Voiko 21-vuotias elää 16.ikävuotensa uudelleen?
Täytän tässä kohta 21 ja viime aikoina olen alkanut kärsiä lievästä ikäkriisistä, kun olen tajunnut että teini-ikä on omalta osaltani ohi enkä koe olevani vielä valmis aikuisuuteen. Haluaisin olla taas 16-vuotias ja vaikka en ihan täysin voikaan enää olla sen ikäinen, niin olen miettinyt vakavasti että voisinkohan elää hyvin paljon samanlaista elämää kuin silloin 5 vuotta sitten?
- Ajattelin vaihtaa menopelini autosta takaisin mopoon
- Ajattelin aloittaa ensi syksynä koulun nuorten oppilaitoksessa (joko päiväamis tai -lukio)
- Olen alkanut jo pukeutua taas teinimäisemmin
- Alkaa kaveerata 16.kesäisten kanssa
- Hankkia nätin 16-vuotiaan tyttöystävän, joka on vielä neitsyt. Jos olisin ihan täysin aito 16-vuotias, voisi tyttöystäväni olla vaikka 13-15-vuotias, mutta aion suorittaa tämän nuorenemiseni teini-ikäiseksi ihan laillisuuden rajoissa, älkää huoliko.
- Tehdä kaikkia teinimäisiä juttuja
Asun vielä kotona, joten vanhempien luokse mun ei tarvitse muuttaa takaisin. Toki moni 16-vuotias asuu tänä päivänä jo omillaankin.
Kommentit (9)
Itse mietin saman tyylisiä ajatuksia päälle parikymppisenä, koska tavallaan menetin parhaimmat teinivuoteni. En uskaltanut tehdä mitään, ei ollut kavereita, ei ollut tyttöystävää, masennusta jne. Jos voisin elää ne vuodet uudestaan niin osaisin tehdä monet asiat eri tavalla, mutta tämä ei ole mitenkään mahdollista. Säälittävimpiä ihmisiä ovat juuri ne joiden parasta elämää oli teini-ikä tai joillekin se armeija ja sitten koko ajan haaveilevat niistä ajoista. Sen sijaan kaikkien pitäisi keskittyä tähän hetkeen ja miten tehdä siitä parasta aikaa elämässäsi (harrastamalla, matkailemalla, keräämällä kokemuksia, tapailemalla naisia). Näin olen tehnyt itse ja olen nyt paljon onnellisempi kuin tuolloin teini-ikäisenä ja myös vastakkainen sukupuoli näkee sen.
Kyllä voi niin kauan kuin näytät sen verran nuorelta, että voit esiintyä teininä. Tv-sarjoissakin teinejä näyttelevät yleensä nuoret aikuiset.
Sanoisin että jos et 30-vuotissyntymäpäivääsi mennessä ole onnistunut korkkaamaan neitsyttä teinityttöä, niin voit unohtaa koko asian. Sulla on siihen vielä 9 vuotta aikaa.
Mikä juttu tuo neitsyt-tyttöystävän hankkimisesta haaveilu on??
AP-pieni, jos olet epävarma omista seksuaalisista taidoistasi tai (paremminkin niiden täydellisestä puutteesta), niin ei siinä auta se, että hankkii kumppanin "joka ei paremmasta tiedä". Kyllä se fiktiivinen neitsyttyttökin tajuaa, jos seksi kanssasi on huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tuo neitsyt-tyttöystävän hankkimisesta haaveilu on??
AP-pieni, jos olet epävarma omista seksuaalisista taidoistasi tai (paremminkin niiden täydellisestä puutteesta), niin ei siinä auta se, että hankkii kumppanin "joka ei paremmasta tiedä". Kyllä se fiktiivinen neitsyttyttökin tajuaa, jos seksi kanssasi on huonoa.
En ajattele tuota asiaa noin pinnallisesti. Haluaisin siis kokea sellaisen syvällisen ja kauniin tositeinirakkauden, jossa kaksi samalla viivalla olevaa nuorta kokevat sen ekan kertansa toistensa kanssa. En oikein voi kokea samaa vanhemman naisen kanssa, jolla on jo aikaisempia kumppaneita.
AP
Jos osaat luontevasti kaveerata 16-vuotiaiden kanssa etkä vaikuta joltain ihme setämieheltä, niin ehkä sitten. Jos taas yrität väkisin vain esittää teiniä, joka yrittää saada neitsytpillua ei lopputulos liene kovin hyvä.
Mulla oli 20-21 vuotiaana melko samoja ajatuksia. Kaipa se on parinkympin kriisiä et ei ehkä oo valmis vielä aikuisuuteen tai et teininä oli niin hauskaa, et ei haluaisi päästää siitä irti. Kyllä se siitä muutamassa vuodessa tasoittuu, mut unohda ne neitsyet tytöt...
Ihan hyvin voit. 21v on todella nuori ikä. Itse olen sua 25 vuotta vanhempi totaalikokematon mies enkä vieläkään ole luovuttanut teinimorsiamen löytämisen suhteen.
Mielenkiintoinen aihe. Sen verran täytyy sanoa, että jos teininä on epäonnistunut näissä asioissa, niin niitä on hyvin vaikea korjata aikuisiällä. Loppujen lopuksi olet kuitenkin se sama nyhverö, ja se tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin. Ulkoiset puitteet vaikuttavat jossain määrin ja ne on helppo laittaa kuntoon, mutta ongelmat ilmenevät siinä tilanteessa kun pitäisi oikeasti integroitua niiden teinien joukkoon. Sanoisin että vaikeinta on esittää riittävän tyhmää, ja kunnollisella ätmillä se on vain ajan kysymys koska keskittyminen herpaantuu ja tulee vahingossa paljastettua kuinka älykäs ja empaattinen todellisuudessa onkaan. Ja se on varma tie kaverisektorille tai jopa naurunalaiseksi.