Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

abortin kannattajille kysymys

Vierailija
13.11.2016 |

Mieti joku henkilö joka on sulle hyvin rakas.
Sen jälkeen teen kysymyksen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Odotan...

Vierailija
2/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan "entä jos rakas ihmisesi ei olisikaan koskaan syntynyt abortin takia?" no yhyhy, olisi varmaan joku toinen rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
4/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaville vai hyväksyville?

Vierailija
5/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit siis että kuka tahansa voitaisiin listiä toisen toimesta.

Vierailija
6/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni on minulle kaikkein rakkain.

Ja kyllä, luultavasti tekisin abortin jos pääsisin takaisin menneisyyteen ja siihen hetkeen, kun raskaus oli vielä ihan alussa - ja aika keskeytykseen varattuna (minne en koskaan vaan mennyt).

Vierailija
7/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella lapsella on oltava oikeus syntyä toivottuna. Ei siksi että sinä olet sitä mieltä, että lapsen on synnyttävä vaikka äitinsä ei häntä halua.

Ärsyttää muka fiksut, jotka eivät ymmärrä mistään mitään. Ei eläminen ole kaikille elämisen arvoista.

Vierailija
8/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin huonoihin oloihin, mutta olin toivottu lapsi. Millä oikeudella minut pakotettiin syntymään? Olisin paljon mielummin ollut syntymättä, tai kuollut solumöykkynä.

On aina vähän itsekästä hankkia lapsia, mutta abortin vastustajat ovat h*lvetin paljon itsekkäämpiä kun yrittävät vielä viedä ihmisiltä oikeuden päättää mitä omassa ruumiissa tapahtuu.

Vierailija
9/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan aloittaja. Oletko koskaan miettinyt keskenmenoja? Kaikki ne ihanat geeniyhdistelmät, jotka eivät saa koskaan syntyä. Vuodatatko jo kyyneliä?

Vierailija
10/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suren kaikkia niitä ihania lapsenalkuja, jotka tuhoutuivat jo kondomiin. Päivä toisensa jälkeen samaa julmuutta :'(

Vierailija
11/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan "entä jos rakas ihmisesi ei olisikaan koskaan syntynyt abortin takia?" no yhyhy, olisi varmaan joku toinen rakas.

Ei vaan hänelle tehtäisiin abortti myöhässä ja vedettäisiin vessan pytystä alas 26 vuotiaana.

Vierailija
12/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan aloittaja. Oletko koskaan miettinyt keskenmenoja? Kaikki ne ihanat geeniyhdistelmät, jotka eivät saa koskaan syntyä. Vuodatatko jo kyyneliä?

Keskenmeno on vähän eri juttu kun tahallinen elämän lopettaminen.

Vierailija
13/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyin huonoihin oloihin, mutta olin toivottu lapsi. Millä oikeudella minut pakotettiin syntymään? Olisin paljon mielummin ollut syntymättä, tai kuollut solumöykkynä.

On aina vähän itsekästä hankkia lapsia, mutta abortin vastustajat ovat h*lvetin paljon itsekkäämpiä kun yrittävät vielä viedä ihmisiltä oikeuden päättää mitä omassa ruumiissa tapahtuu.

Lapsen ruumis ei ole sun oma ruumis.

Vierailija
14/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että SINÄ olisit halunnut tulla abortoiduksi ei tarkoita että abortointi olisi okei.

Ylipäätään sua ei kukaan pakottanut syntymään kuten ei myöskään kasvamaan teini-ikäiseksi ja siitä aikuiseksi. Ne ovat luonnostaaan tapahtuvia asioita joille ihminen ei voi mitään muuten kuin tappamalla.

Vierailija
15/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen kiitollinen ja onnellinen siitä että synnyin ja sain tän elämän. Olin vahinko ja äitini harkitsi aborttia. Onneksi ei tehnyt. Mieluummin elän kuin olisin kuollut. Ei mulla muuta.

Vierailija
16/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella lapsella on oltava oikeus syntyä toivottuna. Ei siksi että sinä olet sitä mieltä, että lapsen on synnyttävä vaikka äitinsä ei häntä halua.

Ärsyttää muka fiksut, jotka eivät ymmärrä mistään mitään. Ei eläminen ole kaikille elämisen arvoista.

No tuo asia pitää olla selvillä jo siinä vaiheessa jos se muna on tulossa sinne pilluun.

Vierailija
17/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo asia pitää olla selvillä jo siinä vaiheessa jos se muna on tulossa sinne pilluun.

No tottakai se on selvillä. Siksipä on hyvä, ettei maassamme ketään pakoteta synnyttämään tai tekemään aborttia.

Vierailija
18/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän lapsen äiti kirjoitti:

Mä ainakin olen kiitollinen ja onnellinen siitä että synnyin ja sain tän elämän. Olin vahinko ja äitini harkitsi aborttia. Onneksi ei tehnyt. Mieluummin elän kuin olisin kuollut. Ei mulla muuta.

Mutta jos äitisi olisi alkion abortoinut, josta kasvoi sinä, et olisi nyt olemassa ja kiitollisuuttasi julistamassa.

Vierailija
19/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos et olisi koskaan syntynyt et voisi kaivatakaan elämää.

Vierailija
20/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia alapeukkuja? Teidän mielestä olisi ollut parempi, ettei mua olis ollut olemassa? Eikä mun neljää lasta? Ja kaikkea ihanaa, mitä mun elämässä on ollut? Kyllä se vaan niin on, että jos abortoiduilla sikiöillä olis ollut valta valita niin väitän että suurin osa olisi halunnut syntyä, riippumatta siitä, mitkä olosuhteet elämässä olisikaan olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän