Kuulin pari päivää sitten että kouluaikainen kiusaajani kuoli.
Jonkun huumeen yliannostukseen ilmeisesti. Jotenkin tuntuu pahalta vaikka kyseinen henkilö teki minun ja parin muun elämästä helvettiä. :/
Kommentit (15)
Siitä vain haudalle tanssimaan. On muuten terapeuttista.
Sä olet kypsempi kuin minä. Mulle kävi sama kauan sitten, oli silloin 19. Kuolinsyy oli se, että tappoi itsensä ja syyksi sanottiin se, että tyttöystävä jätti. Mulla ensimmäinen ajatus oli, että hyvä ettei ehtinyt lisääntyä. Tosin koko suku oli vähän sellaista ilkeää, ahkeraa, mutta ilkeää.
Koulukiusaajilla on yleensä nuppi jotenkin sekaisin ja kova riski käydä noin aikuisena. Kannattaakin tsekata ajoissa omien lasten tilanne, etteivät ole kiusaajia. Tai kiusattuja.
Yläasteaikainen koulukiusaajani hyppäsi junan alle muutama vuosi sitten kun hänellä oli liikaa velkaa huhujen mukaan.
Lähetä muistotilaisuuteen adressi "se on varmaa / että palat helvetintulessa / vain veriläikät kattolaudoissa / kertovat jälkipolville"
En tuntisi edes myötätuntoa, vaan täyttäisin lasin jollain hienolla juomalla ja skoolaisin tälle elämälle ja oikeudenmukaisuudelle.
Meidän koulun koulukiusaajilla menee erittäin hyvin lähetyssaaarnajana ulkomailla hyväpalkkaisena ja hoitokodin pääpomo.... kaikilla niillä menee erittäin hyvin. Kaverillani jota kiusattiin menee huonosti . Puolustin sen minkä osasin. Minuun ei kajottu kyllä.
Osalla kiusaajista tuntuu menevän hyvin ja osalla ei. Oman kokemukseni mukaan väittäisin, että pikkupaikkakuntien kiusaajista suurin osa on vaikeista perheoloista tai heillä on muuten vaikeaa. Kun tuntuu, ettei meidän koulussa kukaan normaali ketään kiusannut ja kyse juuri pikkupaikasta.
Karma is a bitch. And then you die.
Vierailija kirjoitti:
Paha saa palkkansa.
Valitettavasti noin käy äärimmäisen harvoin. Minun tuntemani koulukiusaajat ovat kaikki menestyneitä yritysjohtajia tai pärjänneet muuten elämässä poikkeuksellisen hyvin. Yhteiskuntamme suosii näitä jännämiehiä ja muita kusipäitä, vievät kaikki naisetkin meiltä hiljaisemmilta.
Ostaisin shampanjaa ja kävisin paskantamassa haudalla.
Luepa Mooses Mentulan kirja Jääkausi. Se on rankka kertomus kiusaamisesta. Itkin alusta loppuun!
Yksi sana: karma.
Jokainen väärinkohdeltu voi rauhoitella itseään, että kyllä se karma vielä kostaa ilman että itse tarvitsee vaivautua.
Mitä ilmeisimmin hän oli sekaisin jo kouluaikoina.
Olet kiltti, kun välität.