Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totaalinen jäätyminen flirttaillessa -- onko toivoni menetetty?

Vierailija
13.11.2016 |

Yritin flirttailla yhden viehättävän aikuisen naisen (45+) kanssa ja yritin aloitella mukavaa silmäpeliä, mutta tapahtui totaalinen jäätyminen ja katseeni oli varmaan ihan tyhjä hetken, ennen kuin jotenkin virkistyin siitä. Tunnen hänet työkuvioiden kautta ja aiemmin luulin, että jotain molemminpuolista kiinnostusta olisi. Onko toivoni nyt menetetty ikuisiksi ajoiksi ja pitäisikö mun vaihtaa työpaikkaani, etten enää tapaisi häntä? Nolottaa ihan prrrkeleesti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte vastata kirjaiminkin:

a) loparit työpaikalta ja varmistus, etten enää näe ko. naista

b) anteeksipyyntö tyhmästä käytöksestäni

c) itsari tms.

d) uutta yritystä kehiin, tosin ideat tervetulleita sitä ajatellen

e) ko. naisen unohtaminen ja uuden naisen valloittamisen suunnittelu

f) muu, mikä?

Vierailija
2/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heelp! Voisin nähdä hänet huomenna, joten kiirettä pukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli vain jännää, että tyhjä katse. Näyttää kuin miettisit jotain syvällistä.

Vierailija
4/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta oletko mies vai hiiri? Tai oikeastaan vaikutat sen verran ylianalysoivalta ja neuroottiselta, että taidat olla se terapeuttiinsa pakkomielteen kehitellyt naikkonen? Eli vastaus on: unohda.

Vierailija
5/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta oletko mies vai hiiri? Tai oikeastaan vaikutat sen verran ylianalysoivalta ja neuroottiselta, että taidat olla se terapeuttiinsa pakkomielteen kehitellyt naikkonen? Eli vastaus on: unohda.

Olen hieman ujompi mies. Varmaan monien mielestä betamies, mutta silti hyvässä työssä ja akateemisesti koulutettu sekä ihan komeakin. Kieltämättä analysoin ja pyörittelen asioita välillä liikaa. Pitäisikö mun olla vähän ronskimpi? Olin siinä tilanteessa selvinpäin, joten siitä osittain se jäätyminen. Kun ei ole tullut hirveämmin harrastettua silmäpeliä naisten kanssa selvinpäin.

Vierailija
6/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli vain jännää, että tyhjä katse. Näyttää kuin miettisit jotain syvällistä.

Good point. ;)

Vierailija
7/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

f. Pokaa toista samassa työpaikassa, saat pelastettua kasvot ja aikaan, että joku muu ottaa loparit;).

Vierailija
8/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän mun joka tapauksessa laittaa anteeksipyyntöä? Nimittäin hän olisi kyllä unelmieni nainen joka suhteessa.

Vierailija
9/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän mun joka tapauksessa laittaa anteeksipyyntöä? Nimittäin hän olisi kyllä unelmieni nainen joka suhteessa.

Häh? Mistä? Pokaa nyt se nainen, ei se hankalaa ole. Ryhtiä mies!

Vierailija
10/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytää sitä anteeksi, että olin ihan taukki tylsimys silloin, kun nähtiin. Jäädyin just, kun olisi pitänyt olla supliikkimestari.

Vierailija
11/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun itsetuntos on ainakin surkea

Vierailija
12/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon varmaan, että oli edellisenä iltana mennyt myöhään, joten silmät ja järki oli epätavallisen hitaalla ja yrittää selittää se vähän huumorin varjolla. Voi olla, että itseäni hermostuttaa vain liikaa tämä juttu.

Vierailija
13/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytää sitä anteeksi, että olin ihan taukki tylsimys silloin, kun nähtiin. Jäädyin just, kun olisi pitänyt olla supliikkimestari.

No, tuskin se jatkossa enää ongelma, eli mitä siitä. Minä ainakaan tulkitse noloutta mitenkään negatiiviseksi, sen puute pikemmin olisi ongelma. Eli kokoa itsesi!

Vierailija
14/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kiinnostunut sinusta hän piti jäätymistäsi suloisena. Jos ei hän ei edes huomannut koko tilannetta. Ajatteli korkeintaaan, että olet vähän stressaantunut.

Vierailija
15/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ala selitellä mitään.

Vierailija
16/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto d, tai sitten kerrot tunteistasi ihan ääneen.

Vierailija
17/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alphaksi synnytään, ei kouluttauduta. Meneppäs nyt senkin betamale jonkun alphan alaiseksi johonkin ansiotyöpaikkaan ja pidä turpas kiinni. Oot tuomittu synnynnäisesti lisääntymään lihavan naisen kanssa.

Vierailija
18/19 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bumb koska haluan nähdä reaktion tuohon alpha beta male juttuun... olen kuullut että keskiverto ihmiset luulee sen olevan tosi juttu vaikka meillä on jo tiede sosiaalisesta statuksesta, menestyksestä, ylpeydestä ja arvoista ihmisissä olemassa.

Vierailija
19/19 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Mitään ei tapahtunut. Jatka kuin mitään ei olisi tapahtunut. Niin kuin ei tapahtunutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi