä, jotka onnistuvat ainostaan tuomaan rahaa omistajilleen. Ala syömään terveellisesti ja kasvispainotteisesti. Monet vegaaniset, runsaasti kasviksia sisältävät ohjeet toimii mainiosti laihduttajalle, ja ovat vieläpä terveellisiä. Miten olisi esimerkiksi linssikeitto, tai kevyesti niukassa rasvassa wokattuja vihanneksia ja tofukuutioita täysjyväpastan kanssa? Uunivihannekset ja (uunissa) paahdetut kikherneet? Raakakaurapuuroa kasvimaitoon tehtynä banaanipalojen kanssa? Tai vaikkapa tomaattinen papukastike tortillan täytteeksi? Jos eläintuotteita haluaa syödä, niin vähärasvainen kana, jotkin kypsytetyt juustot ja AB-jogurtti on varmaan hyviä vaihtoehtoja.

Samaa mieltä, että nutrata ei kannata, vaan syödä ruokaa. Kasvisruoka vähällä rasvalla ei sitä kuitenkaan ole.

Vierailija
14/23 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että terveenpää olisi saada täys muutos ruokavalioon ja laihduttaa siten. Mutta ei ole helppo muuttaa omia tottumuksia... On tottunut isoihin annoskokoihin ja kaipaa päivittäistä napostelua, herkuttelua yms.. ja niihin en helppo sortua. Tää on myös iso psyykkinen ja tahdonvoiman taistelu.. Ei ole helppo ryhdistää itseään, vaihtaa sormia napsauttamalla tapojaan.

Päädyin siis kokeilemaan pätkän nuttrilettia päästäkseni alkuun ja eroon isoista annoskoista ja napostelusta.. ajatuksissa siirryn kyllä miettimään kevyempiä, kasvisrikkaita ruokia.

Nuttrilett on nimittäin älyttömän yököttävää!! Etten mä tästä mitenkään nauti tai ajattele tulevaisuuttani nuttraajana. Haluan nyt vain uskoa tämän auttavan mut alkuun. Pusseissa sanotaan kuitenkin olevan laskettu tärkeät vitamiinit yms ja pitäisi pitää nälän loitolla.. Haluun kokeilla tulisko vähän köykäsempi olo. Silloin helpompi välttää ylensyömistä. SK

Vierailija
15/23 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon kyllä, että terveenpää olisi saada täys muutos ruokavalioon ja laihduttaa siten. Mutta ei ole helppo muuttaa omia tottumuksia... On tottunut isoihin annoskokoihin ja kaipaa päivittäistä napostelua, herkuttelua yms.. ja niihin en helppo sortua. Kun ei sitä kaikkea energiaansa voi nyt vain keskittää tähän asiaan, vaan muu stressi elämässä on myös päällä.. Tää on myös iso psyykkinen ja tahdonvoiman taistelu. Ei ole helppo ryhdistää itseään, vaihtaa sormia napsauttamalla tapojaan.

Päädyin siis kokeilemaan pätkän nuttrilettia päästäkseni alkuun ja eroon isoista annoskoista ja napostelusta.. ajatuksissa siirryn kyllä miettimään kevyempiä, kasvisrikkaita ruokia.

Nuttrilett on nimittäin älyttömän yököttävää!! Etten mä tästä mitenkään nauti tai ajattele tulevaisuuttani nuttraajana. Haluan nyt vain uskoa tämän auttavan mut alkuun. Pusseissa sanotaan kuitenkin olevan laskettu tärkeät vitamiinit yms ja pitäisi pitää nälän loitolla.. Haluun kokeilla tulisko vähän köykäsempi olo. Silloin helpompi välttää ylensyömistä. SK

Vierailija
16/23 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että terveenpää olisi saada täys muutos ruokavalioon ja laihduttaa siten. Mutta ei ole helppo muuttaa omia tottumuksia... On tottunut isoihin annoskokoihin ja kaipaa päivittäistä napostelua, herkuttelua yms.. ja niihin en helppo sortua. Tää on myös iso psyykkinen ja tahdonvoiman taistelu.. Ei ole helppo ryhdistää itseään, vaihtaa sormia napsauttamalla tapojaan.

Miksi haluat helppoa ja huonoa vaihtoehtoa? Oletko muuten katsonut, mitä ne pussit sisältää. Itse en ainakaan sellaisella moskalla haluaisi kehoani rääkätä.

Mutta jokainen tyylillään :)

Vierailija
17/23 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yritin sitä tuossa juuri sanoa, että ei ole helppo muuttaa tilannettaan. Eikä ole helppo löytää tapaa saada muutosta käyntiin!! Voit uskoa, että useampia kertoja on kokeiltu.

Tämä on nyt yksi ratkaisu. Siinä mielessä helppo, ettei tarvi muuta kuin ottaa 5pss/pv. Kuinka monta päivää sitten.. senpä näkee. Herkkua tämä ei ole.

Ei ole helppo lähteä luomaan ruokailutottumuksia, joihin ei ole saanut koskaan tervettä mallia, päin vastoin. Eikä ole helppo rakentaa itselleen terveellisiä ruokailutottumuksia yks kaks.. Tai saada motivaatio todelliseen muutokseen, vaikka ymmärrys sinällään olisikin, että tilanteelle täytyy jotakin tehdä.

Jos jollain hyviä vinkkejä kirjoista tai blogeista tai muusta vastaavasta, jossa olis hyviä ohjeita, niin otetaan vastaan.

Kertokaa kuinka te olette onnistuneet. SK

Vierailija
18/23 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä,itselläni takana 20kg pudotus 5ssä kk.söin 5krt pvä,aamupala kaurapuuro,lounas ja päivällinen 100g liha/kala/kana kasviksia ja salaattia,välipalana hedelmä ja iötapala kaurapuuro ja raejuusto.tippui nopeasti ja ilman liikuntaa,nyt paino pysynyt 55kg.olo on ihan huikean hyvä niin henkisesti kuin fyysisesti.

Vierailija
19/23 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko aiot nutrata? 7vrk? 14vrk?

Pussikuurit ovat aika moskaa, mutta niillä pääsee alkuun.

Tyhjennä kaapeista KAIKKI ruokavalioon kuulumaton, niin nutriletin jälkeen voit aloittaa puhtaalta pöydältä.

Mä kävin aamulla vaa'alla, 73kg (pituus 177cm) haluaisin pudottaa noin 7kg... aion syödä kasvispainotteisesti ja pikkuhiljaa "oppia uusille tavoille".

Vaikeinta on syödä riittävän usein tavallista ruokaa, jotta ei tule sorruttua herkkuihin nälässä.

En osaa sanoa vielä, jäänkö keskusteluun mukaan... :)

Vierailija
20/23 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä