Inhottava kaveri
Mulla on aika ikävä tilanne just nyt. Mulla on vaan yks kaveri, joka on tosi ilkee mulle. Se kiusaa mua, keksii aina jotain negatiivista sanottavaa kaikesta mun tekemästä, tulee liian lähelle, sillä on tosi huono tilannetaju eikä se anna mun koskaan olla rauhassa. Mä en kehtaa kuitenkaan pistää välejä poikki, vaikka haluaisin, koska sit kaikki muut ihmettelis mitä meille tapahtu ja miks en oo sen kanssa. :( Onko kukaan muu koskaan ollu samanlaisessa tilanteessa? Mitä mun pitäis tehdä?
Kommentit (30)
Sisko on väärässä. Mitään tahallista ikävän tuottamista nimenomaan ei saa ymmärtää. Ei ole hyvä sille kaverillesikaan jos hän ikuisesti elää siinä luulossa että toisille voi ilkeillä loputtomasti ja palkinnoksi toinen vain kärsii ja ymmärtää.
Sinä olet tässä se osapuoli jota pitää ymmärtää kun päätät laittaa välit jäihin.
Minulla on kokemusta monestakin tuollaisesta mutta itsellä helpotti kun yläasteelle ei seurannut enää nää samat "kaverit". Tarvitset uusia naamoja ja itsetuntosi takaisin.
Menet nyt itse ekana sille opelle ja kerrot koko revohkan siltä kantilta kun susta tuntuu just sen käytös ja mitä pelkäät! Asia hoituu sillä. Kukaan ei velvoita sua olemaan suhteessa joka on huono. Sitten menet sen kaverin luo ja pyydät sitä kunnioittamaan sua näin näin ja näin paremmin. Sano että annat yhden mahdollisuuden tasan enää. Jos ei köy se on valitettavasti että ollaan etäisemmät! Thsemppiä!
Mulle tulee niin epämukava olo siitä iholle tunkemisesta aina, eikä se koskaan opi vaikka sanois monta kertaa.
-ap
Up