Olen huostaanotettu lapsi ja minulle olisi ollut rangaistus viettää isänpäivä tai äitienpäivä
Biologisten vanhempien kanssa kun pidin sijaisperhettäni perheenä.
Kun tuolla isät toivoivat iltapulussa lastensuojelussa otettavan huomioon merkkipäivät niin ei helvetissä.
Ainakaan pakottaen. Päihde ongelmallisen pyhät on yhtä pulloa. =(
Kommentit (5)
Oli kyllä joo ihan saatanan kuvottavaa ja tuttua paatosta alkkis- ja nisti-isiltä taas vaihteeks.
Vai että pitäis sijotusperheen isän viedä oikein adoptoitu/sijotettu lapsensa takas sinne missä oli lapsen vaarallista olla? Vai on epäoikeudenmukasta? No vittu YHYHYY!
Todistaa taas sen et miettivät edelleen vaan sitä omaa napaansa ku ei edes kiinnosta sen sijotusperheen isän tunteet kun se nyt kumminkin on se joka oikeesti on isä sille lapselle.
p.s. Ikinä en oo tykänny et alkkisten tarvii lesota olleensa niin-ja-niin-kauan raittiina. Se on aina vale - ne kenellä se on toteutunu ei sitä koko ajan mainosta. Menee silmät viiruun mokomista, turpa tukkoon ja halatkoon pullojaan sen sijaan että kerjätään omilta uhreilta sääliä/pääntaputuksia. Hyi!
Vai että isänpäiväkortteja kaipaavat. Millanens maljakko ruusulle laitetaan, kaljapullo? .___. HYI!
Linkkiä?
Toivottavasti lähettivät ees kiitoskortin sille joka on isän työn hoitanut. Eli adopio-isälle tai sijoitusisälle. Vähintään!
Missä tällainen artikkeli on ollut?
Tuo uutisjuttu oli mauton. Itse en ainakaan kehtaisi ulista isänpäivän perään, jos en olisi lapsistani välittänyt. Ihan oma syy, turha itkeä kun paskat on jo housussa. Jokaisella on mahdollisuus valita viinan ja lapsensa väliltä. Tai hakea apua AJOISSA.