Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä työ mielestäsi on ehdottomasti Miesten työ vaikka kuinka oltaisiin tasa-arvoisia.

Vierailija
13.11.2016 |

Sen sisäänpanon lisäksi jota tietty ehdotetaan.

Minusta auton huolto kotona ja puiden pilkkominen on miesten töitä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesstripparI

Joku nainen pyörittämässä tekouloketta ei ole sama asia, sanokaa te tasa-arvofanaatikot mitä tahansa.

Vierailija
2/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitään, mitä minäkin naisena en voisi opetella tekemään, jos pakko olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hohhoijaa. Kuullostat Ap. hieman enemmän kuin vähän vanhanaikaiselta, etten sanoisi yksinkertaiselta. - Tai ene ainakaan minä -miehenä ole - tarvinnut penistäni (. joka kaiketi erottaa minut naisesta) vielä mihinkään työhön; en siihen auton huoltoon, enkä puiden pilkkomiseenkaan.  - Sperman luovuttaja ei tadia käydä ammatista.     

Vierailija
4/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puut pilkon mielellään, mutta hämähäkkien tappaminen/vieminen ulos on miehen hommaa. Tai kai sen voisi nainenkin tehdä, jos meidän taloudessa asuisi lisäkseni joku muu nainen. Itse en uskalla :D

Vierailija
5/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies-valitusten tehtailu.

Vierailija
6/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelusukeltaja, ei yhtään naista vieläkään..

Vierailija
7/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitään, miesmalli varmaan olisi, siittäjä ei ole ammatti, isä ei voi olla nainen, paitsi jos on vahtanut sukupuolta.

Vierailija
8/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään työtä sen mainitsemasi lisäksi, mihin tarvittaisiin miehisiä varusteita. Jos naisella on lihaksia ja voimia saman verran kuin miehellä, kummatkin voivat tehdä juuri samoja asioita, käsillä ja jaloilla niitä tehdään, ja tietysti aivoilla.

Meillä on miehellä ja mulla työt jakautunut sen mukaan mitä kumpikin osaa tehdä ja minkä suostuu tekemään kotitöistä. Se mitä kumpikaan ei tee, jää tekemättä, tai tekee joku jolle siitä maksetaan.

Vierailija
9/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun orjani. :-)

Vierailija
10/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku matikka juttu. Sitten joku tietokone homma. Sitten valmentaja urheilussa ja sitten selostaja ja sitten se kuuluttaja. 

Vierailija
11/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehiä ja heteronaisia palveleva prostituoitu on ainoa mikä tuli mieleeni.

Vierailija
12/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puut pilkon mielellään, mutta hämähäkkien tappaminen/vieminen ulos on miehen hommaa. Tai kai sen voisi nainenkin tehdä, jos meidän taloudessa asuisi lisäkseni joku muu nainen. Itse en uskalla :D

Kuka hullu tappaa hämähäkkejä? Kärpästen ystävä?

Vierailija
13/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen homma on lattiakaivon puhdistaminen. Minä en siihen hommaan pysty, yäk. Itse kaataisin kaivoon vain myrkkyä, mutta miehen mielestä sieltä pitää repiä ne saastat pois. Mikä tietenkin on järkevää.

Vierailija
14/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keksi mitään, mitä minäkin naisena en voisi opetella tekemään, jos pakko olisi.

Kadehdin naisten kykyä kiillottaa omaa sädekehäänsä. Taito se on oman selän taputtelukin. 

t. kateellinen mies

Vierailija
15/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashoitaja

Vierailija
16/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö

Vierailija
17/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

painavien lastien kantaja,kuten vaikkapa pianon kantaja 7kerrokseen.

Vierailija
18/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomies. Fysiikka pitää yksinkertaisesri vaan olla hyvällä miesten tasolla työturvallisuussyistä.

Vierailija
19/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan eteisvahtimestari eli portsari. Työhön kuuluu humalaisten ulosheittoa ja joskus myös painimista asiakkiaden kanssa.

Vierailija
20/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palomies. Fysiikka pitää yksinkertaisesri vaan olla hyvällä miesten tasolla työturvallisuussyistä." - Vaikka nimitys on palomies, niin aika moni nainen menee fyysiseltä kunnoltaan monen miehen ohi, tai ainakin tulee hyvin rinnalle. -Ei kai ne palomiehet, ainakaan  yleensä tulipaloa niillä "letkuilla" sammuta, mitä haarovälistä sattuu löytymään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän